Stránka 1 z 2
teče voda octa ASV
Napsal: 29 lis 2011, 17:06
od libor.98
ahoj kluci mám krátce octávku ASV a teče mi po jízdě voda z vrchní hadice co jde do chladiče jak jsou tam by sponky tak tam je to docela natlakované a když povolím víčko od nádobky tak si trochu odfoukne a hadice změkne a už to neteče. Čím to muže být špatné víčko nádobky? byla dělaná prej vodní pumpa a novej fridex. diky za odpoved.
Re: teče voda octa ASV
Napsal: 29 lis 2011, 17:42
od vojta_TDi
libor.98 píše:ahoj kluci mám krátce octávku ASV a teče mi po jízdě voda z vrchní hadice co jde do chladiče jak jsou tam by sponky tak tam je to docela natlakované a když povolím víčko od nádobky tak si trochu odfoukne a hadice změkne a už to neteče. Čím to muže být špatné víčko nádobky? byla dělaná prej vodní pumpa a novej fridex. diky za odpoved.
voda musí být natlakovaná funguje to stejně jako papyňák

sundal bych tu hadici a mrknul jestli není cvaklá od té spony

Napsal: 29 lis 2011, 20:28
od libor.98
dal jsem tam nové spony na tu hadici tak uvidíme a projistotu jiné funkční víčko na nádobku.
Napsal: 01 pro 2011, 19:21
od libor.98
tak mi tam pořád trochu sákne voda kolem tech spon na hadici vrchní co jde do chladiče na obou stracnách na koncich a to tam mám spony na šroubovák a dotáhlí fest. Víčko jsem vyměnil na nádobce ale stejně po zahřátí je ta vrchní hadice tvrdší a když povolím víčko na nádobce tak si to odfoukne a hadice hned změkne nebo je to normální že klesne tlak v soustavě? jinak auto topí perfektně voda neubývá ani neni olej ve vodě a naopak. diky za rady
Napsal: 01 pro 2011, 19:30
od Tomas.cz
Dej tomu kládu někde do kopce, pokud budou hadice trvrdý a citelně expanzka odfoukne tak se výhledově připrav na těsnění pod hlavou
Ještě bych prověřil ty tenký hadičky na odvzdušnění z hlavy a kolena do expanzky, zejména to plastový Téčko.
Napsal: 01 pro 2011, 19:32
od vojta_TDi
libor.98 píše:tak mi tam pořád trochu sákne voda kolem tech spon na hadici vrchní co jde do chladiče na obou stracnách na koncich a to tam mám spony na šroubovák a dotáhlí fest. Víčko jsem vyměnil na nádobce ale stejně po zahřátí je ta vrchní hadice tvrdší a když povolím víčko na nádobce tak si to odfoukne a hadice hned změkne nebo je to normální že klesne tlak v soustavě? jinak auto topí perfektně voda neubývá ani neni olej ve vodě a naopak. diky za rady
už jsem psal že to funguje jako papyňák..... což znamená že normálně by měla voda bod varu 100 stupňů... ale tím že to funguje jako papyňák tak teplotou té vody se začne voda rozpínat a v chladící soustavě vznikne tlak... a tím že se zvedne tlak v chladící soustavě tak bod varu se posune na nějakých cca 120 stupňů. toď vše jednoduchý princip .... kdyby se ti nezvednul bod varu tím tlakem tak s některýma autama by jsi v každé menší koloně nebo křižovatce vyvřel vodu

jednoduchý princip.... jinak bych vyměnil hacici mikroprasklinku stejně nepoznáš a jestli to prosakuje kolem spon tak tam nějaká ta mikro praslinka bude
jinak papyňák je tlakový hnec v čem vaříte maso

Napsal: 01 pro 2011, 19:36
od vojta_TDi
těsnění by bylo ko pokud to tlakuje až moc ale od pc se to nedá říct... jednoduše del přepadovou hadičku do jde do expansky do vody a dej tomu kotel do otáček a sleduj jestli ti půjdou z hadice bubliny
Napsal: 01 pro 2011, 19:38
od libor.98
Tomas.cz píše:Dej tomu kládu někde do kopce, pokud budou hadice trvrdý a citelně expanzka odfoukne tak se výhledově připrav na těsnění pod hlavou
Ještě bych prověřil ty tenký hadičky na odvzdušnění z hlavy a kolena do expanzky, zejména to plastový Téčko.
myslíš ty tenký hadičky jestli nejsou ucpaný je vidět že přepaden do expansky jde voda tou slabou hadičkou.
Napsal: 02 pro 2011, 09:19
od libor.98
ještě dneska mi špatně ukazoval budík teploty rafička kolísala z 90 na 70 a zese zpátky a tak se to opakovalo. je to čidlem teploty? jak se mění je tam našroubované nebo jak tam drží? ještě jaké koupit originál? diky za odpoved
Napsal: 02 pro 2011, 16:50
od ZV-JANTO
Je to to čidlo teploty,a prístup,,no je to od zadu ale ide to lahko je tam taká závlačka ktoru dáš dole vyberieš stare čidlo a hned pichneš new čidlo.Len daj pozor nech ti tam neostane staré testnenie!! a motor nech je studený!!
Napsal: 02 pro 2011, 17:14
od libor.98
ZV-JANTO píše:Je to to čidlo teploty,a prístup,,no je to od zadu ale ide to lahko je tam taká závlačka ktoru dáš dole vyberieš stare čidlo a hned pichneš new čidlo.Len daj pozor nech ti tam neostane staré testnenie!! a motor nech je studený!!
diky , a čim to muže byt že se mi motor neohřeje pořádně na 90 napíchnul jsem to na vag a ukazuje to cca 75 stupnů muže to být termostat? ale spodní hadice je studená na chladiči takže by neměl být otevřený.
Napsal: 03 pro 2011, 11:24
od ZV-JANTO

ja mám tiež dilemu že auto neukazuje 90 C kupíl som aj termostat ale dáko sa nemám ho tam vymeniť ...kolko stupmov ti ukazuje teplomer na budíkoch,ak je všetko O.K. ta ručička ked sa motor zohreje tak zastane na strede a už sa vôbec nepohne!!!mám to odskušane či pojdeš do kopca alebo dolu ..ale teraz ja ju mám 3 mm pod stredom. Ale ak sa ti nezohreje tak to bude na 100% termostat....

Napsal: 03 pro 2011, 11:52
od honzas1
no dobre ale neni tlakovat jako tlakovat.. při zahřatem motoru by měly jit hadice normalně zmačknout.. pokud jsou jak beton tak asi neni něco ok
Napsal: 03 pro 2011, 11:57
od ZV-JANTO
honzas -máš pravdu ked su ako beton tak je to na90% hlava K.O. respektíve testnenie

Napsal: 03 pro 2011, 17:03
od libor.98
už jsem vyměnil teromstat a je to OK už mi ručička vyleze na 90 a už se ani nehne. ještě potřebuju tudle hadici dá se koupit nová? viz foto
