Stránka 1 z 1

Přesný popis nastavení (kontroly) čerpadla u motoru 1Z

Napsal: 10 lis 2011, 19:24
od Werd
Už to tady asi 3h celé pročítám vše co se týká předvstriků, ale zjistil jsem, ze tu uplne chybí rozdeleni rad dle typu motoru - jak jsem si všiml postup nastaveni je u kazdeho trochu jiny ...

Mohl by tu nekdo prosim napsat presny postup u motoru 1Z ?

Kde presne a jak povolit cerpadlo - zda otacet celym nebo jen kolem atd...
Jake maji byt na VAGU hodnoty ( idealni )
Zda se se nema VAG nejak jeste nastavit na dany typ motoru atd...
Proste pekne od zacatklu a podrobne s presnym popisem a hodnotami

Napsal: 10 lis 2011, 19:52
od leguan
předvstřik se nastavuje u rotaček 1U

Napsal: 10 lis 2011, 19:54
od codll
za ty tri hodiny jsi to mohl myt tolikrat mas vis ? je to vnem
jinak povolit tri šroubi na řemenici vztrik.cerpadla NE stred. matku
pootocit hrideli vstrikovaciho cerpadla otacenim hridele cerpadla doprava je pocatek vstriku drive a doleva pozdeji
pak opet kontrola pocatku vstriku motor ,zakladni nastaveni kliknes na start das tdi graf a viberes konretnimodel a musis to mit na modre draze jeste at mas motor ohrati nad 80

Napsal: 10 lis 2011, 20:33
od Huml
u motoru 1Z se nehýbe hřídelí, ale celým čerpadlem, pod řemenicí 3 šrouby a jeden pod rozdělovací hlavou

Napsal: 10 lis 2011, 20:57
od picus16
codll píše:za ty tri hodiny jsi to mohl myt tolikrat mas vis ? je to vnem
jinak povolit tri šroubi na řemenici vztrik.cerpadla NE stred. matku
pootocit hrideli vstrikovaciho cerpadla otacenim hridele cerpadla doprava je pocatek vstriku drive a doleva pozdeji
pak opet kontrola pocatku vstriku motor ,zakladni nastaveni kliknes na start das tdi graf a viberes konretnimodel a musis to mit na modre draze jeste at mas motor ohrati nad 80
starší motory to maj jak píše huml.1Z,AFN ,AHU :-)

Napsal: 14 lis 2011, 12:53
od Werd
Dekuji :-)

Napsal: 14 lis 2011, 17:28
od sniper--
jeste doplnim ze 2 srouby se povolujou pod remenici a ten predni horni od priruby cerpadla. A pro pripad napisu ze pohnutim cerpadla k hlave se predvstrik prida opacne ubere.Ve Vagu nic nastavovat nemusis. Zahrat motor na provozni teplotu,pak TDIgraf ,dostelovat dle grafu :)

Napsal: 21 lis 2011, 23:10
od Werd
mam to ze nafta ma 122C A hybe se me to od 49 do 53 a to uz leze i malinko prez modrou caru je to OK ?

Napsal: 22 lis 2011, 21:00
od Werd
Jde me o to ze to koélisa coz si myslim me nedelalo vykyv byl uplne minimalni ... co s tim ?

Napsal: 23 lis 2011, 18:31
od Werd
Studeny straty OK teple take OK - mam to resit ?

Napsal: 25 lis 2011, 14:23
od Werd
to tu vazne nikdo uz nekolik dni neni ...?

Napsal: 25 lis 2011, 15:44
od toefuk
mne to skace od 40-45, mas to dobre, neries to, a 122 je teplota paliva, asi vo °F, lebo °C v 7 kanaly neprelezu cez 60-70.