Stránka 1 z 2

Kouří modře

Napsal: 18 bře 2012, 20:47
od Tampajs
Zdravim.. Mám takovej problém se svím autem.. Dost mě to se*e.. Když ráno natočim tak modře zakouří pak když jedu volnou ať je to teplý nebo studený a lehce přišlápnu tak zase modře zakouří.. Dřív to nědělalo pozoruju to posledních cca 600km.. Hlídám olej nemizí.. Vyměnil jsem turbo před cca 100km ale změna žádná.. Turbo co jsem vyndal mělo divnej zvuk a po vyndání mělo axialní vůly asi 1mm.. Věřil jsem že to bude tím.. Ale nevěřim že by nahromaděnej olej v cooleru a celý soustavě za 100 nebo 150km nezmizel.. Děla to prostě furt.. Ale olej nemizí.. V autě nemám kat ale to asi vliv mít nebude.. Na křižovatkách s každým rozjezdem taky.. Každej mi říká ať to zatim neřešim.. Kdyby to bylo černý tak mi to ani nevadí ale modrý fuuuj (noteeth)

Napsal: 18 bře 2012, 21:39
od octaviask
Nie každý pozná čo je rozdiel medzi modrou a čiernou. SDI motory tiež kúria na "modro" a je to nafta :) :) 1mm vôla je ešte v pohode. Pokiaľ ti nemizne olej tak by to malo byt všetko OK. Auto chodí dobre? výkon, ťah, atd. atd.?

Napsal: 18 bře 2012, 21:44
od Pasat TDI PD 96 kw
vzduch filtr je ok???

Napsal: 18 bře 2012, 21:52
od Tampajs
Auto jede stále stejně všechno ok.. Filtr vzduchu je nový.. Prostě nic se nezměnilo až na ten dýmec :)
Černej od modrý poznám a smrad z oleje snad taky i když je to sporný když to nemá kat :)

Napsal: 18 bře 2012, 21:54
od Pasat TDI PD 96 kw
a neuchcává náká tryska???

Napsal: 18 bře 2012, 21:55
od Pasat TDI PD 96 kw
a co třeba EGR??

Napsal: 18 bře 2012, 23:03
od Tampajs
Tryska nevim.. A egr by to ovlivnil jak?

Napsal: 19 bře 2012, 14:53
od Tampajs
Jak by se projevoval ten prochcávající vstřik? :)

Napsal: 19 bře 2012, 17:09
od rp135
nespalenou naftou -> modrym dymom

Napsal: 19 bře 2012, 18:21
od Tampajs
rp135 píše:nespalenou naftou -> modrym dymom
To stojí za zamyšlení (hm) :D

Napsal: 19 bře 2012, 20:11
od Pasat TDI PD 96 kw
jj přesně tak nespálenou naftou tzn:modrý dým!!!

Napsal: 19 bře 2012, 21:32
od jericho-3
No řekl bych že to je rozdíl, nespálená nafta je bílošedý dým..Modrý dým, je modrý dým a je to olej..Samozřejmě jinak /v množství/kouří turbo v háji a jinak vadné gumičky na ventilech nebo kroužky..Ale nespálená nafta /a u přímého vstřiku, když vůbec motor kouří /a není primitivně načipovaný/ je už problém.. :)
A když to bude gumičkami na vstřicích , tak to ráno sotva chytne, ne?

Napsal: 19 bře 2012, 21:38
od Tampajs
Startuje to absolutně bezchybně i v těch největších mrazech na první...

Napsal: 20 bře 2012, 22:26
od Pasat TDI PD 96 kw
nemusí být pravda taky mi to hulilo a ráno -27 a start cink a běží!!!

Napsal: 23 bře 2012, 10:23
od tuca
Pasat TDI PD 96 kw píše:nemusí být pravda taky mi to hulilo a ráno -27 a start cink a běží!!!
Ahoj všichni,

konečně popis jevu, který se i u mé Alhambry děje taky. Starty super na crnk, běh motoru hladký. Ale jde o to, že při klidné jízdě a pomalému přidávání v celém rozsahu otáček ani mráček čoudu. Ale jakmile z toho klidu více přišlápnu plyn, tak se ozve (asi) turbo (tišší zvuk podobný foukání do hrdla prázdné láhve -pár sekund je to slyšet, pak to přestane) a v tu chvíli v zátahu výfuk doslova vyplivne oblak dýmu. Po dalším sešlápnutím se to opakuje, nebo už to nečoudne. Nepravidelně! Auto se mi zdá, že má slušný tah. Olej si vezme cca 1,0l na výměnu (to přisuzuji častým pojížďkám po městě). Vstřiky dle Vag 0,2, -0,3, 0,0, 0,1. Je to 96kW, ASZ, najeto 133000 se serviskou, rozvody v 95000 nove, stabilizace volnobehu dle Vag 0,0. Nové všechny filtry před 8000km.

Budu rád za každou radu k potlačení kouřivosti.

Mějte se
Petr