Stránka 1 z 2
					
				Rozvody
				Napsal: 12 úno 2012, 08:38
				od Lukáš Dziak
				Ahoj. Potřeboval bych si jenom ujasnit intervaly výměny protože: Táta má AHF a psanej interval 90 000km č motoru 340tis a něco
Kamarádova AHF má interval 60 000km
Moje AGR má 90 000km. Jsem z toho trochu jetel. 
Proč je tam ten interval rozdílnej když jsou oba AHF a po kolika se maj ted měnit a co to AGR..
Díky Luki
			 
			
					
				
				Napsal: 12 úno 2012, 09:03
				od leguan
				
			 
			
					
				
				Napsal: 12 úno 2012, 14:28
				od Marek77
				U motorů TDi/SDi v Octaviích I se jako originální díly používaly postupně tři typy řemenů a několik typů kladek. Proto se s postupem vývoje prodlužoval výměnný interval z původních 60 tisíc až na 150 tisíc km.
			 
			
					
				
				Napsal: 12 úno 2012, 16:10
				od Lukáš Dziak
				Díky za vysvětlení. Když teda koupím novou rozvodovou sadu tak by tam mělo být napsané jakej je interval další výměny a jakej je obsaženej řemen ?? Nevíte někdo kde se dá koupit pravítko na vačku?? Pokaždé jsem to dělal bez ale čekaj mě 3 auta a navíc pod dohledem táty a poslouchat připomínky že jsem nepoužil to nebo ono, bo je to psane v knížce se mi fakt nechce.
Díky moc Luki
			 
			
					
				Re: Rozvody
				Napsal: 12 úno 2012, 16:30
				od slovacek.milos
				Lukáš Dziak píše:Ahoj. Potřeboval bych si jenom ujasnit intervaly výměny protože: Táta má AHF a psanej interval 90 000km č motoru 340tis a něco
Kamarádova AHF má interval 60 000km
Moje AGR má 90 000km. Jsem z toho trochu jetel. 
Proč je tam ten interval rozdílnej když jsou oba AHF a po kolika se maj ted měnit a co to AGR..
Díky Luki
pokud se chceš vrtat v motorech pořid si nějaké autodata a manuály, jinak z toho budeš pořád jetel, máš motory i 24O.OOO km a výměna, nebo jen kontrola a případná výměna, nikdy jsemneviděl na žádném řemenu nebo krabici za kolik se má měnit  

 
			
					
				
				Napsal: 12 úno 2012, 16:42
				od leguan
				Lukáš Dziak píše:Díky za vysvětlení. Když teda koupím novou rozvodovou sadu tak by tam mělo být napsané jakej je interval další výměny a jakej je obsaženej řemen ?? Nevíte někdo kde se dá koupit pravítko na vačku?? Pokaždé jsem to dělal bez ale čekaj mě 3 auta a navíc pod dohledem táty a poslouchat připomínky že jsem nepoužil to nebo ono, bo je to psane v knížce se mi fakt nechce.
Díky moc Luki
tady maš pravítko
http://ahprofi.cz/pripravek-na-nastaveni-vacky
ale z toho milošova příspěvku si něco vem
 
			
					
				
				Napsal: 12 úno 2012, 16:50
				od slovacek.milos
				s těma přípravkama se to dělá tak že se zaregistruješ u auto kelly objednýš rozvody a přípravky, přípravky pak vrátíš, 
jsou různé zniverzální sady,  nebo sada na jedno auto za 2O,OOO kč nebo nabídka z bordelu v dílně která si poradí s každým autem  

 
			
					
				
				Napsal: 12 úno 2012, 17:27
				od Lukáš Dziak
				Nějaké manuály a data mám a další jsou na cestě ale zatím jsem se nikde nedočetl důvod proč ten interval tak je. Stejně bych ten interval neprodlužoval a nechal zas těch 60 nebo 90 tisíc původních páč nejsem sebevrah.
			 
			
					
				
				Napsal: 12 úno 2012, 17:50
				od Tomas.cz
				Pokud se dá zesílený řemen, např Dayco Isoran s koncovkou HT tak je výměna po 120tkm, nebál bych se toho a i do starších TDi dávám zesílené řemeny.
			 
			
					
				
				Napsal: 12 úno 2012, 17:53
				od leguan
				když daš sadu na 150 tisíc tak neni duvod to měnit po 60 tisících
			 
			
					
				
				Napsal: 12 úno 2012, 18:29
				od Lukáš Dziak
				Takže podle čísla řemene a čísla kladky se teoreticky dá zjistit interval říští výměny.???
			 
			
					
				
				Napsal: 12 úno 2012, 18:36
				od TDI tech
				VW TDI menim na 90.000km a zatial chvalabohu este nebol ziaden problem, ale 120.000 by som neriskoval zvlast u tych co maju vyvazovaky, kolkokrat ten sesthran nevydrzi ani 90.000km.
			 
			
					
				
				Napsal: 13 úno 2012, 09:46
				od Marek77
				Sada na 150000 km musí mít dvakrát zesílený řemen s teflonovou vložkou (DAYCO má na konci označení HT a bílé zuby) a velká vodicí kladka musí mít velké ložisko (na konci označení je "M"). Ostatní kladky a vodní čerpadlo jsou pořád plus minus stejné.
Mám mnohokrát vyzkoušenou sadu DAYCO s řemenem HT a vodní čerpadlo GRAF, že skutečně bez potíží vydrží 150.000 km bez obav.
			 
			
					
				
				Napsal: 13 úno 2012, 12:40
				od L.U.C.A.S.123
				Lukáš Dziak píše:Díky za vysvětlení. Když teda koupím novou rozvodovou sadu tak by tam mělo být napsané jakej je interval další výměny a jakej je obsaženej řemen ?? Nevíte někdo kde se dá koupit pravítko na vačku?? Pokaždé jsem to dělal bez ale čekaj mě 3 auta a navíc pod dohledem táty a poslouchat připomínky že jsem nepoužil to nebo ono, bo je to psane v knížce se mi fakt nechce.
Díky moc Luki
 to jo no ale domluvivime v kelly tu sadu zase jak posledne na toho snopla ne
 
			
					
				
				Napsal: 13 úno 2012, 14:10
				od Lukáš Dziak
				jo na ten řemen si asi vzpomínám ta kur.. co nešla natáhnout, myslim že si vzpomeneš Lucas  jsme ho davali na tu zelenou oktávku. Starej navrhoval že to pravítko zaplatí tak se nestarám  
