Stránka 1 z 3
Audi A4 B8 2.0TDI,Chip + Hybrid Turbo uprava 2
Napsal: 29 úno 2012, 21:48
od petrstony
CR
Napsal: 29 úno 2012, 21:55
od Martin.D
CR + hybrid ? Hm - myslim že prvý graf sem...
pekne

Napsal: 29 úno 2012, 21:59
od Thomy
dyť je to jak turbo-benzín

pěkné

Napsal: 01 bře 2012, 07:41
od Marek77
Učebnicový průběh.
Napsal: 01 bře 2012, 11:47
od Forest
@Thomy: o benziny se nezajimama, ale mimo Saabu neznam turbobenziny, kde by z podobneho objemu dosahovali takoveho prubehu a hodnot krouticiho momentu. Dovolim si vyjadrit nazor, ze s timto se bude v celkovem uhrnu jezdit lip, nezli s +-230 konovym turbobenzinem podobneho objemu.
Napsal: 01 bře 2012, 11:52
od TDI tech
Forest píše:@Thomy: o benziny se nezajimama, ale mimo Saabu neznam turbobenziny, kde by z podobneho objemu dosahovali takoveho prubehu a hodnot krouticiho momentu. Dovolim si vyjadrit nazor, ze s timto se bude v celkovem uhrnu jezdit lip, nezli s +-230 konovym turbobenzinem podobneho objemu.
OT: ty si vazne vadny

Napsal: 01 bře 2012, 11:56
od Forest
Co jsem "provedl"? Povidej, nemam problem zmenit nazor na zaklade novych informaci a chybu dokazu uznat. Narazis snad na rozdilne spektrum otacek? K tem Saabum doplnim, ze do te doby, nez jsem se informoval ohledne Saabu, mel jsem dojem, ze proste disel ma vysoky kroutici moment a benzin je v tomto smeru "handicapovany" (samozrejme, srovnavame tu hrusky s jablky). Nasledne jsem videl, ceho jsou schopny Saaby a neveril jsem svym ocim a byl jsem nucen zmenit svuj nazor ... ucim se za pochodu. Kdo tvrdi, ze vi vsechno, je omezeny, protoze nevi ani, co vse nevi.
Predem diky za pouceni, uprimne.
Napsal: 01 bře 2012, 11:58
od Marek77
Saab je sice fajn, ale Volvo taky

. Takové svezení s C70, kde je motor 2,3T R5 s výkonem 180 kilowatt, nemá chybu. Točivý moment 330 Nm v plochém průběhu v celém spektru otáček (2400-5100rpm, od 1800 rpm je nad 300 Nm).
Nicméně bavíme-li se o tomto CR motoru, myslím si, že vyladěný je ukázkově.
Za mě - nelze srovnávat benzin s naftou - srovnávali bychom jablka s hruškami.
Napsal: 01 bře 2012, 12:51
od Thomy
Pouze narážim na průběh krouťáku, ne na jeho hodnotu

Ten commonrail se vážně poved, už se těšim na nějaký extrémější úpravy.
OT: je vůbec možnost koupit nějaký trysky s většim průtokem?
Napsal: 01 bře 2012, 12:54
od petrstony
Trysky zatim nejsou,planuje se dat vetsi turbo na 240ps,zatim nevime zda tam pujde
Napsal: 01 bře 2012, 12:59
od Forest
petrstony píše:Trysky zatim nejsou,planuje se dat vetsi turbo na 240ps,zatim nevime zda tam pujde
DT5 v nove uprave? S tim by slo dost mozna i 250 s hodne peknym spodkem

Napsal: 01 bře 2012, 13:01
od petrstony
Spodek by mel byt uz od 1800rpm

,tak snad to pujde,moc mista tam neni
Napsal: 09 dub 2012, 11:43
od petrstony
Vymeneno turbo,experimentalni,nazev nevim
Napsal: 09 dub 2012, 12:27
od Thomy
ty kokso, to je prubeh

Napsal: 09 dub 2012, 15:03
od moucha
Jak se to chová na silnici? Není to do těch 1800ot celkem nic a potom to zabere najednou?