Nouzový režim a divné startování motoru
Napsal: 20 úno 2012, 14:41
Chtěl bych se zeptat, Vag načetl chybu klapky pro přerušení přívodu paliva pro zdechnutí motoru (mechanická chyba).
Za studena není problém natočit a jet s turbem. Ovšem když auto vypnu a za tepla nastartuju tak se motor chytne a poté je malinkatá prodleva a pak motor vyleti do otáček (cca 1500ot/min) jakobych prošlápl plynovej pedál až na podlahu a hned pustil.
Poté auto jede v nouzovým režimu bez turba.
Pokud nastasrtuju a se zařazenou dvojkou a ihned po startu ho tou dvojkou přes spojku dusím a nedovolím mu aby udělal to svévolné protočení tak nespadne do nozovýho režimu a jedu s turbem.
Absolutně netuším čím to je, nevíte někdo? Tankoval jsem OMV a přidávám VIF dle návodu.
Seat Toledo 1,9TDI AHU 66kW, r.v. 1998, nalítáno cca 225000km.
Za studena není problém natočit a jet s turbem. Ovšem když auto vypnu a za tepla nastartuju tak se motor chytne a poté je malinkatá prodleva a pak motor vyleti do otáček (cca 1500ot/min) jakobych prošlápl plynovej pedál až na podlahu a hned pustil.
Poté auto jede v nouzovým režimu bez turba.
Pokud nastasrtuju a se zařazenou dvojkou a ihned po startu ho tou dvojkou přes spojku dusím a nedovolím mu aby udělal to svévolné protočení tak nespadne do nozovýho režimu a jedu s turbem.
Absolutně netuším čím to je, nevíte někdo? Tankoval jsem OMV a přidávám VIF dle návodu.
Seat Toledo 1,9TDI AHU 66kW, r.v. 1998, nalítáno cca 225000km.