Stránka 1 z 1
Problém s naftou + dvouhmota
Napsal: 02 úno 2012, 10:19
od Pajsn
Mám delší dobu problém s klepáním až zadrháváním Golfa IV 1,9 TDi 66 KW 2000 (chip na 85 KW) na volnoběh. Dělá to pouze ohřátý dokud je rafička pod 90°C auto běží normálně. Pravděpodobně je vpr.. setrvačník. ALe vypozoroval jsem ještě jednu věc kupuji naftu levněji je z Agipu. když jsem ted jezdil 4 dny na Vervu auto se postupně přestalo klepat na volnoběh. DO nafty přidávám VIF v podstatě stále. Myslíte že by to zadrhávání na volnoběh mohlo být i naftou? Nafta je krásně žlutá a leju jí přes jemné síto. Ještě jsem zjidtil že hadička která vede z přepadu čerpadla do filtru je pěkně černá oproti té co vede do čerpadla jeto normální

Ještě mi drnčí napínák drážkovanýho řemene ale vetšinou po 10 km to utichne. není možný že se přidírá volnoběžka na altíku a že to cuká motorem?
Napsal: 02 úno 2012, 17:52
od Pajsn
ještě mám jedno zjištění .....když zastavím a zhasnu světla začne cukání...světla zapnu cukání skončí

tak teď už fakt netuším co to muže být ...kdyby to bylo obráceně tak OK (rozsvítím začne cukat), ale proč to začne cukat když je zhasnu

Napsal: 02 úno 2012, 22:52
od sharik4x4
Já bych zkusil vyměnit volnoběžku na altiku.
Napsal: 02 úno 2012, 22:58
od JohnnyBOSS
taky mě napadla volnoběžka
Napsal: 03 úno 2012, 08:59
od Pajsn
super máte na to stejný názor jako já začnu volnoběžkou řemenem a napínákém...třeba bude i setrvačník v pohodě (což bych měl velkou radost

) a proč myslíte že se začne cukat při vypnutých světlech a přestane při zapnutých?
Napsal: 03 úno 2012, 09:37
od romk52
Zmeni sa zatazenie alternatora

Napsal: 03 úno 2012, 10:10
od Pajsn
romk52 píše:Zmeni sa zatazenie alternatora

já bych pochopil že kdyby začala cukat když světla zapnu ale proč když je vypnu ?
Napsal: 03 úno 2012, 11:15
od Pajsn
Pajsn píše:romk52 píše:Zmeni sa zatazenie alternatora

já bych pochopil že kdyby začala cukat když světla zapnu ale proč když je vypnu ?
nevíte prosím vás někdo při jaké tepltě se vypínají ty tři žhavicí svíčky které jsou ve vodě pro rychlejší ohřátí motoru?