Stránka 1 z 2
Octavia 2 snímač vačkového hřídele
Napsal: 14 lis 2011, 18:56
od Tampajs
Zdravim chlapy přijela mi octávka že ráno blbě starttuje chyby v paměti uloženy dvě "Žhavící svíčka válce 2" a "Snímač polohy vačkového hřídele-Sporadická" Chyby jsem smazal nahodil svíčky auto mezitím vystydlo.. Potom zažhavim start auto se neudrží a ihned chcípá jak kdyby ho brzdil imobilizer.. Pokud přidržim plyn tak ho udržim lehce ohřeju a startuje normálně akorát je tam po startu slyšet lehký zakolísání otáček.. Chyba smazatelná pouze pokud auto neběží pokud běží nebo po startu se mi zobrazí závada 000833-Snímač polohy vačkového hřídele G40..
Snímač jsem samozřejmě vyměnil rozvody skontroloval.. Dál už nevím...

Napsal: 14 lis 2011, 19:13
od slovacek.milos
oscávka pedčko?
Napsal: 14 lis 2011, 19:24
od Tampajs
slovacek.milos píše:oscávka pedčko?
jaja

zapoměl sem stane se....

77KW
Napsal: 14 lis 2011, 19:33
od slovacek.milos
když ty pedečka zde čteš, tak nepomúže před nima ani klečet a ani bečet,

Napsal: 14 lis 2011, 20:19
od sharik4x4
Tu žhavičku bych vyměnil,jestli byla chyba.U octy normální jev.Jinak pokud jsou rozvody OK-na přípravky ne na rysky!!!Pozor už to tu bylo probíráno.Kontrola kabeláže motoru-bejvá rozlámaná v tom vohybu před baterkou.Už jsem to měnil asi třikrát.Hází to pak všemožný chyby motoru.
Napsal: 14 lis 2011, 21:18
od Tampajs
sharik4x4 píše:Tu žhavičku bych vyměnil,jestli byla chyba.U octy normální jev.Jinak pokud jsou rozvody OK-na přípravky ne na rysky!!!Pozor už to tu bylo probíráno.Kontrola kabeláže motoru-bejvá rozlámaná v tom vohybu před baterkou.Už jsem to měnil asi třikrát.Hází to pak všemožný chyby motoru.
Zapoměl sem říct že samozřejmě žhavičky jsou taky nový.. kouknu na ten ohyb..
Napsal: 14 lis 2011, 21:36
od Ladas
kolik najeto
Napsal: 14 lis 2011, 21:48
od Tampajs
Ladas píše:kolik najeto
189tkm.. Ale už jsem na tom asi ve 160 dělal těsnění pod hlavou a turbo
Napsal: 14 lis 2011, 22:16
od Ladas
rozmotej si motorovej svazek bude našoupanej rada za 500,-
Napsal: 14 lis 2011, 22:19
od pokornasek.pepan
Ladas píše:rozmotej si motorovej svazek bude našoupanej rada za 500,-
to ale vetsinou pise snimac kliky,nebo nic.Prosoupanej zelenej kabel klasika

a nebo cernej -spinana kostra- ale to zas nenactes a ani nenastartujes.
Napsal: 14 lis 2011, 22:26
od Huml
no co jsem zatím řešil prošoupaný káble ve svazku u startéru, tak to bylo buď od čidla teploty nafty nebo právě od snímače vačky, takže bych to určitě zkontroloval
Napsal: 14 lis 2011, 22:31
od Fantik
Na kolika KM jste se s prodřenou kabeláží setkaly?
Napsal: 15 lis 2011, 16:50
od Tampajs
Kabely prolezlý od začátku do konce.. Jsou absolutně netknutý.. Auto s odpojeným snímačem startuje dlouho ale chytí.. Se zapojeným snímačem chytá na brnk ale je tam zakolísání hned po startu
Napsal: 15 lis 2011, 17:29
od Huml
a tu chybu po smazání už to nevypisuje?
Napsal: 15 lis 2011, 21:28
od sharik4x4
Už jsem tu měl kabeláž,která na pohled vypadala ok ale nebyla.Chce to odpojit od ŘJ,najít podle barvy dva kabely ke snínači,a pak vzít ohmetr a měřit jednotlivě kabely.Většinou staticky vše ok,ale stačí zahejbat svazkem v tom ohybu u startéru a na měřáku to začne lítat a je to jasný.Ty kabely se totiž buď prošoupou o tu tvrdou izolaci,nebo rozlámou uvnitř.Jsou totiž původem jak z číny.Na starých autech jsem to nezažil.U nových modelů asi od 2005 je to bolest cca po 150tkm.Někdy to začne dřív po D+M převodovky,jak se tam s tím hejbe.To zas někdo u VW šetřil,kde neměl.
