Stránka 1 z 2

2.5 TDI AHY po výměně těsnění bez tlaku ???

Napsal: 06 dub 2012, 15:13
od Sběrač informací
Motor začal cca po 100km plivat vodu a na volnoběh přestával topit tak jsme si řekli dáme těsnění pod hlavu.Hlava dolů přebrousit (byla mírně prohnutá) a otlakovat na stole jestli není prasklá.Vše OK.Nové simerinky ventilů,vačky nové těsnění pod sání i výfuk.Pečlivě vyčištěné sání a EGR.Po namontování motor taktak chytne ale nejde moc do otáček.Když přidám plnej tak se to pomaličku vyšplhá na 2tisíce a konec.Tlaky ve válcích 15 NECHAPU (wallbash)

Re: 2.5 TDI AHY po výměně těsnění bez tlaku ???

Napsal: 06 dub 2012, 15:55
od slovacek.milos
[quote="Sběrač informací"]


jedna z možností špatného tlaku že jste dali nevhodné těsnění pod hlavu je příliš vysoké a motor pak nemá dostatečnou kompresi,

při výběru těsnění se musí změřit přesah pístu v HU a podle toho vybrat potřebné těsnění s garantovaným stlačením,

jedna z možných příčin malého výkonu jsou špatně nastavené rozvody,


;)

Re: 2.5 TDI AHY po výměně těsnění bez tlaku ???

Napsal: 06 dub 2012, 16:53
od Sběrač informací
slovacek.milos píše:
Sběrač informací píše:

jedna z možností špatného tlaku že jste dali nevhodné těsnění pod hlavu je příliš vysoké a motor pak nemá dostatečnou kompresi,

při výběru těsnění se musí změřit přesah pístu v HU a podle toho vybrat potřebné těsnění s garantovaným stlačením,

jedna z možných příčin malého výkonu jsou špatně nastavené rozvody,


;)
Jo to mě taky ještě napadlo s tím těsněním jen jsem si říkal ,že by se tam ten tlak měl stejně udělat. Objednal jsem teda slabší těsnění tak uvidíme.Ale moc díky.

Napsal: 06 dub 2012, 17:09
od tuner
ta jedna desetina milimetru neudela skoro zadnej rozdil v tlaku, tady bych to videl spis na jinej problem, nezabrusovali ti ventily treba? Novy zdvihatka jsi daval? pokud das mensi tesneni nez ma byt tak se ti taky muze pist setkat s hlavou

Napsal: 06 dub 2012, 18:51
od slovacek.milos
tuner píše:ta jedna desetina milimetru neudela skoro zadnej rozdil v tlaku, tady bych to videl spis na jinej problem, nezabrusovali ti ventily treba? Novy zdvihatka jsi daval? pokud das mensi tesneni nez ma byt tak se ti taky muze pist setkat s hlavou
tuner ale prej tlakovali hlavu

Re: 2.5 TDI AHY po výměně těsnění bez tlaku ???

Napsal: 06 dub 2012, 18:52
od slovacek.milos
Sběrač informací píše:
slovacek.milos píše:
Sběrač informací píše:
. Objednal jsem teda slabší těsnění tak uvidíme.Ale moc díky.

zas chyba proč objednáváš těsnění když si nic neměřil :?

Napsal: 06 dub 2012, 19:11
od tuner
tlakovali ale na vodu, ne na kompresni tlak, takze pokud nedovre treba uplne ventil tak ten kompresni tlak nebude moc vysokej

Napsal: 06 dub 2012, 20:19
od jericho-3
No jestli tlakovali hlavu, tak byla bez ventilů ,ucpané vodní vývody, ohřátá voda tak na 80 stupnů a tlak přes 4 atm..Poté se zabrousí ventily a zalijí kanály benzinem..nebo se pletu? :)

Napsal: 06 dub 2012, 20:26
od slovacek.milos
ta oprava odpovídá sběračovi informací pokus omyl,

dělá se to tak že zaneseš hlavu k hlavařovi co to umí a ten ti ji udělá a odtlakuje, změříš přesahy objednáš těsnění a musí to fachčit,


nalívat vodu na stole



:roll: to by u nafty nešlo ;)

Napsal: 06 dub 2012, 20:31
od jericho-3
No já jsem popsal postup , jak tlakuje hlavu chlap, co se tím zabývá a mám s ním dobré zkušenosti.. Když mi řekl, neváhej a nech to natlakovat, nebylo to jen kvůli kšeftu..Kolikrát to majitel považuje za vytahování peněz z kapsy..

Napsal: 06 dub 2012, 20:58
od tuner
Pokud ale nekdo utopi ventily pripadne da vadny zdvihatka tak i tato zkouska bez vacky bude ok ale po namontovani vacky a hyder to bude bez tlaku

Napsal: 06 dub 2012, 21:09
od slovacek.milos
jericho-3 píše:No já jsem popsal postup , jak tlakuje hlavu chlap, co se tím zabývá a mám s ním dobré zkušenosti.. Když mi řekl, neváhej a nech to natlakovat, nebylo to jen kvůli kšeftu..Kolikrát to majitel považuje za vytahování peněz z kapsy..
já ani nevím jak tlakuje hlavu borec co se stím zabývá, když chci přebrousit hlavu vím že může být problém

když ji nechám udělat celou vypadá jak nová a je na ni spolehnutí, získám i informace o bloku, a kyž to složím prostě to maká,

zkusil jsem i jiní strojaře a byl problém

Napsal: 06 dub 2012, 21:33
od geo
jak napsal tuner budou špatně udělaný přesahy ventilů budou dlouhý a pak ti to zdvihátka vyvěsej.

Napsal: 07 dub 2012, 05:53
od slovacek.milos
tuner píše:Pokud ale nekdo utopi ventily pripadne da vadny zdvihatka tak i tato zkouska bez vacky bude ok ale po namontovani vacky a hyder to bude bez tlaku
jenže on tam má tlak 15 a když točíš motorem slyšíš syčení podlo toho který ventil je vyvěšený

Napsal: 07 dub 2012, 06:26
od Sběrač informací
tuner píše:ta jedna desetina milimetru neudela skoro zadnej rozdil v tlaku, tady bych to videl spis na jinej problem, nezabrusovali ti ventily treba? Novy zdvihatka jsi daval? pokud das mensi tesneni nez ma byt tak se ti taky muze pist setkat s hlavou
To vím proto jsem tam dal radši silnější.