Stránka 1 z 3

Zkušenost s bubny

Napsal: 28 srp 2011, 19:56
od jirka octavia
Zdarec,
máte někdo zkušenost s těmito bubny na octavii?

http://www.cc-autodily.cz/buben-brzdovy ... el=OCTAVIA


díky Jirka

Re: Zkušenost s bubny

Napsal: 28 srp 2011, 20:19
od slovacek.milos
jirka octavia píše:Zdarec,
máte někdo zkušenost s těmito bubny na octavii?

http://www.cc-autodily.cz/buben-brzdovy ... el=OCTAVIA


díky Jirka
jestli se ti líbí cena si kup na těch bubnech moc nesejde ;)

Napsal: 28 srp 2011, 21:27
od hansdob
čína jede čína vede jednou budem žrat suchej chleba a ten bude taky z číny

Napsal: 29 srp 2011, 08:32
od josef10
cinu nekupuj jsou to naprosto vyhozeny penize a dvoji prace..... ;)

Napsal: 29 srp 2011, 08:38
od whitefabiaRS
bubny vyhod a vymen napravu bubnovu za kotucovu !

Napsal: 29 srp 2011, 11:36
od jarda123
nedaval bych to tam

Napsal: 29 srp 2011, 17:59
od besoun
jj přesně tak vyhod ty bubny a přehod náprávu za kotoučovou,je to o 100% lepší,super brzdí a nedochází k žádnému chvění od zadku při brždení.Ja se s tím už natrtkal a pak jsem to vypral a super.Bubny už nikdy,nechápu proč to ještě cpou do těch vozidel

Napsal: 29 srp 2011, 18:38
od Vici
no kotouče zas takový zázrak vzadu nejsou.. pokud moc nebrzdíš tak vyreznou a pak nebrzdí vůbec... myslím tedy na normálním autě na normální ježdění

Napsal: 29 srp 2011, 18:45
od hansdob
Dle mě jsou bubny lepší. no a s učiností brzd nevím nevím stejně ABS dozadu nepustí přímej tlak.

Napsal: 29 srp 2011, 18:55
od besoun
jo a to jsi slyšel kde?že jsou bubny lepší, vživotě ty ku..y na autě nechci. Je to sto a jedna rozdíl. Chlazení bubnů je nedostačující a kotouč je kotouč.Zkus to při jízdě a uvidíš

Napsal: 29 srp 2011, 18:58
od Vici
to jsi měl asi bubny po smrti, že na to tak nadáváš :)

Napsal: 29 srp 2011, 19:33
od besoun
právě že ne ale nebudu se tu dohadovat,sám vím co dokážou kotouče a co bubny

Napsal: 29 srp 2011, 19:53
od alreadys
Když jsou bubny lepší tak si je dej i dopředu............................

Napsal: 29 srp 2011, 19:55
od hansdob
Já jsem vystřídal kvanta aut jelikož jsem je tahal od 1993 a přiznavám že kotouč je lepší ale ne na OI či GIV tam jsou stým jen problémy a bubny jsou dostačující a pokud jsou ok a prasátka taktéž a pakny samo taky tak se chovají super a ani nemáš šanci to nějak rapidně poznat pokud tedy nehodláš jezdit trvale brzda plyn hádat se taky nehodlám. Jinak vezmi si OI na STK jednu s ok zad brzdama s bubny a druhou s kotouči a ukaž mi na grafu z válcový brzdy nějakej razantní rozdíl a pak konči debatu ZKUS SI TO NA AUTĚ . (LOL)

Napsal: 29 srp 2011, 20:05
od jurosdi
Ja som pôvodnú bubnovú nápravu zrepasoval, ale aj tak som potom nahodil kotúče. Vytvoril som akýsi prototyp,pretože namám ABS a zadok brzdí len cez zátaž.regulátor. Brzd. pedál je podstatne citlivejší. S prebrzdením zadku nemám problém. Brzdy pracujú aktívne a zad.kotúče sú celoplošne zabehnuté. Ale súhlasím s tým,že niektoré Octy majú zad. kotúče mŕtve. Lenže tam vidím problém v údržbe... Bubnovku som zrušil hlavne kôli tomu,že na štíte odhnil ten obvodový plech a do bubnov sa v zime dostával štrk...