Stránka 1 z 2
Kontrola logu
Napsal: 09 říj 2011, 12:44
od blade6591
Zdravim, dneska som skusil nalogovat moje a kamosove auto.
Toto je log mojej A3. Sériovy software. Motor AHF
http://leteckaposta.cz/177285994
Kamosova Ibiza 6K. Tam je pravdepodobne iny soft, robi mu to zlobu, po plnom plyne auto prestalo tahat, zacalo sa trepat ako ratlik. Po zaradeni neutralu po pol minute sa spamatalo. Motor AFN
http://leteckaposta.cz/407395216
Za rady dakujem..

Napsal: 09 říj 2011, 19:09
od kubenec
Mě bylo řečeno, že správný log má být na 4-ku do mírného kopečku s plynem až na podlahu od 1500ot. do 4500ot. Ten tvůj vypadá jak EKG srdce

Napsal: 09 říj 2011, 19:13
od blade6591
toto bolo na 3ke, mierny kopec bol :)EKG ?

preco ?
Napsal: 09 říj 2011, 19:21
od kubenec
Můj v rozsahu otáček jak jsem říkal.

Napsal: 09 říj 2011, 20:01
od picus16
ibiza regulace turba

Napsal: 09 říj 2011, 20:11
od blade6591
a A3ka ? ma to nejaký pomalý nábeh, ci to je OK pri origo softe ?
Napsal: 09 říj 2011, 20:28
od picus16
nechal bych být

Napsal: 09 říj 2011, 23:18
od Jerry973
Blade, mne sa ten tvoj priebeh nepaci ... Vyzera to, ako by si mal pridretu regulaciu na jednom mieste. Vo vyssich otackach aj tebe tlak trocha prerasta a keby si ten log urobil trocha dlhsi, urcite by to tam bolo jasne vidiet. Ibiza je jasna, tam to ide az do neba, turbo von a vycistit a podlozit. Ty by si mohol urobit este jeden log, ale potiahni to troska vyssie tie otacky, aspon po 4000, ak sa da, daj aj na 4300 kludne ... Kazdopadne tvoj nabeh turba nie je dobry a mas nedostatocny tlak v nizkych otackach. Vo vyssich to vyzera, ze to stupa a N75 sa tam uz zacina jedovat, ale tlak sa neznizuje ... Urob este jeden log, ale ako som pisal ...
Napsal: 10 říj 2011, 06:17
od blade6591
dneska teda skusim na rovinke na tej 4rke. Potom sem pridam log. Dakujem zatial
Napsal: 11 říj 2011, 16:58
od blade6591
Tak, dneska som nasiel lepšiu "dráhu". Ale opať na 3ke :
http://leteckaposta.cz/408278461
Potom som skusil powerboxovú octaviu 66kw AGR.
http://leteckaposta.cz/548530649
Po tomto som aj ja pochopil preco to ma taky kopak na 1800ot

Napsal: 13 říj 2011, 15:58
od Jerry973
Blade, turbo von a vycistit ... Je tu na fore navod, ako postupovat, treba ho asi aj podlozit ...
Napsal: 13 říj 2011, 18:01
od blade6591
toho sa trocha bojim

, nebude len s tou ovl. bankou na turbe volaco ?
Napsal: 13 říj 2011, 21:38
od picus16
Padá do nouzáku?Nepadá tak neřeš.

Napsal: 14 říj 2011, 11:24
od blade6591
auto mam viac ako pol roka, a do nudzaku mi padlo raz

ale tak preco to nespravit tak aby to bolo OK, teda tahalo hned od nizkych ot, ako má ?
Keby to bolo nastavenim tej banky, to by som bol este radsej, bolo by to ovela jednoduchsie.
Napsal: 14 říj 2011, 13:04
od Jerry973
Banku odskusat mozes. Vytiahni ju, poskusaj aj regulaciu samotnu, ako sa hybe. Ak sa nebude pridrhat, tak skusit inu banku. Len za tepla sa regulacia sprava inak a za studena inak. To co ti tu pise picus, ze aby si to neriesil zvaz sam. Ten nudzak budes mat onedlho castejsie a castejsie. Je nacase to dat doporiadku ...