zmena SW v rj motoru EDC 17

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomino55555
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 13:40
Bydliště: Trnava -Slovensko

Příspěvek od tomino55555 »

no ja som s autom uz 4 roky spokojny jedine co mi tam "chyba" je ta stvorkolka a mal som moznost kupit vsetky diely na prestavbu za pomerne dobru cenu ale to som teda netusil ze nepojde prekodovat RJ motra :/ na edc 15 a asi aj edc16 to islo jednoducho
ked som to skusal tak som myslel ze tam musi byt aj ten haldex namontovany a povoleny v GATEWY ale aj ked to tam dam tak to nezoberie
to je jediny problem s ktorym som neratal :/
napr aktivny tempomat nakodovat ide aj ked sa do toho auta nikdy nedaval a 4x4 nejde aj ked sa niektore golfy 4x4 robili ...
tomino55555
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 13:40
Bydliště: Trnava -Slovensko

Příspěvek od tomino55555 »

TDIfun píše:Budes mi problem s immo. Nemuzes menit jak vykon tak vyrobce. Jedine immo off
Nebo jestli to chapu ty nebudes predelavat na 125kw nebo budes. Pac ja na to koukal prave pro CFGB CFGC
ak to spravne chapem tak ak by sa napr pouzil oroginal SW aky ma superb CFGB DSG 4x4 tak by nesiel prisposobit immo ?
lebo takuto kombunaciu ma jednotka 03L906018RS
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

tomino55555 píše:
TDIfun píše:Budes mi problem s immo. Nemuzes menit jak vykon tak vyrobce. Jedine immo off
Nebo jestli to chapu ty nebudes predelavat na 125kw nebo budes. Pac ja na to koukal prave pro CFGB CFGC
ak to spravne chapem tak ak by sa napr pouzil oroginal SW aky ma superb CFGB DSG 4x4 tak by nesiel prisposobit immo ?
lebo takuto kombunaciu ma jednotka 03L906018RS
Ano pac to je jine marken to same jak jiny vykon tam je zase powerclasse proste to maj vymyslene aby se to nedalo prehazovat. To by si pak nekdo koupil celou ECU z jine verze a bylo by.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

přenést 200PS na cestu s předokolkou fakt problém není.. v klidu si tak jezdím už několik let. Spíš jestli ten soft nedělal někdo kdo tomu moc naložil už odspoda, pak se nedivím - je z toho hrabostroj/kurvič spojek a poloos.
Onehda jsem musel tak "udělanou" O2 BKD odvézt k FUNovi na "opravu".. od té doby auto jede líp, žere méně a dá se s ním i rozjet...

Na přestavbu na 4x4 bych se vyprdnul, je to spíš na průser
tomino55555
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 13:40
Bydliště: Trnava -Slovensko

Příspěvek od tomino55555 »

TDIfun píše:
tomino55555 píše:
TDIfun píše:Budes mi problem s immo. Nemuzes menit jak vykon tak vyrobce. Jedine immo off
Nebo jestli to chapu ty nebudes predelavat na 125kw nebo budes. Pac ja na to koukal prave pro CFGB CFGC
ak to spravne chapem tak ak by sa napr pouzil oroginal SW aky ma superb CFGB DSG 4x4 tak by nesiel prisposobit immo ?
lebo takuto kombunaciu ma jednotka 03L906018RS
Ano pac to je jine marken to same jak jiny vykon tam je zase powerclasse proste to maj vymyslene aby se to nedalo prehazovat. To by si pak nekdo koupil celou ECU z jine verze a bylo by.
a SW pre passat by sa mohla pouzit ked je to zas ina platforma ?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

tomino55555 píše:
TDIfun píše:
tomino55555 píše: ak to spravne chapem tak ak by sa napr pouzil oroginal SW aky ma superb CFGB DSG 4x4 tak by nesiel prisposobit immo ?
lebo takuto kombunaciu ma jednotka 03L906018RS
Ano pac to je jine marken to same jak jiny vykon tam je zase powerclasse proste to maj vymyslene aby se to nedalo prehazovat. To by si pak nekdo koupil celou ECU z jine verze a bylo by.
a SW pre passat by sa mohla pouzit ked je to zas ina platforma ?
muselo by se to vyzkouset, platforma mozna jina ale je to VW IMMO se rozdeluje na SEAT, VW, SKODA, AUDI tak by to melo slapat. Ty jsi z toho udelal uplne slataninu :-)
Zkratky

SKC secret key code, definující chování imobilizéru. Vozově specifický kód.

PSW
password, heslo (náhodný číselný kód) patřící motorové jednotce nebo immobiliseru (různá čísla PSW_immo a PSW_motor na voze i mezi vozy)


P-class
power class, blokační kód motorové jednotky, který má zamezit přizpůsobení jiné mot. jednotky, než byla původní.


MK
Marken Kode, kód značky vozu (Škoda, VW, Audi, Seat)


VIN
vehicle identification number, číslo karoserie TMB….


SKZ
identifikační výrobní číslo immobiliseru SKZ7Z….


Immo
imobilizér


MSG
řídicí jednotka motoru (Motorsteuergerät)


PIN
tajné číslo
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
tomino55555
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 13:40
Bydliště: Trnava -Slovensko

Příspěvek od tomino55555 »

noo tam je uz hodne veci ktore sa tam seriovo nikdy nedavali toto je ale asi najvyzsi level a toto ma teraz dost zaskocilo ked mi to neslo prekodovat :/
pozeral som RJ pre passat a potrebnu kombinaciu CFGB +DSG+4X4 ma jednotka s indexom BN alebo PC
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

soft na miru by tdifun!
tomino55555
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 13:40
Bydliště: Trnava -Slovensko

Příspěvek od tomino55555 »

ak to bude fungovat tak by som bol rad
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

tomino55555 píše:noo tam je uz hodne veci ktore sa tam seriovo nikdy nedavali toto je ale asi najvyzsi level a toto ma teraz dost zaskocilo ked mi to neslo prekodovat :/
pozeral som RJ pre passat a potrebnu kombinaciu CFGB +DSG+4X4 ma jednotka s indexom BN alebo PC
BN jsem nasel i ja ze by sedel nejlepe. Ale opet problem POWERCLASSE
Naposledy upravil(a) TDIfun dne 17 pro 2014, 21:16, celkem upraveno 1 x.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

dreizig5 píše:soft na miru by tdifun!
na ktereho Miru?? :o :o
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
tomino55555
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 13:40
Bydliště: Trnava -Slovensko

Příspěvek od tomino55555 »

TDIfun píše:
tomino55555 píše:noo tam je uz hodne veci ktore sa tam seriovo nikdy nedavali toto je ale asi najvyzsi level a toto ma teraz dost zaskocilo ked mi to neslo prekodovat :/
pozeral som RJ pre passat a potrebnu kombinaciu CFGB +DSG+4X4 ma jednotka s indexom BN alebo PC
BN jsem nasel i ja ze by sedel nejlepe. Ale opet problem POWERCLASSE
preco myslis ze by s tym bol problem ?
motor je teraz prestavany na plnohodnotny CFGB
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

tomino55555 píše:
TDIfun píše:
tomino55555 píše:noo tam je uz hodne veci ktore sa tam seriovo nikdy nedavali toto je ale asi najvyzsi level a toto ma teraz dost zaskocilo ked mi to neslo prekodovat :/
pozeral som RJ pre passat a potrebnu kombinaciu CFGB +DSG+4X4 ma jednotka s indexom BN alebo PC
BN jsem nasel i ja ze by sedel nejlepe. Ale opet problem POWERCLASSE
preco myslis ze by s tym bol problem ?
motor je teraz prestavany na plnohodnotny CFGB
Tak znova, :-) sw obsahuje Powerclass tzn ze kazdy sw ma v programu oznaceni vykonostni tridy ktere nebude sedet s immo pwrclas v budikach. Byl problem uz jen prehrat ECU BLS na BMM coz je EDC16. Uz jsem to psal na zacatku. To vis ze by to bylo nejlepsi reseni tam dat rovnou CFGB nebo dokonce CFGC. Vyzkouset se to ale muze :-) jeden chytrolin tvrdil, ze to co nema kessy dela bezne takto :? :?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
tomino55555
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 13:40
Bydliště: Trnava -Slovensko

Příspěvek od tomino55555 »

no kessy to nema
a budiky tam mam vymene farebne - takze ani tie nesu povodne uz asi rok
inak dakujem pekne za info dufam ze to nejak doriesime do funkcneho stavu :)
Naposledy upravil(a) tomino55555 dne 17 pro 2014, 21:37, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

tomino55555 píše:no kessy to nema
a budiky tam mam vymene farebne - takze ani tie nesu povodne uz asi rok
nj ale budiky maj uz natahle immodata z ECU :-) hele porad jde vypnout immo v ECU pri nejhorsim (noteeth) ale proc slozite, hold tam das CFFB DSG 4X4 a pokud bude slapat tak se upravi SW, nic vic nic min.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“