Xantie 2.1TD Hydraulika

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
burton.b22

Xantie 2.1TD Hydraulika

Příspěvek od burton.b22 »

Budu na tomto autě měnit čerpadlo místo lucase tam chci dát bosch. Čerpadlo budu dávat z 1.9td trubky a vstřiky bych chtěl nechat původní. Co jsem se tak díval i držák čerpadla by mohl zůstat původní nebo by tam měl pasovat taky z 1.9td. Řešil to už někdo? Dík.
Naposledy upravil(a) burton.b22 dne 13 led 2015, 19:44, celkem upraveno 1 x.
dadaTD
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2011, 08:41

Příspěvek od dadaTD »

jo, držák zustane, akorát prohod ty štefty do druhejch děr ;) jak to bude s trubkama a vstřikama nevim, vždycky se to měnilo všechno najednou..
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Dík za odpověď . Vím že jsou trubky v jinem pořadí je třeba pootočit čerpadlem o 90°.
zahy
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 09:34
Bydliště: zapad

Příspěvek od zahy »

predminulou zimu jsme na xm 2.1td menily lucase za bosche, a vse pasovalo,sezen cerpadlo z 2.1ky a nebudes nic resit
tds in BMW E30 :-)
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Tak auto už jezdí ale asi tam je problém s hydraulikou na zadku. Když je auto vypnute je zadek dost dole ale ne uplně ještě to normálně peruje. Když nastartuju zadek se trochu zvedne ale zase hned klesne. Když se postavím na tažne tak se zadek zvedne o dost nahoru podle mě do ideální výšky. Když zase slezu tak zase klesne. To samé když dám auto uplně dolu a pak zase do středu zvedne se tak jak by mělo ale po chvíli zase klesne. Je to rok 95 má to vzadu 3 koule. Předek je v pohodě je akorát vysoko a drží i po vypnutí. Setkal se už s tím už někdo?
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Kdyby ti to během brzdění hodně syčelo v brzdové pumpě a padal zadek po chcípnutí motoru, byla by to pumpa.
Tohle bych tipoval nejspíš na zadní korektor - rozebrat, vyčistit a naladit správnou polohu, nebo táhlo k němu jde ztuha a někde drhne-vyčistit. Ale bez záruky, koukni na www.xantiaclub.cz a hledej uživatele "PaM" z Brna, on tohle opravuje a ví o tom snad všechno.
Nebo je možné, že je vymačkané malé plastové táhlo mezi korektorem výšky a ovládacím táhlem a má už velkou vůli a nereaguje, jak by mělo. Tohle táhlo je po pár desítkách tisíc km bolístka všech Xantií, ale je to oprava cca na 10 minut a táhlo by mělo stát v Citroenu asi do 100 Kč.
Jakou barvu má LHM? Zelenou, zelenožlutou, nebo už hnědou jako Cola?
Ta třetí koule je jen protipadací, máš skorozákladní xantiáckou verzi hydrauliky jen se 6 koulema na autě, buď rád :D
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

LHM je hezky zelené a je ho tam dost. No zkusím pod ten zázrak vlézt a podívat se na to. I 6 je moc :D nechápu co je špatného na obyč pružinách (LOL)
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Míň, jak 5, jich nikdy u pořádného Citroena mít nebudeš, spíš 6, 8, nebo rovnou 10 :D Měl jsem auta na vinutých perech, všechny 4 torzky, listová pera i hydropnematiku a ta je nejpohodlnější, pera obecně jsou žebřiňáky, torzky jsou na tom o něco líp (LOL)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Odpovědět

Zpět na „Citroën“