Stránka 1 z 3
ohřev nafty
Napsal: 08 úno 2012, 16:52
od L.U.C.A.S.123
Zdravim dá se u OctI nějakým způsobem ohřívat nafta v nádrži?Třeba přidáním spirály a pod.?I přes aditiva mi za jízdy zamrzla filtr měním 1x za měsíc liju VIF o něco víc a stejně zamrzla.Poradíte? jezdím jenom naftu a LTO, bio a nebo řepkáč jsem niky nenalil
Napsal: 08 úno 2012, 16:59
od live69
když mrzne tak přidávej benzin a nebude ti to zamrzat ............ a nemusíš nic nikam přidělávat
Napsal: 08 úno 2012, 16:59
od najmis
Nejlepší bude spíš změnit benzínku a vyměnit palivák...Při kolika C zamrzla..?
Napsal: 08 úno 2012, 17:10
od L.U.C.A.S.123
na benzinku nejezdim LTO tam už neni palivák měním co měsíc cca po 2000 a bylo -14 a já jel okolo 120cca
Napsal: 08 úno 2012, 17:39
od Golfisko
Já byl dneska na Benzině a ze zvědavosti se optal do kolika mají naftu. Paní ochotně šáhla pro desky s objednávkou pod pult a ukázala mi doklady od stáčení. Dle všeho maj teďka závoz arktický do -29°C ... jak obyč, tak i Vervu.
2 L.U.C.A.S.123: Určivě bych doporučil dočastně změnit podnik, pak buď přidat adetiva nebo trochu benzínu..., každopádně chce to tankovat víc a nejezdit pořád na prázdnou, akorád se ti tam v zimě usazuje voda

Napsal: 08 úno 2012, 18:06
od L.U.C.A.S.123
Víš nechci se tě dotknout ale myslíš že při naježdění 2000km měsíčně jezdím na rezervu? v nádrži je pořád full až 1/4 jakmile klesá k 1/4 mířím na garž a dolívám nafta mi zamrzla při 3/4 v nádrži a filtr tam byl týden

Napsal: 08 úno 2012, 18:19
od Handsgrip
Zdar.Doporučuji Arktic-diesel u AGIP. Neměla by obsahovat biosložky.
Napsal: 08 úno 2012, 18:24
od RudisTDic
Já jezdim pouze na LTO,bez VIF atd. a -24°C bez problému..By mě zajímalo,co to maj na těch pumpách za sračku..
Napsal: 08 úno 2012, 18:48
od Golfisko
Tak v tom případě zněnit lokál kde tankuješ.
Btw pro ostatní, jak je to s tím termonesmyslem co je na zpátečce do nádrže na filtru nahoře?? Ještě jsem neslyšel, že by to tu někdo v okolí měnil a auta maj 10let+

Napsal: 08 úno 2012, 21:03
od Zdeněk M
Golfisko píše:Tak v tom případě zněnit lokál kde tankuješ.
Btw pro ostatní, jak je to s tím termonesmyslem co je na zpátečce do nádrže na filtru nahoře?? Ještě jsem neslyšel, že by to tu někdo v okolí měnil a auta maj 10let+

ten ventyl vyhříva filtr na 25-35st, pak poustí do nadrže. Nafta se pruchodem čerpadlem zahřeje. Pokud ti ten ventyl funguje, po jízde když motor horkej, bi mel být palivák citelně teplej. pokud je studenej tak nefunguje.

Napsal: 08 úno 2012, 21:07
od Golfisko
Tak či onak vozidlo funguje, nafta ani chladič ještě v tomhle blázinci nezamrzl, uff. Zejtra zkusím otevřít kapotu a sáhnout

Napsal: 08 úno 2012, 21:20
od 1MTDI
Jako že tento týden nijak moc nemrzlo...
Zamrzlo bílé Toledo... Totálně... Palivo Verva, aditiva VIF zimní...
Odjezd za mým autem s obyč naftou ze Shellu a VIFem

A to to bílé má 169 koní a 412 krouťák.. A nepředjelo mě

Napsal: 08 úno 2012, 23:01
od vilozx6
RudisTDic píše:Já jezdim pouze na LTO,bez VIF atd. a -24°C bez problému..By mě zajímalo,co to maj na těch pumpách za sračku..
Minule v telke rozprával výrobný riaditeľ SLOVNAFTU, že garantujú do -20C pri obyčajnej nafte.
Napsal: 09 úno 2012, 13:33
od Bobanius
L.U.C.A.S.123 píše:na benzinku nejezdim LTO tam už neni palivák měním co měsíc cca po 2000 a bylo -14 a já jel okolo 120cca
Nějak zbytečně krátký interval výměny palivového filtru ne ? po 2000km , každý měsíc , to se ti prodraží . Pochopil bych před každou zimou, ale tohle?

Napsal: 09 úno 2012, 14:07
od L.U.C.A.S.123
mám naftu a lto gratis takže 300 za palivák je v klidu

pracuju okolo čerpaček a všechna nafta pocházející ze skladů ČEPRO je na pytel a jestli někdo tankuje na shell a druhý na JZD je to to samé jen s tím rozdílem že ti od shellu do té nádrže přidají svoje aditiva