Diagnostika O1 1.9/66kW AGR - náhlý pokles výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jrk84
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 srp 2014, 19:25
Odpovědi: 0

Diagnostika O1 1.9/66kW AGR - náhlý pokles výkonu

Příspěvek od jrk84 »

Ahoj všem,
mám Octavii I 1.9/66 AGR a už několik měsíců mě trápí náhlý pokles výkonu při situacích kdy by se to zrovna nehodí (stoupání, předjíždění). Auto najednou "zvadne" a téměř přestane jet. Po vypnutí zapalování a znovunastartování je zase ok.
Po přečtení mnoha materiálů jsem dospěl k závěru že je to buďto špatná váha vzduchu nebo regulace tlaku turba. Koupil jsem tedy VAG, naměřil hodnoty a... nic. Podle mého laického pozorování je obojí v pořádku. MAF dává vždy větší hodnotu než požadovaná a MAP zase menší.
Proto bych rád požádal vás, zkušenější, zda byste byli schopni z přiložených dat diagnostikovat závadu.
Záznam z VAGu má asi 10 minut, propad výkonu přišel kolem času 720+-50.
Předem díky za ochotu
Obrázek
http://vlastnici.8u.cz/LOG-01-003-011-xxx.CSV
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

prvně bych dal nový N75 kdyžtak ho mám za 800 origo váha je ok jen ti to přefukuje
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Já bych začal hadičkama,,může být někde malá dirka a proto to fouká víc..pokud budou hadičky ok,tak vyměnit N75..
Octavia II RS
jrk84
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 srp 2014, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od jrk84 »

Tak to byla hadička. Našel jsem díru v hadičce (snad to napíšu správně) mezi N75 a sacím ventilem. Zkusil jsem zalepit dočasně elektrikářskou izolepou a auto jede jako dřív, prostě paráda. Takže díky všem za odpovědi, problém vyřešen.
jrk84
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 srp 2014, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od jrk84 »

Bohužel musím téma znovuotevřít. Nová hadička od turba výrazně pomohla, auto nepadá do nouzáku tak často, ALE problém zcela nevyřešila. Při jízdě do táhlých kopců nebo po dálnici auto stále odpadává.
Aktuální log přiložen, pád výkonu v čase STAMP=1025.

Obrázek

http://vlastnici.8u.cz/LOG-01-003-011-002.CSV
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

jrk84 píše:Bohužel musím téma znovuotevřít. Nová hadička od turba výrazně pomohla, auto nepadá do nouzáku tak často, ALE problém zcela nevyřešila. Při jízdě do táhlých kopců nebo po dálnici auto stále odpadává.
Aktuální log přiložen, pád výkonu v čase STAMP=1025.

Obrázek

http://vlastnici.8u.cz/LOG-01-003-011-002.CSV
Jak to dopadlo příteli ted budu dělat také diagnostiku ...mám stejný problém už to řesím 3 měsíce..furt jsem jezdil na diagnostiku ale jen zaplatis za 5 minut a nic se nedozvis tak jsem si pujcil notas a cekam na kabel a ucim se to sam od zacatku...pozde ale prece:-) dík
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“