Zpětný ventil oleje O1 AHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Zpětný ventil oleje O1 AHF

Příspěvek od marejo »

Zdravím, mám problémek že po startu cca. 5-7 vteřin hodně chrastí hydroštely, přitom jsou nové. Mám tedy dojem že se neudrží olej nahoře v motoru a potom dlouho trvá než se natlakuje, je tam někde nějaký zpětný ventil ? Četl jsem že někde u filtru ale nemůžu ho najít :(
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jsou v tělese oil. filtru.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyžtak ho mám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Ladas, máte SZ :), jinak ať nemusím zakládat nové téma, mám problémy s volnoběhem za studena, koktá to a jde nepravidelně, tak chci zkusit nějaký přípravek na čištění vstřiků, máte s něčím zkušenosti ? :)
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Na trysky spíše ultrazvuk ;)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

To je jasný, ale než to budu vyndavat tak aspoň zkusit..
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

http://www.2imgs.com/0d37c1eb38
Tady máš obrázek pro představu
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Díkes, tak snad to bude ono :)
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Ještě se zeptám, není tady někdo v okolí Kladna, popř. Prahy kdo by mi byl ochotný půjčit za nějakou finanční odměnu kompresiometr ?
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

mám stejnej problém stím držákem filtru, dal sem jinej a je to uplně to samy. novej kupovat nebudu . prdím na to .
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Hanny
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 06 lis 2009, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Hanny »

Stejný problém mám taky,opravit to asi nejde co?Vyměnit kus za kus ale asi novej aby byla jistota.Čím se to stane že se to poo.... Běžným opotřebením??
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Budu měnit o víkendu tak dám vědět jak to dopadlo
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Z3Ke
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 11 lis 2013, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Z3Ke »

Tak to jsem zvědav, jak to dopadne. Poslední dobou se tu o tom zpětňáku mluvilo v souvislosti s tím klepáním zdvihátek po startu. Zajímalo by mě, jak to doopravdy je - četl jsem spoustu názorů, že při studenejch startech, nebo když auto déle stojí, je to normální. Tady na fóře jsem někde narazil na to, že když vypneš motor, tak se ti vačka zastaví v určité poloze s tím, že vyvíjí tlak na příslušná zdvihátka (zůstanou otevřený některý ventily) a olej z nich prostě vytlačí ven - ventil neventil. Zajímalo by mě teda, jestli se ten krátkodobý klepot neřeší zbytečně? (Jsem amatér - takž bych ocenil vysvětlení od nějakého odborníka) :)
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Zvláštní je že u některých aut to nedělá vůbec, u mého sem hydroštely vyměnil a stejně chrastí chvíli po nastartování, stačí když stojí pár hodin
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5018
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Neřešit.Normální. Představte si,jak to tam funguje a máte jasno. Vadí Vám to? Kupte auto,kde musíte po 10tis km ručně seřizovat ventili a bude rádi za to,co máte teď.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“