Stránka 1 z 1
VAG test akčních členů
Napsal: 30 lis 2011, 22:00
od Lesapan
Zdravím, měl bych dotaz ohledně funkce akčních členů. Je normální že když si dám test akčních členů ve VAGu tak mi po pár cyklech přestane fungovat podtlak při vypnutém motoru ? Předem dík za jakékoliv info
motor 1.9TDI AFN '98
Napsal: 30 lis 2011, 22:12
od amater
kedze pri vypnutom motore nepracuje podtlakova pumpa... tak ano, je to normalne...
Napsal: 30 lis 2011, 22:23
od Lesapan
ok, díky. Ptám se už i na cypoviny protože s autem řeším už hodně dlouho problém který se i po spoustě oprav pořád nevytrácí...
Napsal: 30 lis 2011, 22:25
od amater
a to je?
Napsal: 01 pro 2011, 07:46
od Lesapan
škoda mluvit. Je to nejčastější problém co existuje - turbo špatně reguluje... všechny podstatné věci už byly vyměněny - turbo, n75, váha, podtlak. hadičky, takže teď už hledám v prkotinách... někde sem tady měl topic, ale nic se tam nevyřešilo jelikož mě to padne ihned do nouzáku pokud chci udělat log tak jak se má (na trojku od 1500 ot plný plyn)
Napsal: 01 pro 2011, 08:59
od live69
nezkoušel si jinou řj. ?
Napsal: 01 pro 2011, 09:19
od Tomas.cz
Nebude tady ještě snímač tlaku v jednotce motoru?
Hadička uvnitř?
Napsal: 01 pro 2011, 09:26
od sniper--
prave ze je, zkusit jinou jednotku nebo vytahnout externi snimac. Co ukazoval log?
Napsal: 01 pro 2011, 15:28
od Lesapan
snimač ukazuje spravně a hadičku jsem pro jistotu v řj taky měnil abych měl jistotu. Jinak vypis chyb hlasi skrat onoho čidla a chybu regulace, což dává smysl.
Napsal: 01 pro 2011, 15:52
od Lesapan
jinak jinou řj jsem nezkoušel, při výměně musí nějak spárovat s autem ne ?
Napsal: 01 pro 2011, 17:12
od janchi999
Turbo sa menilo, ci len cistilo? Ak cistilo, spravne sa poskladalo? Neni zrkadlovo otoceny prstenec?
Napsal: 01 pro 2011, 17:32
od slovacek.milos
a když odpojíš hadičku od turba taky jdeš hned do nouzáku nebo jaký je vývoj tlaku turba

Napsal: 01 pro 2011, 22:44
od Lesapan
jo vidíš tohle jsem ještě nesledoval, jednou jsem s odpojenym podtlakem od plechovky zkusil jet a do nouzáku to nepadlo, ale hodnoty jsem nesledoval. Abych se vyhnul padání do nouzáku tak jsem si pořídil budík na tlak turba tak to teď zkusím odpojit a sledovat. Jinak turbo by mělo být měněné za jiné, repasované, což neznamená že nemůže být špatně poskládané... Co se týče té jiné řj, dá se prostě jen vyměnit a jet, nebo co je potřeba udělat aby to fungovalo ? Je tam EDC 15 jestli se nepletu
Napsal: 01 pro 2011, 22:50
od Tomas.cz
Musí se přizpůsobit s immobilizérem, ale v tomhle případě to znamená se jen spojit s jednotkou immobilizéru, tady tuším nebude v budíkách, ale externí immo box, tam vymazat adaptační hodnoty a jedem.
Napsal: 01 pro 2011, 23:01
od Lesapan
jo tak to je pořád nad moje síly

abych to auto pak vůbec nastartoval