Keď ti svieti kontrolka žhavenia, je to zároveň kontrolka čerpadla...ono sa dá pomerať multimetrom samotné čerpadlo, či sú všetky okruhy OK.
Medzi jenotlivými pinmi na strane čerpadla to má byť takto:
Pin 4-11 = 1,4+-0,7 ohm (je to stop cievka)
4-3 = 30+-2 ohm (regulácia predstihu)
12-13 = 52+-4 ohm (snímanie polohy)
4-2 = 30+-2 ohm (ovládač paliva viac) -
podľa toho, čo píšeš, by mohla byť závada tu
4-5 = 30+-2 ohm (ovládač paliva menej)
10-12 = 41,3+-4ohm (poloha ovládača dávky paliva)
9-10 = 200+-30 ohm (poloha ovládača dávky paliva)
12-13 = 52+-4 ohm (poloha ovládača dávky paliva).
Tei preklady sú samozrejme orientačné, ale za meranie nič nedáš, takže
pri vypnutom zapaľovaní odpoj kábel od čerpadla a pomeraj odpory medzi jednotlivými pinmi čerpadla. Nechcem ťa nejak zarmucovať, ale budeš mať asi problém s čerpadlom. Ale možno to bude aj len blbosť (dúfaj).
PS - informácie som čerpal odtiaľto:
http://renault.hostuju.cz/megane.htm
PS II - ako píše GEo, daj číslo závady.