Stránka 1 z 3

ohřev nafty

Napsal: 08 úno 2012, 16:52
od L.U.C.A.S.123
Zdravim dá se u OctI nějakým způsobem ohřívat nafta v nádrži?Třeba přidáním spirály a pod.?I přes aditiva mi za jízdy zamrzla filtr měním 1x za měsíc liju VIF o něco víc a stejně zamrzla.Poradíte? jezdím jenom naftu a LTO, bio a nebo řepkáč jsem niky nenalil

Napsal: 08 úno 2012, 16:59
od live69
když mrzne tak přidávej benzin a nebude ti to zamrzat ............ a nemusíš nic nikam přidělávat

Napsal: 08 úno 2012, 16:59
od najmis
Nejlepší bude spíš změnit benzínku a vyměnit palivák...Při kolika C zamrzla..?

Napsal: 08 úno 2012, 17:10
od L.U.C.A.S.123
na benzinku nejezdim LTO tam už neni palivák měním co měsíc cca po 2000 a bylo -14 a já jel okolo 120cca

Napsal: 08 úno 2012, 17:39
od Golfisko
Já byl dneska na Benzině a ze zvědavosti se optal do kolika mají naftu. Paní ochotně šáhla pro desky s objednávkou pod pult a ukázala mi doklady od stáčení. Dle všeho maj teďka závoz arktický do -29°C ... jak obyč, tak i Vervu.

2 L.U.C.A.S.123: Určivě bych doporučil dočastně změnit podnik, pak buď přidat adetiva nebo trochu benzínu..., každopádně chce to tankovat víc a nejezdit pořád na prázdnou, akorád se ti tam v zimě usazuje voda ;)

Napsal: 08 úno 2012, 18:06
od L.U.C.A.S.123
Víš nechci se tě dotknout ale myslíš že při naježdění 2000km měsíčně jezdím na rezervu? v nádrži je pořád full až 1/4 jakmile klesá k 1/4 mířím na garž a dolívám nafta mi zamrzla při 3/4 v nádrži a filtr tam byl týden :wink:

Napsal: 08 úno 2012, 18:19
od Handsgrip
Zdar.Doporučuji Arktic-diesel u AGIP. Neměla by obsahovat biosložky.

Napsal: 08 úno 2012, 18:24
od RudisTDic
Já jezdim pouze na LTO,bez VIF atd. a -24°C bez problému..By mě zajímalo,co to maj na těch pumpách za sračku..

Napsal: 08 úno 2012, 18:48
od Golfisko
Tak v tom případě zněnit lokál kde tankuješ.

Btw pro ostatní, jak je to s tím termonesmyslem co je na zpátečce do nádrže na filtru nahoře?? Ještě jsem neslyšel, že by to tu někdo v okolí měnil a auta maj 10let+ :?

Napsal: 08 úno 2012, 21:03
od Zdeněk M
Golfisko píše:Tak v tom případě zněnit lokál kde tankuješ.

Btw pro ostatní, jak je to s tím termonesmyslem co je na zpátečce do nádrže na filtru nahoře?? Ještě jsem neslyšel, že by to tu někdo v okolí měnil a auta maj 10let+ :?
ten ventyl vyhříva filtr na 25-35st, pak poustí do nadrže. Nafta se pruchodem čerpadlem zahřeje. Pokud ti ten ventyl funguje, po jízde když motor horkej, bi mel být palivák citelně teplej. pokud je studenej tak nefunguje. :)

Napsal: 08 úno 2012, 21:07
od Golfisko
Tak či onak vozidlo funguje, nafta ani chladič ještě v tomhle blázinci nezamrzl, uff. Zejtra zkusím otevřít kapotu a sáhnout ;) :-D

Napsal: 08 úno 2012, 21:20
od 1MTDI
Jako že tento týden nijak moc nemrzlo...
Zamrzlo bílé Toledo... Totálně... Palivo Verva, aditiva VIF zimní...
Odjezd za mým autem s obyč naftou ze Shellu a VIFem :D
A to to bílé má 169 koní a 412 krouťák.. A nepředjelo mě (LOL)
Obrázek

Napsal: 08 úno 2012, 23:01
od vilozx6
RudisTDic píše:Já jezdim pouze na LTO,bez VIF atd. a -24°C bez problému..By mě zajímalo,co to maj na těch pumpách za sračku..
Minule v telke rozprával výrobný riaditeľ SLOVNAFTU, že garantujú do -20C pri obyčajnej nafte.

Napsal: 09 úno 2012, 13:33
od Bobanius
L.U.C.A.S.123 píše:na benzinku nejezdim LTO tam už neni palivák měním co měsíc cca po 2000 a bylo -14 a já jel okolo 120cca
Nějak zbytečně krátký interval výměny palivového filtru ne ? po 2000km , každý měsíc , to se ti prodraží . Pochopil bych před každou zimou, ale tohle?
:?

Napsal: 09 úno 2012, 14:07
od L.U.C.A.S.123
mám naftu a lto gratis takže 300 za palivák je v klidu :D pracuju okolo čerpaček a všechna nafta pocházející ze skladů ČEPRO je na pytel a jestli někdo tankuje na shell a druhý na JZD je to to samé jen s tím rozdílem že ti od shellu do té nádrže přidají svoje aditiva