Stránka 1 z 1

Nouzový režim a divné startování motoru

Napsal: 20 úno 2012, 14:41
od Vecernicek
Chtěl bych se zeptat, Vag načetl chybu klapky pro přerušení přívodu paliva pro zdechnutí motoru (mechanická chyba).

Za studena není problém natočit a jet s turbem. Ovšem když auto vypnu a za tepla nastartuju tak se motor chytne a poté je malinkatá prodleva a pak motor vyleti do otáček (cca 1500ot/min) jakobych prošlápl plynovej pedál až na podlahu a hned pustil.

Poté auto jede v nouzovým režimu bez turba.

Pokud nastasrtuju a se zařazenou dvojkou a ihned po startu ho tou dvojkou přes spojku dusím a nedovolím mu aby udělal to svévolné protočení tak nespadne do nozovýho režimu a jedu s turbem.

Absolutně netuším čím to je, nevíte někdo? Tankoval jsem OMV a přidávám VIF dle návodu.

Seat Toledo 1,9TDI AHU 66kW, r.v. 1998, nalítáno cca 225000km.

Napsal: 20 úno 2012, 14:54
od Fantik
S největší pravděpodobností bude chyba v tom stop ventilu na čerpadle ;)

Napsal: 20 úno 2012, 15:11
od Vecernicek
a jak se to dá opravit? To se bude muset celý čerpadlo odmontovat a někam odvézt? Nebo to jde odšroubovat z vrchu a kopit novej? Zvládnu to sám?

Napsal: 20 úno 2012, 15:24
od Fantik
Jde to zvrchu odšroubovat ;)

Někdy může pomoct jen demontovat a vyfoukat někdy pomůže jen výměna za nový ;)

Napsal: 20 úno 2012, 15:38
od Vecernicek
jj mrknu na to a uvidím, otáčet na prázdno motorem když budu mít tento ventil vyndanej aby se čerpadlo pročistilo asi nemám co? :?