Stránka 1 z 2
1,9 JTD TEsnenie pod hlavou
Napsal: 23 led 2012, 21:42
od Torgan
Chcem sa spytat na typy a rady NAco si dat pozor co spravit pri vymene tenenia pod hlavou pri tomto motore.Cim sa cistia dosadacie plochy, ako zistim ci je treba spravit vybrus hlavy, co vymenit spolu s tesnenim,aku znacku tesnenia pouzit a pod.
Napsal: 23 led 2012, 22:53
od TDI tech
Tak ocistis to nahrubo spachtlou, alebo subrom ale opatrne (ako gynekolog nie ako mäsiar) aby si nenarobil ryhy. Potom to omacaj drotenou kefou a nakoniec tie najviac zazrate miesta prejdi 300kou smirglom. Na finale to umyj technickym benzinom a osus cistou papierovou utierkou. Z bloku nakoniec vysaj striekackou zo vsetkych dier (zavitov) vodu.
Zober granitovu dosku, ked nemas tak nejaky dlhsi radeko noz a proti neonovemu svetlu skontroluj zakrivenie. Aj ked nieje naskodu to liznut na axialnej magnetke.
Po zrovnani este predtym ako hlavu namontujes na motor, osad do nej vacku a dotiahni ju len tak s citom od oka naprazdno bez salok, a skus nou popretacat rukou ci pojde lahko. Ak ano je to OK mozes ju odmontovat dat salky a naspat sposkladat a podotahovat na momenty. Ak vsak budes citit ze to nieje ono, ide to s odporom alebo sa zadrhava tak musis nechat opravit ulozenie vacky aby bolo znova presne v osi.
Najlepsie skusenosti mam s tesneniami znacky Goetze, alebo origos. Znacky ako Glasser a podobne sracky ti tam skoda davat. Elring na mna tiez dojem nespravil aj ked to nieje ze celkom hnoj, ale uz ma parkrat sklamal, takze sa mu vyhybam.
Napsal: 24 led 2012, 10:40
od Torgan
Vacku neplanujem davat dole. Neviem ci by som to potom poskladal keby som ju dal dole. A tesnenie goetze akosi neviem nikde najst skladom. Mozes mi ked tak do SS poslat dodavatela ktory by to mal skladom? Budem menit aj sroby hlavy . tiez mam pozerat na vyrobcu? chcem elring
Aspon radeco noze by som mal mat.
Napsal: 24 led 2012, 11:53
od TDI tech
Ked ju liznes daj vacku dole a preistotu ju skontroluj naprazdno bez salok. Aby si potom neplakal ze ti ju rozlomilo

Napsal: 24 led 2012, 15:39
od Torgan
Ok tak ju dam dole tiez ako hovoris

Napsal: 24 led 2012, 19:15
od autickar21
Ked vacku dole, rovno aj ventily von, gufera druhe - 5e sada a ventily zabrus.
Napsal: 24 led 2012, 23:25
od sikin1987
hledal sem ve fakturach znacku tesneni co sem prodaval na GO hlavy JTD,ale nemuzu to najit myslim,ze to bylo ale GOETZE
borec tehda bral tesneni pod hlavu,tesneni sani,vyfuk, srouby hlavy, gufera ventilu, a 4X zhavicky hlava se jen lizla aby se nemuselo sachovat s tloustkou tesneni.
cena za ty dily byla 2850 pro me
Napsal: 25 led 2012, 09:33
od Torgan
autickar21 píše:Ked vacku dole, rovno aj ventily von, gufera druhe - 5e sada a ventily zabrus.
Generalka sa robila asi 30000km do zadu. Vsetky okrem vstrekovacou a vycky je na hlave nove+ nove kruzky. Voda sa mi nestraca len niekedy tlak s valcou fukne do vodnej sustavy.
Napsal: 25 led 2012, 18:43
od autickar21
Predpokladam ze pri plnom kotli... Bolo by dobre vediet teplotu vyfukovych plynov, mozno mas privysoku teplotu v spalovacom priestore, tym padom ti mozno kruti hlavu - ak je to mozne a postupne prepaluje tesnenie.
Napsal: 25 led 2012, 19:33
od Torgan
To si nemyslim Teplota Nasavaneho vzduchu je nizsia Ako u serioveho auta. A auto sa mi velmi pomaly zohrieva na prevadzkovu teplotu.
Napsal: 25 led 2012, 22:13
od autickar21
nemyslim nasavaneho vzduchu, ale vyfukovych plynov. je to priama umera, viac vzduchu ako v serii, viac paliva... Zalezi ale od chipu. 850stupnou nieje problem dosiahnut, co je ak si dobre pametam pomaly teplota tavenia piestov. Pri seriovom vyfuku je tato teplota este vyssia. na squadre je toho popisaneho viac.
Napsal: 26 led 2012, 00:27
od Torgan
Ale cim nizsia teplota nasavaneho vzduchu tym nizsia teplota vyfukovych plynov. A ja nemam s toho dymovnicu. Mne to nedymi vobec
Napsal: 26 led 2012, 08:45
od TDI tech
Torgan píše:Ale cim nizsia teplota nasavaneho vzduchu tym nizsia teplota vyfukovych plynov.
Si si tym naozaj isty???

Napsal: 26 led 2012, 09:06
od Torgan
Som kedysi sme to merali na jednom aute. Uz len s IC a bez IC tam bol dost podstatny rozdiel
Napsal: 26 led 2012, 09:11
od TDI tech
ee, nemas pravdu je to presne naopak
Co sa tyka dymyvosti tak to je pravda, ale EGT nie.