Stránka 1 z 1

LOG OI 81KW lenoch

Napsal: 03 bře 2012, 13:05
od pampalini
Jde o origo OI 81KW AHF r. 2OOO bez chipu (mám verzi ŘJ, která nejde po kabelu chipnout)
Jediná úprava je zaslepený EGR ventil.
Váha vzduchu je rok stará, ŘJ bez chyby, předvstřik OK.
Turbo je trochu slyšet, ale do nouzáku to nepadá...
Auto na dálnici 190 udělá, ale akcelerace je mizerná (wallbash)

Odkaz na log: http://www.ulozto.cz/xm3LPvs/log-brezen04-cs

Nějaké nápady?

Re: LOG OI 81KW lenoch

Napsal: 03 bře 2012, 21:07
od styblow
pampalini píše:Jde o origo OI 81KW AHF r. 2OOO bez chipu (mám verzi ŘJ, která nejde po kabelu chipnout)
Jediná úprava je zaslepený EGR ventil.
Váha vzduchu je rok stará, ŘJ bez chyby, předvstřik OK.
Turbo je trochu slyšet, ale do nouzáku to nepadá...
Auto na dálnici 190 udělá, ale akcelerace je mizerná (wallbash)

Odkaz na log: http://www.ulozto.cz/xm3LPvs/log-brezen04-cs

Nějaké nápady?
Kolem tech 1785rpm to neukociruje regulace, jinak dal si uz s tim radi celkem v pohode.

Napsal: 04 bře 2012, 13:52
od levapxxx
Chápu to tak, že v těchto otáčkách vyskočí tlak turba výš, ale snad to není důvod aby scházel výkon?

Napsal: 04 bře 2012, 14:09
od tukydydes
Co regulace turba, jak chodí ? Zkus odpojit podtlakovou hadičku a zahejbej s regulací musí chodit lehce a když nastartuješ musí se zatáhnout na doraz. A možná by stálo vyzkoušet nějakej jinej funkční N75 ventil.

Napsal: 05 bře 2012, 07:17
od levapxxx
Nevite nekdo kolik ma u motoru 81KW foukat turbo? Jde mi o max. tlak...

Napsal: 05 bře 2012, 09:57
od tukydydes
1950 mbar
jednotka motoru - skupina 11
Specifed MAP (předepsanej plnící tlak) 1950 mbar pokuď není načipováno
Actual MAP (skutečnej naměřenej) taky by mělo být 1950 mbar samozřejmě se to odvijí od stavu turba atd. chvilkově na začátku grafu může vylítnout někam na 2100 - 2200 mbar max.

Napsal: 06 bře 2012, 20:14
od pampalini
Není 1950mbar plnící tlak málo? Jde tato hodnota nějakým způsobem kromě chipování zvýšit?