piliny v motoru 1.9 PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fuuha skoda ze ja som si nespravil fotku svojej vacky tento vikend.Ked bol dole vrchny kryt motora vacka ako nova nikde ziadny cierny karbon proste ako nove a to mam na aute najazdenych 185 000km ziadne piliny a davam olej shell helix extra super 5w30 meneny vzdy po 10 000km.
Neviem kedy ty menis ale podla fotiek ten Castrol mi moc nepasuje ked sa mi podari spravit foto neskor sem pridam.
Neviem kedy ty menis ale podla fotiek ten Castrol mi moc nepasuje ked sa mi podari spravit foto neskor sem pridam.
a sundej vanu a podívej se na ol. čerpadlo jestli to ten bordel sálo tak je podepsaný a dal bych jiné
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
To je citát hodný odborníka. A zbylých nekolik miliónů spokojených uživatelů měli prostě jen štěstí, že jo.Dr.Spiegel píše:Tohle je u PDček úplně normální, časem se vydře uložení a vačku to rozstřelí. Známej to řešil v Cadyně, prej je to tak od výroby špatně, další "německej vrak" už nechce do domu.
Známému doporuč HDI a podobně a bude rád za to že může jít koupit německej vergl.

Vačku vždy kontroluj podle sražené hrany po obvodu, odírá se totiž rovnoměrně a někdy to na první pohled není poznat že je vzitá.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jj na té vačce je to celkem špatně poznat.. některá nebo víc vaček budou mít ubrané po celém obvodu materiál.. a budu víc "kulaté" - méně otvírat ventil
původ závady je asi v tom že někdo jezdí na longlife a navíc občas nevymění olej kdy má.. pak se karbonem z oleje ucpe ventil na čerpadle a tlak oleje je vyšší než má být a vyhodí to ty záslepky a tudy se nahoře ztrácí tlak mazacího oleje a už hoblujem...
a nebo někdo tak dlouho neměnil olej že má z toho tekutý šmirgl
myslím že nejeden (nejen)autorizák naúčtuje výměnu ale olej a filtry nechá původní
původ závady je asi v tom že někdo jezdí na longlife a navíc občas nevymění olej kdy má.. pak se karbonem z oleje ucpe ventil na čerpadle a tlak oleje je vyšší než má být a vyhodí to ty záslepky a tudy se nahoře ztrácí tlak mazacího oleje a už hoblujem...
a nebo někdo tak dlouho neměnil olej že má z toho tekutý šmirgl
myslím že nejeden (nejen)autorizák naúčtuje výměnu ale olej a filtry nechá původní
tak jsem si tu vačku prošel ještě jednou a je pravda že některé místa na vačce nemají kulatou hranu,ale jsou mírně do špičky,jde tam přejetím prstem cítit hranu,takže to bude asi tím,ale hrany jsou bez stop opotřebení ,krásně lesklá,nevíte jaké mají rozměry vačky na sací a výfukové části?Vici píše:jj na té vačce je to celkem špatně poznat.. některá nebo víc vaček budou mít ubrané po celém obvodu materiál.. a budu víc "kulaté" - méně otvírat ventil
původ závady je asi v tom že někdo jezdí na longlife a navíc občas nevymění olej kdy má.. pak se karbonem z oleje ucpe ventil na čerpadle a tlak oleje je vyšší než má být a vyhodí to ty záslepky a tudy se nahoře ztrácí tlak mazacího oleje a už hoblujem...
a nebo někdo tak dlouho neměnil olej že má z toho tekutý šmirgl
myslím že nejeden (nejen)autorizák naúčtuje výměnu ale olej a filtry nechá původní
Má to cenu řešit starší vačkou? Novou mají na CC-dílech za 3600 kč,ostatní materiál bych samozřejmě dal nový
německej vrak, to jsou dobrý kecy, když jsem kdysi hodně dávno viděl jedno z prvních PD a koukal pod víkem na tu mašinu, říkal jsem si s kolegou že tohle nenajezdí ani 80 000km a jak krutě jsem se pletl. Je to německej vrak ale i tak funguje opravdu velmi dobře a kam se hrabou třeba francozský šroty DCI to je panečku bahno 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
vacka se od pohledu spatne hodnoti, je to na specialni udelatko a zmerit.....
jinka, aby se tu jen nehanilo, nedavno sem koukal na jednu 02 2007 bxe 270t, majitel tam 70tis lil nejakou polosyntetiku, vubec ho nazajimalo, ze ma dodrzet nejakou normu a poslednich 28tis to jelo na jeden olej.....ale svete div se, zadny znamky opotrebeni, ale nikde, hydra jak novy...proste nechapu....jo a 180tis prvnich jezdila autorizak longlife po 30t, teda mela, jednou byl dokonce olej prejetej a menenejch po 40t....a jezdila samy prejezdy po 30 - 100km
jinka, aby se tu jen nehanilo, nedavno sem koukal na jednu 02 2007 bxe 270t, majitel tam 70tis lil nejakou polosyntetiku, vubec ho nazajimalo, ze ma dodrzet nejakou normu a poslednich 28tis to jelo na jeden olej.....ale svete div se, zadny znamky opotrebeni, ale nikde, hydra jak novy...proste nechapu....jo a 180tis prvnich jezdila autorizak longlife po 30t, teda mela, jednou byl dokonce olej prejetej a menenejch po 40t....a jezdila samy prejezdy po 30 - 100km