Stránka 1 z 3

Brzdy

Napsal: 17 lis 2011, 22:02
od cin
Ahoj chlapi, mam problem ze pri brzdeni se mi chveje celkem dost volant, do pedalu to nedela nic, nechal jsem pretocit kotouce - chvilku to da pokoj, ale po cca 2000-3000 km to zacne znovu, kotouce mam TRV a ATE ale zadny vliv to nema, obje uz jsem nechal 2x pretocit ale bezvysledne. V svete motru jsem cetl ze to delaji vule v podvozku ale nevim, puky mam novy TT, a na ramenach vymeneny takovy ty jakoby kulaky na konci ramena, loziska stary 2 roky najeto asi35000km, naboje puvodni, muzete mi poradit kde je chyba, diky za rady a postrehy :?

Napsal: 17 lis 2011, 22:11
od Ladas
kotouče na hovno dej ate nebo origa

Napsal: 17 lis 2011, 22:14
od besoun
křivé náboje,dej nové + nové kotouče a máš klid , ty nábojky se křiví

Napsal: 18 lis 2011, 12:04
od chuckee
Zajeď si na STK, prohybou ti nápravu, zjístí vůle a změří ovalitu kotouču. Podle mě jsou to kotouče

Napsal: 18 lis 2011, 17:30
od besoun
Když to dvakrát nechal stahovat tak je křivý náboj to da rozum,kotouč si vyšmatle svůj směr podle náboje a pak to třepe. Už několikrát ověřené

Napsal: 18 lis 2011, 17:32
od ciko
naboje, vlastna skusenost!

Napsal: 18 lis 2011, 17:38
od josef10
spatny druh-material brzdove desticky....

Napsal: 18 lis 2011, 17:50
od besoun
Prosim tě ja měl ty nej Ate a třepaly jak bestie a Brembo to samé,jak dáš na křivý náboj jakekoliv kotouče budou vždy třepat .

Napsal: 18 lis 2011, 18:07
od Ladas
kdyby byl křivej náboj tak to klepe od začátku ;)

Napsal: 18 lis 2011, 18:08
od ttommirs
Změř házivost náboje, max. tolerance je +0.02 a pak změř házivost kotouče tam je max. tolerance +- 0.05.

Napsal: 18 lis 2011, 18:25
od besoun
To je blbost , že to bude třepat od začátku. Ja tak dojebal 3 sady kotouču a vždy to začalo třepat jak bylo najeto kolem 2tis/km. Po výměně absolutní klid

Napsal: 18 lis 2011, 18:27
od martinsidlo
Máš spravný ET disků nebo nemáš podložky pod kolama-větší rozchod než má být?To je jeden z důvodů na jetém dobrém podvozku.

Napsal: 18 lis 2011, 22:18
od cin
no ET presne nevim, ale mam kola original LaK, a podlozky tam mam ale jen 10 mm tlusty, tak nevim , uz je tam mam dele a predtim mi to nedelalo - az ted tak posledni rok a taky po vymene kotoucu predtim jsem tam mel original jeste z Rakouska, pak jsem dal TRW a zacalo se to srat a ani tolik vychvalovany ATE mi nepomohly :x

Napsal: 18 lis 2011, 22:34
od radekandy
Jsou to na 100% náboje. Kamarád měl podobný problém, vždy mu nějakej chytrák v servisu poradil nové kotouče a desky, namastil si na něm kapsu, a po měsíci byl zpátky tam co prve. Tak pak ty keci o nápravě atd, všechno se dalo nové, včetně opět nových ktoučů a desek a po měsíci opět to samé. Pak jsem mu dával spojkovku na Tranďáka, tak se svěřil že by potřeboval další kotouče. Tak jsem se ptal, jestli mu ty umělcí když mu měnili kotouče změřili házivost náboje, a že prý ne. Tak jsme to hodili na zdviž kámošovi do servisu, změřila se házivost a pravý náboj byl v hajzlu. Takže se dal nový jeden náboj Ruville, kotouče a desky CIFAM (žádný zkurveně předražený a rádoby dobrý ATE) a má svatej pokoj. Ale díky buď vychcanosti nebo neznalosti rádoby odborníků ho to stálo 3 sady koroučů a destiček a komplet přední nápravu, takže si předchozí servis pěkně nahrabal, ale může si být jistý že naposled!!!

Napsal: 18 lis 2011, 23:01
od cin
a cim to je , ze ty naboje zacnou hazet, nebo proc se tak deje? :?