Stránka 1 z 2
Padla mi nafta V6 tdi
Napsal: 30 led 2012, 07:02
od wintrej
Ahojte tak som sa potrápil včera .. v lyžiarskom stredisku zaparkujem mierne hore čumákom a ráno naštartujem a za chvilu mi zhasol motor.
Závada jasná naftový filter prazdny všetko stieklo do nadrže. Tak som zohnal naftu a zalial ho motor naskočil ale po spotrebovani nafty vo filtry zase kaput.Takto som to skušal viac krát na tom mraze a nakoniec som to vzdal zapol lano a octávia ma tahala až domov.Teda až do prveho kopca kde ma nemohol utiahnuť po ujazdenom snehu tak sme museli zapriahnuť aj miestneho kapra so štvorkolkou na ktorú si sadli traja najťažší chlapi a nakoniec sme to horkoťažko vyšli...
Mám to na dielni a určite je niekde netesnosť, alebo zasraný saci koš. Rožmýšľam že tam dám natrvalo ten stláčaci balonik ak ste ho tam už niekto dával nerobí to potom problémy pri plnom zaťažení? Určite ma nižší prietok ako origo hadica.
Napsal: 30 led 2012, 07:47
od slovacek.milos
problém bude v termoventilu na filtru, má se měnit a nikdo ho nemění, přisává padá nafta z filtru vyteče,
a co čerpadlo nádrži máš tam?
balonik nic moc stojí pětikilo nedrží, jedině origo z vrakecu,
kdyby ti padala nafta už zepředu a pak nebyla ani ve filtru tak nemáš šanci natočit, proto ten termoventil

Napsal: 30 led 2012, 07:59
od wintrej
Miloš : čerpadlo je tam to prečerpavacie vyskušam ho ako prve či ide. Objednal som filter aj s tým ventylom čo spomínaš- KNECHT je to komplet, snad to pomože.
Napsal: 30 led 2012, 08:29
od cooler
Aky to je rocnik/kod motora?
Napsal: 30 led 2012, 08:36
od wintrej
rok 2000 110 Kw, kod AKN
Napsal: 30 led 2012, 09:27
od slovacek.milos
jen si dávej pozor když ten ventil zasunuješ do filtru a zajede tam skoro sám tak to dobré nebude musí tam jít s odporem, a vždy kontroluj dole odkalovák zda je dotažený pak to dělá stejný problém
mi taky pdá nafta vadný ventil na nádrži, ale mohu si za to sám knystruji

Napsal: 30 led 2012, 11:47
od wintrej
Sedi vec, dakujem ten ventil ide lahučko práveže plus sa otáča aj hadička na ňom takže tam treba novú S pásku večer ti napíšem ako som dopadol.
Napsal: 30 led 2012, 12:52
od TomasHav
Ahoj,
omlouvam se za vstup do diskuze: Ale o jakem termoventilu mluvite ? Myslite ten na palivovem filtru (zpetny ventil - plastovy se sipkou) pred cerpadlem Vp44? To co je zde popsano se mi deje docela casto a presne staci mirne cumak nahoru a je to. Nestesti je, ze se to stane vzdy v zime, takze pak v tom mrazu menim palivak (protoze si vzdy myslim, ze se mi v nem vysrazela|parafin nafta) a ovzdusnuji. Tohle vse vrha uplne do jineho svetla. Muzete mi vysvetlit kde najdu ten termoventil? Taky mam A6 4B 110Kw AKN.
diky Tomas
Napsal: 30 led 2012, 12:55
od cooler
Z prepadov ti nesrrka nafta? Bublinky mas v hadicke z filtra do cerpadla?
Btw, kde tankujes? Pumpa alebo "kamarati" s kanystrami?
Napsal: 30 led 2012, 14:03
od slovacek.milos
TomasHav píše:Ahoj,
omlouvam se za vstup do diskuze: Ale o jakem termoventilu mluvite ? Myslite ten na palivovem filtru (zpetny ventil - plastovy se sipkou) pred cerpadlem Vp44? To co je zde popsano se mi deje docela casto a presne staci mirne cumak nahoru a je to. Nestesti je, ze se to stane vzdy v zime, takze pak v tom mrazu menim palivak (protoze si vzdy myslim, ze se mi v nem vysrazela|parafin nafta) a ovzdusnuji. Tohle vse vrha uplne do jineho svetla. Muzete mi vysvetlit kde najdu ten termoventil? Taky mam A6 4B 110Kw AKN.
diky Tomas
termoventil to je jakože ten zpětný ventil na filtru co píšeš, ale je to termoventil udržuje palivo na teplotu 3O stupnů
stačí sním hýbat za chodu motoru a když jdou k čerpadlu bubliny je to špatně netěstní,

Napsal: 30 led 2012, 14:16
od TomasHav
Ahoj,
diky zkusim - normalne je to bez bublin. ale zkusim zahybat za chodu

Tomas
Napsal: 30 led 2012, 14:18
od TomasHav
slovacek.milos píše:TomasHav píše:Ahoj,
omlouvam se za vstup do diskuze: Ale o jakem termoventilu mluvite ? Myslite ten na palivovem filtru (zpetny ventil - plastovy se sipkou) pred cerpadlem Vp44? To co je zde popsano se mi deje docela casto a presne staci mirne cumak nahoru a je to. Nestesti je, ze se to stane vzdy v zime, takze pak v tom mrazu menim palivak (protoze si vzdy myslim, ze se mi v nem vysrazela|parafin nafta) a ovzdusnuji. Tohle vse vrha uplne do jineho svetla. Muzete mi vysvetlit kde najdu ten termoventil? Taky mam A6 4B 110Kw AKN.
diky Tomas
termoventil to je jakože ten zpětný ventil na filtru co píšeš, ale je to termoventil udržuje palivo na teplotu 3O stupnů
stačí sním hýbat za chodu motoru a když jdou k čerpadlu bubliny je to špatně netěstní,

Jeste se zeptam blbe

Jak ji udrzuje kdyz to neni elektricky napajene? Aspon nikde jsem nic takoveho nenasel jako je napr: u Opel Astra F.
Napsal: 30 led 2012, 14:46
od TomasHav
cooler píše:Z prepadov ti nesrrka nafta? Bublinky mas v hadicke z filtra do cerpadla?
Btw, kde tankujes? Pumpa alebo "kamarati" s kanystrami?
Prepady zatim dobry, bublinky nikde nejsou - jak rikam dela mi to v zime. Posledni tankovani, kdyz se mi to stalo byla minula zima, tankovano OMV Alpine diesel - Bohdalecka Praha10 (Plna nadrz 60L max. i s rezervou je cca 67L) . A stacil jeden den a jedna noc a byl jsem hotovej (ze So na NE) (druhej den jsem natocil na brnk... a po cca par vterinach co jsem si sel cistit auto to chciplo a uz jsem nenatocil a v hadici (pruhledna) byla normalne videt hranice nafty (asi v pulce pruhledne hadicky od filtru k VP44)
Ale je fakt, ze v lete to byvaji i kanystry pres syto v trychtyri:-)
Napsal: 30 led 2012, 16:10
od cooler
Ako to citam, tak moja situacia bola uplne rovnaka. Casom to zavzdusnovanie bolo stale castejsie, len aby si vedel, na co sa mas pripravit

No za jazdy to nechciplo nikdy!
Skoncilo to u mna repasom cerpadla, kedze som vymenil a pretesnil celu palivovu sustavu. Tak som zvedavy na tvoj pribeh...
Jo, a bacha na kanystry! Do tychto precitlivelych motorov
NIKDY!
Jedine pumpa + aditiva podla moznosti, tot moja skromna rada, ostatni mozu mat iny nazor...
Napsal: 30 led 2012, 17:00
od jjuriss
inak ak by si chcel este pre istotu este jeden spatny ventil mam nejake na predaj, mne na O1 to tiez pomohlo lebo mi padal nafta... ventil vyzerata takto
