Stránka 1 z 1
vymena řj 1.9tdi
Napsal: 24 říj 2011, 18:23
od Kubass
čau,nevi nekdo jestli se da vymenit rj motoru s číslem038 906 012 ha za jednotku s cislem 038 906 012 h? Obě jsou z 1,9 tdi 66kw. Rozdil je jen v tech písmenech..
Napsal: 24 říj 2011, 18:28
od alreadys
Jednotka 038 906 012 HA je novější a proč chceš měnit jde přehrát ecu
Napsal: 24 říj 2011, 18:45
od Kubass
Prehralo se to ale porad blbnula,hazi porad nejake chyby..
Napsal: 24 říj 2011, 18:49
od alreadys
Jde použít ale mám i tu origo ale klidně tam jde zaměnit
Napsal: 24 říj 2011, 18:52
od Fantik
Kubass píše:Prehralo se to ale porad blbnula,hazi porad nejake chyby..
Jaké chyby psala?
Napsal: 24 říj 2011, 18:53
od Kubass
Mas,jo?Co by stala?A odkud jsi?
Napsal: 24 říj 2011, 18:57
od alreadys
Napiš na SZ
Napsal: 24 říj 2011, 18:57
od Kubass
Psala prekroceni plniciho tlaku,pak nejake rele a jeste neco.Dala se tam jina rj a vse je o.k.Akorat je jen pujcena.
Napsal: 24 říj 2011, 19:04
od Fantik
Sehnat můžeš jakoukoli EDC 15V jednotku a do ní nahrát soft který potřebuješ

Napsal: 24 říj 2011, 19:10
od Kubass
To se skouselo,jednotka 81kw,nahral se soft ze 66kw,motor naskoci,maka a kdyz chces po par hodkach nastartovat tak to nejde.Odpojis jednotku,zapojis a zas to maka..
Napsal: 24 říj 2011, 19:19
od Fantik
Zkus popsat co vše jste zkoušeli a co se jak chovalo, o něco výš si napsal že jiná jednotka pouze psala chyby a tady že to po nějakym čase nechtělo startovat

Napsal: 24 říj 2011, 21:48
od Kubass
Tak od začátku..auto začalo padat do nouzáku na překročení maximálního plnícího tlaku,pak nějaký skrat na relé žhavení a ještě jedna chyba..už nevím jaká.Skoušely se mechanické věci ale všecko bylo na prd. Zabralo až býměna řídící jednotky motoru.Ale ta nebyla pro 66kw ale 81kw.Tak se na ní přehrál soft ze 66kw a auto maká bez padání do nouzáku a pamět je bez chyb. Jenom když auto přez noc stojí tak ráno nejde natočit a na výpisu chyb nic ení..Nemá ani snahu chytit ale stačí vypojit jednotku,hned to vrátím nazpět a zase to maká.

Napsal: 25 říj 2011, 00:00
od Vali
To je nějakej bullshit. Při vypnutí klíčku do jednotky nejde štáva, to je jako kdyby si ji odpojil a zase připojil, jediný napětí který do ní jde je přez brzdovej spínač. Nahráli jste tam i eepromku z puvodní?
Napsal: 25 říj 2011, 09:05
od Kubass
Tak sem to dneska ráno pro změnu v pohodě natočil...Tak mě to nedalo a ještě jsem ji vyndal a ta menší svorkovnice z těch dvou měla lehce zoxidované piny,skusil jsem to vyčistit tak třeba by to mohlo bejt ono..