N47 118D nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

N47 118D nestartuje

Příspěvek od skeletor »

cau mam dotaz.. vecer jsem dojel rano auto chytlo a po chvilce zdechlo. píše to na budiku fuel pump. podávačka valí do vstriku nafta jde. V měrených hodnotách brutálně líta tlak railu. od nuly do treba 250 a obracene. hrozne to poskakuje. že by regulator tlaku na liště a

muze to jednotka vyhodnotit tak, že neotevře vstřiky pri startu? dííky
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak určitě,jestli to líta,nejlepší změřit osciloskopem
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

dreizig5 píše:tak určitě,jestli to líta,nejlepší změřit osciloskopem
trosku me nakopni. dik
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

zmeř co posíla ten vysoko tlak do řj,jestli to bude lítat tak je jasnej.řj potřebuje tlak na otevření vstřiku
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

dreizig5 píše:zmeř co posíla ten vysoko tlak do řj,jestli to bude lítat tak je jasnej.řj potřebuje tlak na otevření vstřiku
na cerpadle je jen elektromagnet. on/off
na liště je snimač tlaku a regulator tlaku je tak?

zkusim diik za radu
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

regulator je na čerpadle, aspoň u 3.0d
na railu je jen snímač tlaku už, ale třeba je to jinak..
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

roman1648 píše:regulator je na čerpadle, aspoň u 3.0d
na railu je jen snímač tlaku už, ale třeba je to jinak..
Jo mas pravdu. Jinak z prepadu vstriku nic nejde z prepadu na liste taky ne a cerpadlo da tak 2 bary. Podavacku prstem neudrzim takze asi k.o. cerpadlo nebo jiny napady? Dle merenych hodnot da cerpadlo 3 bary. Coz je zatracene malo.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

to je hodně málo.jaks to měřil?diag a nebo budík?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

počkej jako vysokotlak dává tak málo nebo podávačka ?
třeba u e46 jsemnějaký podávačky už měnil - ten hliníkovej válec pod podlahou
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

podle toho co píše, tak ty 2 až 3 bary jsou naměřené na railu. Taky bych to viděl na vysokotlak. čerpadlo. Btw mohl by tohle dělat i regulátor tlaku na cr čerpadle?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

z mý zkušenosti regulátor dělá spíš že je tlak moc vysokej a padá to do nouze, vypíná se motor, ale možná to dělá i opačný efekt
to je ten motor už s rozvodama vzadu ? dá se nějak poznat jestli se čerpadlo vůbec točí ? asi prd co..
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

roman1648 píše:z mý zkušenosti regulátor dělá spíš že je tlak moc vysokej a padá to do nouze, vypíná se motor, ale možná to dělá i opačný efekt
to je ten motor už s rozvodama vzadu ? dá se nějak poznat jestli se čerpadlo vůbec točí ? asi prd co..
jestli se toci cerpadlo zkusim ráno baterka k.o. ale zvuk je zdravej pri startu
na cerpadle je skutecne regulator tlaku
tlak jsem meril diagnostikou na rampe railu po smazani adaptacnich hodnot.
Pro jistotu jsem odpojil i cidlo tlaku at si to veme nahradni hodnotu a povoli to start pri chybe tlak cidla.
z prepadu nafta nejde pri startech takze ztrata tlaku tryskama vyloucena
z prepadu na rampe pri startu taky nic nejde
podavaci v nádrži hrci.

jo to je ten s rozvodama vzadu.
Naposledy upravil(a) skeletor dne 02 srp 2015, 09:34, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

pak dej vědět cos vyzkoumal, byl jsem ca. před deseti lety u vývoje tohoto motoru ( sorry paskvilu ) v BMW, dělali jsme pro ně návrh chlazení, má to vodní pumpu od SIL ( Industry Saleri Italo ) a termostat od nás :D ...co já se tam najezdil do té motorárny ve Steyeru...
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Jestli to ma uz rozvody vzadu a najeto vic nez 250000 km, tak se priprav na nejhorsi. Pretrzenej retez. Tlak na railu 2 bary je o tom ze se netoci cerpadlo
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jojo, to si taky myslím...
to je na motor ven ne ?

http://bmwfans.info/parts-catalog/E82/E ... sure_pump/
Odpovědět

Zpět na „BMW“