Stránka 1 z 1

Typy vstrekovacov

Napsal: 09 led 2012, 09:17
od Torgan
Sem pozera asi najviac znalcov tak to dam sem.
Moja otazka znie ci pri type trysky u CR vstrekovacov znamena cim vysiie cislo tym vysia priepustnost nafty alebo nie a aka je pripadna priepustnost pri tychto troch druhoch trysiek alebo maximalna davka v mg?
Ja by som tam mal mat DSLA 145 P 763
A keby som tam dal napr DSLA 144 P 1295 ci by to pomohlo k zvyseniu vykonu alebo nie.
A dalsia otazka keby som tam dal cele vstrekovace 0 445 110 119
ci by to fungovalo?Lebo moje netreba kodovat ale na Stile zevraj ano a tieto by sa mali davat aj do stila.
Za odpovede Dakujem
Obrázek

Napsal: 10 led 2012, 11:06
od Torgan
nikto nic?

Napsal: 10 led 2012, 20:50
od Venca
Toto číslo je pouze číslo pořadové ve sledu tak, jak výrobce ( v tomto pčípadě Bosch) přistoupí k výrobě nového vzoru trysky stejného typu. Nic ti to neřekne a průtok trysky výrobce většinou neuvádí. Pouze střední číslo ti řekne úhel rozstřiku. Pro tebe je ale také důležitý počet vstřikovacích otvorů, v jakém úhlu jsou tyto otvory natočeny vzhledem k vstřikovači a také motoru. Také je důležité v jakém úhlu jsou vstřikovače montovány na motoru vzhledem k válcům jak hluboko atd. Tato otázka je daleko složitější a laborování příliš nedoporučuji. ;)

Napsal: 10 led 2012, 21:22
od Torgan
Velkostne su vstrekovace uplne identicke tak isto aj motor aj hlava motora aj piesty je len ine vstrekovanie a turbo, preto sa na to pytam

Re: Typy vstrekovacov

Napsal: 12 led 2012, 19:20
od Majkl.fiat
Torgan píše:Sem pozera asi najviac znalcov tak to dam sem.
Moja otazka znie ci pri type trysky u CR vstrekovacov znamena cim vysiie cislo tym vysia priepustnost nafty alebo nie a aka je pripadna priepustnost pri tychto troch druhoch trysiek alebo maximalna davka v mg?
Ja by som tam mal mat DSLA 145 P 763
A keby som tam dal napr DSLA 144 P 1295 ci by to pomohlo k zvyseniu vykonu alebo nie.
A dalsia otazka keby som tam dal cele vstrekovace 0 445 110 119
ci by to fungovalo?Lebo moje netreba kodovat ale na Stile zevraj ano a tieto by sa mali davat aj do stila.
Za odpovede Dakujem
Obrázek
Čao, snad ti to pomůže:-)

DSLA145P763 - díra 5 x 0,185 mm, 145°uhel rozstřiku

DSLA144P1295 - díra 6 x 0,165 mm, 144°uhel rozstřiku

DSLA144P1021 - díra 6 x 0,165 mm, 144° úhel rozstřiku

Pokud je hlava i písty stejný, není proč se bát záměny, ale asi i s odpovídajícím vstřikovčem, tryska může být v každém z nich jinak natočená. Hlava motoru, tím pádem asi i náklon vstřikovače bude u všech motorů stejný. Osobně bych se bál spíš tvaru spalováku v pístu 5 vs. 6 dir na trysce + jiný uhel (ikdyž minimální)
Pro zajimavost - Fiat Croma TDID měla taky dva "stejné" 1,9l motory, ale každý měl jinou hlavu a jiné písty, vzájemně hlava, písty, vstřiky, čerpadlo nazáměnné s druhým typem, jedině jako celek.

A ještě - pro další zajímavost:
tryska DSLA145P1091 - díra 5x 0,200 mm, uhel 145° - ale nevím z jakého motoru to je a jaký je náklon trysky ku pístu.
a DSLA143P1058 - díra 8x 0,160, uhel 143° - ale viz výše, neznámý motor a neznámé umístění.
Vše to jsou trysky pro CR systém. Je možné že ani nebudou pasovat, jen tipuji po zkušenosti s tryskama DSLA na rotačkách, ale za pokus by to stálo ;-)

Napsal: 13 led 2012, 08:48
od Torgan
Velmi ti dakujem za odpoved aj ked neviem kde si to vysprtal :)
Ja somtrochu pohladal a DSLA145P1091 je s reanulta, opla, nisana 2,5 DTI,DCI 115-120k