Stránka 1 z 2
VW Sharan 10/2007-bufik D5W
Napsal: 21 říj 2011, 07:30
od firefighter1
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať na závadu zistenú cez VAG.
Address 18: Aux. Heat Labels: None
Control Module Part Number: 7M3 815 071 C
Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001
Software Coding:
Work Shop Code:
VCID: 3064129E9C79459C
5 Faults Found
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -
Neviete niekto, čo to môže byť za problém? Vopred ďakujem za názory
Napsal: 21 říj 2011, 07:58
od Marek77
Opakované zhasnutí plamene - pravděpodobně se bufík přehřívá. Podíval bych se na elektrické vodní čerpadlo - je možné, že nefunguje a bufík díky špatné cirkulaci vody se přehřívá a vypíná.
Napsal: 21 říj 2011, 19:15
od honza2
a nekupuj hned nové,stačí v něm vyměnit uhlíky a zase pošlape ,cena cca100kč
Napsal: 21 říj 2011, 20:16
od Marek77
Já se obávám, že model 2008 už má bezuhlíkové celoplastové čerpadlo.
Napsal: 23 říj 2011, 10:54
od firefighter1
Ak by to bolo v tom elektrickom čerpadle, tak by to asi VAG odhalil, alebo nie? mimochodom, to čerpadlo je jednoliate, takže uhlíky sa nedajú vymeniť a asi tam ani nie sú....
VW Sharan 10/2007-bufik D5W
Napsal: 23 říj 2011, 11:39
od vynecht
Máš SZ
Napsal: 23 říj 2011, 19:20
od Marek77
VAG čerpadlo neodhalí. Pokud je to čerpadlo celoplastové, je bezuhlíkové, tudíž neopravitelné. Jeho poruchovost je bohužel poměrně vysoká - zlatá starší "uhlíková" čerpadla.
Není problém čerpadlo napojit na baterku a zjistíš hned, zda funguje nebo ne.
Napsal: 24 říj 2011, 21:59
od firefighter1
Čerpadlo je ok. Otestoval som odpojiť a prepojit cidlo vonkajšej teploty a bufik fungoval. Žiadne zavady cez VAG sa neobjavujú. Nemôže to byť cidlo plamena alebo RJ bufika? Je to Hydronic II- D5Z-F. Dakujem za názory.
Napsal: 25 říj 2011, 10:00
od firefighter1
Znovu sa objavuje: Opakované prerušenie plameňa.... Neviete čo by to mohlo byť?
Napsal: 25 říj 2011, 10:29
od anydraj
Spatne chyta, buf ven rozebrat a vycistit.
Napsal: 25 říj 2011, 10:33
od salko
Mal som kedysi v BMW webasto a mal som s ním problémy.
Prvý problém bolo čerpadlo, takže plameň sa zapol, ale keďže nedokázal posúvať vodu, tak sa prehrieval a vypol sa.
Druhý problém bol neskôr s ucpatým výfukom. Niekde som nabehol do rozmočeného terénu a zaondil som si výfuk blatom. Takže bufík síce naštartoval, ale chvíľku na to sa udusil.
Skús si pozrieť, či máš čistý výfuk.
Napsal: 25 říj 2011, 10:37
od anydraj
Chyba preruseni horeni neni cerpadlem, ale tim, ze teplota plamene nedosahne za urcitou dobu spravne hodnoty.Bud spatna svicka,vadny snimac plamene, zasranej buf nebo sitko, ale tusim, ze webasto ho nema.
Kdyby se buf prehrival, napise zavadu prehrati.
Napsal: 25 říj 2011, 17:01
od notro
vymen řídící jednotku odchazí na nich vystup na palivovy cerpadlo
Napsal: 26 říj 2011, 08:18
od janchi999
Ahoj. Presne tento isty problem som nedavno riesil. Vymenil som kovovu sviecku za keramicku, dal som nove sitko a opravil preruseny kabel na vonkajsom konektore, ktory vedie z RJ bufika... Bufik naskocil jak zamlada

Napsal: 26 říj 2011, 20:03
od autoelektrika
Z 5ti těchto novějších topení 5 ř.j. KO.Já si myslím jednotka