1.9 tdi do stavebního stroje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

redcrown
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 13 pro 2014, 00:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od redcrown »

OK, a já jsem si bláhově myslel, že je u všech uvedených čerpadlo Bosch VP37, tudíž stejný konektor.
Už začínám věřit tvrzení, že automobilový průmysl je druhý nejsložitější hned po leteckém.:) Aby se v tom prase vyznalo.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

sikovny chiptuner ti upravy SW v ECU aby boli max. otacky 3500. Co sa tyka toho tempomatu pre vyuzitie konstantych otacok, v najhorsom pripade das snimac rychlosti z prevodovky napr. na zotrvacnik, alebo remenicu a musi to fungovat. Drzim takemuto peknemu projektu palce, priebezne informuj a daj aj foto, zaujima ma to.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
redcrown
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 13 pro 2014, 00:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od redcrown »

dík za podporu. Informovat budu, jen mi chvíli bude trvat, než seženu motor se vším bordelem kolem.
Co znamená, "ti upravy SW". Co konkretně upraví? Aby to nebylo, že mi za desítku udělá nové mapy:)
Nevíte někdo o nějakém přehledu, jak se liší jednotky EDC15. Jednotlivé odlišnosti motorů platformy A3 a a A4 jsem si už vyjasnil, ale v jednotkách se pořád plácám. Žádné kloudné informace jsem zatím nenašel. Např, které mají jaké uspořádání a typ konektoru, které jsou flashnutelné po CAN, atd atd.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“