
Zpětný ventil oleje O1 AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zpětný ventil oleje O1 AHF
Zdravím, mám problémek že po startu cca. 5-7 vteřin hodně chrastí hydroštely, přitom jsou nové. Mám tedy dojem že se neudrží olej nahoře v motoru a potom dlouho trvá než se natlakuje, je tam někde nějaký zpětný ventil ? Četl jsem že někde u filtru ale nemůžu ho najít 

O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Tak to jsem zvědav, jak to dopadne. Poslední dobou se tu o tom zpětňáku mluvilo v souvislosti s tím klepáním zdvihátek po startu. Zajímalo by mě, jak to doopravdy je - četl jsem spoustu názorů, že při studenejch startech, nebo když auto déle stojí, je to normální. Tady na fóře jsem někde narazil na to, že když vypneš motor, tak se ti vačka zastaví v určité poloze s tím, že vyvíjí tlak na příslušná zdvihátka (zůstanou otevřený některý ventily) a olej z nich prostě vytlačí ven - ventil neventil. Zajímalo by mě teda, jestli se ten krátkodobý klepot neřeší zbytečně? (Jsem amatér - takž bych ocenil vysvětlení od nějakého odborníka) 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5018
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Neřešit.Normální. Představte si,jak to tam funguje a máte jasno. Vadí Vám to? Kupte auto,kde musíte po 10tis km ručně seřizovat ventili a bude rádi za to,co máte teď.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené