Výměna čerpadla Lucas
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna čerpadla Lucas
Zajímalo by mě, jestli je nutné po výměně vstřikovacího čerpadla Lucas
(kus za kus) provádět nějaké nastavení nebo úpravu softwaru v čerpadle/řídící jednotce.
Jedná se o Clio II, vstřikování DCU3R, motor F8Q bez turba.
Díky za radu
(kus za kus) provádět nějaké nastavení nebo úpravu softwaru v čerpadle/řídící jednotce.
Jedná se o Clio II, vstřikování DCU3R, motor F8Q bez turba.
Díky za radu
Motory nedelam, ale mam tedka na dilne kangoo se stejnym motorem. Dotahlo se nepojizdny. Uz startuje, ale jede jakoby na tri, hrozne vibruje a kouri. Cerpadlo se testovalo. Pry.
Po seslapnuti plynu nejde do otacek. Mozna by slo, ale zda semi ze by mu slo malo nafty. Je to sluzebak. Majeto cca 170t km.
Po seslapnuti plynu nejde do otacek. Mozna by slo, ale zda semi ze by mu slo malo nafty. Je to sluzebak. Majeto cca 170t km.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
1. Mrkni na konzistenci nafty, jestli tam není v ní benál, to by šlo natočit, hulilo by to a nechtělo jet, ani ho tam nebusí být moc, palivovej filtr..Matias píše:Motory nedelam, ale mam tedka na dilne kangoo se stejnym motorem. Dotahlo se nepojizdny. Uz startuje, ale jede jakoby na tri, hrozne vibruje a kouri. Cerpadlo se testovalo. Pry.
Po seslapnuti plynu nejde do otacek. Mozna by slo, ale zda semi ze by mu slo malo nafty. Je to sluzebak. Majeto cca 170t km.
2. Kontrola rozvodů jestli to nehuplo, mohlo by se chovat taky tak
3. Kontrola vstřiků
4. Čerpadlo bylo na kontrole - kde? ( prý )
5. Pak už jen mechanika - změřit tlaky, ale to by asi nechytlo vůbec..
dej vědět
Ahoj všichni, tak jsem tu zpět.
Nevíte někdo kde bych sehnal schema elektrozapojení
Lucase? Nejlepe v Cliu II. Měl jsem auto v servisu
a po jejich zasahu řídící jednotka hlásí ztrátu kontroly nad prutokem paliva.
Auto buď nastartuju a po chvili chcipne nebo vubec nechytne.
V jinym servisu tam dali jejich čerpadlo, ktery bylo po repasi
a chová se to stejně. Vzhledem k tomu, že v tom předchozím servisu
se vrtali ve svazku, tak mam podezření, že tam vyrobili nějakou elektrickou
zavadu.
Díky všem za radu.
Nevíte někdo kde bych sehnal schema elektrozapojení
Lucase? Nejlepe v Cliu II. Měl jsem auto v servisu
a po jejich zasahu řídící jednotka hlásí ztrátu kontroly nad prutokem paliva.
Auto buď nastartuju a po chvili chcipne nebo vubec nechytne.
V jinym servisu tam dali jejich čerpadlo, ktery bylo po repasi
a chová se to stejně. Vzhledem k tomu, že v tom předchozím servisu
se vrtali ve svazku, tak mam podezření, že tam vyrobili nějakou elektrickou
zavadu.
Díky všem za radu.
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Odpovědi: 0
Je tam Lucas Epic, čiže problém...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=142422
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
PS - daj si tu vyhľadať prípsevky podľa autora - mňa - a nájdeš kadečo k téme Lukas Epic
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=142422
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
PS - daj si tu vyhľadať prípsevky podľa autora - mňa - a nájdeš kadečo k téme Lukas Epic
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
