Stránka 1 z 4
Odchazí turbo?
Napsal: 20 úno 2012, 17:48
od the_miracle
Mám problém. Dnes jsem trochu přišlápl plyn pod kopcem v cca 40 kmh a chtěl jsem přidat (na trojku). Najednou jsem měl pocit, že šlapu doi bláta. Auto jelo, ale výkon ta tam. Když jsem vyjel na kopec zastavil, vypnul motor, sundal dekl a zkontroloval letmo podtlaky, nic zvlastniho jsem nenarazil. Zbytek cesty uz v pohode, turbo slapalo jak ma. Diagnostika pise:
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-00 - -
Da se z toho vyvodit nejaky zaver? Alespon orientacni? A hlavne- resit to, nebo jezdit a jen to sledovat, jestli to nezacne delat moc casto?
Diky!
Napsal: 20 úno 2012, 17:55
od peeeetr
N75?
Napsal: 20 úno 2012, 18:02
od sniper--
jezdi a pozoruj.... az se to bude opakovat castejc,tak udelej nejakej log a z toho se da poznat po cem mas pak jit.
Napsal: 20 úno 2012, 18:04
od the_miracle
diky, koukam na to... cca 1000-1500. a je to spis ten ventil, nebo turbo samotne? Asi uz totiz neco pamatuje, jestli by nestalo za to ho nechat alespon vycistit...
Napsal: 20 úno 2012, 18:22
od the_miracle
diky, jinak podotykam, ze hadicky by mely byt v pohode, neb jsou asi pred rokem menene. Kamarad servisak mi rikal o same, at jezdim a pozoruju, kdyz to bude delat casteji, vycistil by mi turbo (jestli je puvodni, ma 250000 km), pripadne vymenil ten ventil. Turbo taky uz neni takova rana, tedy je, ale ja myslel, ze repas je tak 12-15k a da se sehnat za 7k. Zrovna ja jsem na to turbo takovej cita, za mrazu ho nedrazdim, naopak kdyz sjedu z dalnice, tak ho nechavam chladnout, nez vypnu motor...
Napsal: 20 úno 2012, 23:44
od p.s.
vidim to na další případ zanesený regulace

Napsal: 21 úno 2012, 06:51
od wintrej
zasrana regulácia pripadne niečo padnute medzi reguláciou
Napsal: 21 úno 2012, 07:31
od Meggy
turbem to nebude určitě, regulace nebo N75 - ten to dělal mě...mělo by se to poznat podle naměřených hodnot
Napsal: 21 úno 2012, 09:01
od honzas1
mě to udělalo jednou v té kose.. chyba byla že mez nebyla dosažena.. ale udělalo to jen jednou tak opravdu zatim nepropadám panice.. jak ti to bude dělat několikkrát denně tak to pak už je velky problem

Napsal: 21 úno 2012, 09:46
od Fidorek
Zanesena regulace, při plnym autě nebo do kopce když na to šlapneš na 3,4,5,6 tak to takhle umře, chcipnout a znova nastartovat a bude to fajn... nejspíš se to začne zhoršovat že to začne pak dělat i na rovince.... koukej to teď pořádně prohánět třeba se to ještě rozhejbe, jinak bude muset turbo ven a nechat vyčistit

Napsal: 21 úno 2012, 13:18
od martinsidlo
Zkus samotnou baňku na turbu,po zimě v soli může být zatuhlá,promazat motorovým olejem.
Napsal: 21 bře 2012, 08:44
od the_miracle
Tak cca 1000-1200 km klid a teď to udělalo znovu při nájezdu na obchvat Prahy ze Zličína směr Ruzyně - takže dokonce mírně z kopce, maximálně půl plynu, jen jsem trochu zrychloval, abych se připojil. Tím pádem to skoro nebylo ani cítit. Jako určitě ještě počkám nějaký čas, protože po novém startu motoru zbytek cesty (cca 15 km) úplně v pohodě. Zkusím tomu teď dávat trochu víc, ale já sice jezdím poklidně a na spotřebu, na druhou stranu občas mu napít dám do kopce třeba na trojku na 3500-4000 ot/min. Jinak vidíte to spíš na ten ventil, nebo zanesené turbo? Jestli se to dá říct... Ten ventil si asi vyměním sám, ale turbo čistit svépomocí nebudu. Olej se mi téměř neztrácí, respektive něco samozřejmě prorosí, ale řekl bych, že to je max 1L na 10000 km. Moc díky!
Napsal: 21 bře 2012, 12:03
od gigidpietro
Měl jsem podobný případ, zanesený turbo. S tím proháněním bych to moc nepřeháněl, pakliže ti to plní moc, tak hrozí i poškození. Pomůže to jen když je to opravdu v začátcích. Zkus to nalogovat, ale spíš zanesený turbo, než KO N75.
Napsal: 21 bře 2012, 12:42
od Maslo23
bez logu tu muzeme hazet rozumama...udelej log...jinak nejcasteji lopatky,regulacni banka, n75,hadicky,podtlak, nebo chyba jinde...pokud ses z prahy,tak mi napis sz a ja ti to napichu a zkouknu
Napsal: 21 bře 2012, 13:47
od Fabia353ZZ
Skus tomu dobre nalozit najlepsie na najväcsom stupni co najvyssie otacky a co najdlhsie to väcsinou pomoze..Nech to trosku prefukas vsetko ak to nepomoze moze byt ta regulacia..Skus jazdit svyznejsie a trosku viac vyuzivat cele spektrum otacok nie len do 2300ot

nech sa aj ta regulacia trosku rozhybe ked stym jazdis opatrne zvykne zatuhnut. Ale hlavne opatrne pri tych vyssich rychlostiac na pokuty a na ludi

Zatial co mali kamosi sem tam taketo probelmy vzdy to pomohlo pokial nie je nieco K.O..ale to by ti robilo stale ak by to uz bolo uplne K.O.