Megan nejde přidat plyn a svítí žhavení

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1539
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Megan nejde přidat plyn a svítí žhavení

Příspěvek od Roman 101 »

Prosím Vás o radu na meganu 1,9 d 47 kw. ( lucas jednotka i čerpadlo ) nejde přidat plyn a svítí žhavení!!!
Diagnostika TEXA píše potenciometr škrtící klapky takový debilní POPIS JSEM NEVIDĚL :-(

Auto má jenom potenciometr na plynovém pedálu a ten je u nosníku v motorovém prostoru.
Na vrakovišti jsem vzal ještě jeden a je to beze změny.
Dráty proměřené až po jednotku a vše v pořádku. Nesetkal se někdo s touhle závadou a nebo čím to????

Dík za každou radu.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

máš to číslo závady některé překlady jsou hodně zavádějící.
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Keď ti svieti kontrolka žhavenia, je to zároveň kontrolka čerpadla...ono sa dá pomerať multimetrom samotné čerpadlo, či sú všetky okruhy OK.

Medzi jenotlivými pinmi na strane čerpadla to má byť takto:
Pin 4-11 = 1,4+-0,7 ohm (je to stop cievka)
4-3 = 30+-2 ohm (regulácia predstihu)
12-13 = 52+-4 ohm (snímanie polohy)
4-2 = 30+-2 ohm (ovládač paliva viac) - podľa toho, čo píšeš, by mohla byť závada tu
4-5 = 30+-2 ohm (ovládač paliva menej)
10-12 = 41,3+-4ohm (poloha ovládača dávky paliva)
9-10 = 200+-30 ohm (poloha ovládača dávky paliva)
12-13 = 52+-4 ohm (poloha ovládača dávky paliva).

Tei preklady sú samozrejme orientačné, ale za meranie nič nedáš, takže pri vypnutom zapaľovaní odpoj kábel od čerpadla a pomeraj odpory medzi jednotlivými pinmi čerpadla. Nechcem ťa nejak zarmucovať, ale budeš mať asi problém s čerpadlom. Ale možno to bude aj len blbosť (dúfaj).

PS - informácie som čerpal odtiaľto:
http://renault.hostuju.cz/megane.htm

PS II - ako píše GEo, daj číslo závady.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
owecka
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 lis 2014, 22:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od owecka »

Ahoj,

povedlo se problém vyřešit? Trápí mě to samé na Cliu II.
Číslo závady myslím bylo DF063 - porucha ovladače průtoku paliva.
Čerpadlo je Lucas, vstřikování DCU3R. Porucha se projevuje občas,
když je venku chladno. Čerpadlo jsem proměřil podle výše uvedeného návodu a všechny hodnoty seděly.
Zajel jsem tedy do servisu, kde mi řekli, že se musí vyměnit čerpadlo, tak jsem sehnal jiné, které podle prodávajícího jezdilo do poslední chvíle, bylo i zalité naftou, ale po namontování mi servis tvrdí,že je taky špatné.
Teď to dělá to, že po startu hned motor chcípne a nebo běží normálně,
ale nejde chcípnout vypnutím klíče. Nechápu. Před výměnou čerpadla auto jezdilo normálně s občasnou chybou při startu, teď je nepojízdné a já jsem
z toho už docela na nerv.
Budu vděčný za každý názor.

Díky
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Niekde tu je odo mňa dosť dopodrobna popísaná prerábka na Bosch...ja som tak najazdil už cca 40 000 km a vééééľka spokojnosť...asi ťa to neminie...iba ak dáš to origo čerpadlo zrepasovať, čo stojí okolo 700 €.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
owecka
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 lis 2014, 22:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od owecka »

Vim ze je to reseni, procital jsem to. Jen je mi divne, ze cerpadlo ktere v jinem aute jezdilo ted nefunguje. ihned po startu jde motor do otacek a chcipne. Diag hlasi ztratu kontroly nad prutokem paliva...
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“