Stránka 1 z 1
VAG-hodnoty poraďte.špatný start.
Napsal: 07 úno 2012, 22:11
od Jenda.
VAG v kanále 10 pole 2 hodnota 989 a nijak se za jízdy nemění

Pří studeném i ohřáttém motoru pořát stejná hodnota. Co je prosím špatně

Hadice

Zahřátý jede normálně.
Napsal: 07 úno 2012, 22:13
od TDI tech
to je ale atmosfericky tlak, nie poziadavka na absolutny plniaci tlak
daj kanal 11 tam je v poli 2 poziadavka na absolutny plniaci tlak

Napsal: 07 úno 2012, 22:56
od Jenda.
No mě jde o to že teď v zimě špatně chytá jako na 3 válce. Pak se srovná.
Při -8 za studena při jízdě a přidání plynu cuká a musím jet tak na 1/4 plynu při ohřátém v poho. vstřiky po nastartování -1,1 . 0,3. 0,2. 0,4.
VAG nic nehlásí. Žhaviče 20 000km a filtr asi 10 000km. Od léta při prudké akceleraci píská jak stíhačka-asi nějaká hadice
Napsal: 08 úno 2012, 08:36
od TDI tech
A co by si chcel od VW aby ako startoval? To nieje Fiat ze sa starter 2x prevali a bezi sfleku rovnomerne na vsetky valce. Z VW Fiata nikdy nespravis a bud rad ze v tych mrazoch vobec nastartujes.
Napsal: 08 úno 2012, 22:08
od Jenda.
Tak myslím že -8 neni až takovej mráz.
Napsal: 08 úno 2012, 22:26
od Tomas.cz
Jenda: Začal bych přetěsněním vstříkovačů a kontrolou synchronizace rozvodů, zejména u těsnění vstřikovačů bych hledal problém.
Napsal: 08 úno 2012, 22:50
od TDI tech
Zakladne veci, zhavice + kontrola zhavenia + napruzenie kontaktov v pipkach zhavicov, takisto aj nekvalitny zhavic moze sposobovat problem, kontrola synchronizacie vacka kluka. Su to najjednoduchsie opravitelne a najlacnejsie zalezitosti. Pokial nepmoze, zmerat tlaky. Pokial je to OK tak sa bude treba kuknut na vstrekovanie ako pisal Tomas.cz, ale to je uz draha a komplikovana zalezitost.