Stránka 1 z 2

Rozvody 1,2 6V koncern VW

Napsal: 20 zář 2011, 13:35
od DDRagoo
nemáte někdo náhodou prosím vás návod, obrázek na montáž retěz. rozvodů na koncernové benzínové 1,2 6V? Ve všech příručkách co mám i VIVID to nikde není, Vzhledem k rozrůstajícím se problémům s těmito motory a jejich přeskakování rozvodů při startování, zaviněné výrobní chybou rozvodů starého modelu bych chtěl ještě poprovsit jestli někdo nevíte koncernové číslo nového typů rozvodů, které jsou již upraveny a zamezují přeskakování rozvodů při startování

Napsal: 20 zář 2011, 17:08
od Marek77
U dvouventilu nic nepřeskakuje. To byla bolest dvouvačky, čili 12V.

Napsal: 20 zář 2011, 18:27
od Jirka186
měl bych dotaz sundal sem prsa na 12ventilu stím že tam najdu nějaký značky a ono nic nevíte někdo nahodou jak se to staví

Napsal: 20 zář 2011, 18:29
od 1pavel
klika se aretuje ze zadu na setrváku , u vaček sundáš víčka nad spojkou a vložíš přípravky :D

Napsal: 20 zář 2011, 18:31
od hubo44
Na konci vaček sa davaju pripravky + zotrvak cez snimač ot. motora. Nie su žiadne značky.

Napsal: 20 zář 2011, 18:39
od Jirka186
ok diky

Napsal: 20 zář 2011, 18:51
od Ján Horosz
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Asi takto, najdes manual v ELsa win 3.81 verzii.
Tam su odlišné tie navody podla kodu motora.

Napsal: 20 zář 2011, 18:59
od DDRagoo
Ján Horosz píše:Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Asi takto, najdes manual v ELsa win 3.81 verzii.
Tam su odlišné tie navody podla kodu motora.
děkuji mnohokrát, přesně toto jsem potřeboval

Napsal: 20 zář 2011, 19:03
od DDRagoo
Marek77 píše:U dvouventilu nic nepřeskakuje. To byla bolest dvouvačky, čili 12V.
chachá, tak to tě zklamu je to bolest i 6V, ale po nějaké době to vyřešili upravením rozvodové sady, proto se taky ty sady dají sehnat dvě, jedná ta nová a ta se vyrábí nyní, nebo ta špatná jako u prvních motorů, jedná se o zásoby a jsou za dobrou cenu protože se toho chtějí zbavit,

Jinak 6V se už v našem okolí podělalo několik

Napsal: 20 zář 2011, 20:03
od karel4
DDRagoo píše:
Marek77 píše:U dvouventilu nic nepřeskakuje. To byla bolest dvouvačky, čili 12V.
chachá, tak to tě zklamu je to bolest i 6V, ale po nějaké době to vyřešili upravením rozvodové sady, proto se taky ty sady dají sehnat dvě, jedná ta nová a ta se vyrábí nyní, nebo ta špatná jako u prvních motorů, jedná se o zásoby a jsou za dobrou cenu protože se toho chtějí zbavit,

Jinak 6V se už v našem okolí podělalo několik
Má pravdu předsedo,taky jsem 6V pár dělal.
Přeskakují taky! (wallbash)

Napsal: 20 zář 2011, 20:15
od 1pavel
hlavní důvod přeskočení je pokud se zhasnutý motor otočí proti směru otáčení , například když se zastaví čumákem do kopce zařadí jednička a odbrzdí

Napsal: 20 zář 2011, 22:01
od dhfool
1pavel píše:hlavní důvod přeskočení je pokud se zhasnutý motor otočí proti směru otáčení , například když se zastaví čumákem do kopce zařadí jednička a odbrzdí
Na tohle ale pozor u všech řetězových motorů.

Napsal: 20 zář 2011, 22:06
od A6TDI
dhfool píše:
1pavel píše:hlavní důvod přeskočení je pokud se zhasnutý motor otočí proti směru otáčení , například když se zastaví čumákem do kopce zařadí jednička a odbrzdí
Na tohle ale pozor u všech řetězových motorů.
(wallbash) :worthy:

asi "napne" napínák...? bo co je špatně?

Napsal: 20 zář 2011, 22:16
od dhfool
Přesně tak. Jak není tlak oleje, tak napínáky nejsou aretované.

Napsal: 21 zář 2011, 06:59
od Marek77
No, už chápu, proč žigulík měl mechanicky napínatelný řetěz. A pak, že hydraulika je dobrá věc.....