1.6 tdi nejhorší motor v historii vw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to zas přeháníš, jsme jeli do chorvatska dvě auta, jedno já, jedno caddy 1.6 55kw, naložíno po strop (sudy piva,chlazení,..),uvnitř teda jen tři lidi a v kopci to 140 neudrželo, ale že by ho tlačily kamiony, to teda ne a hlavně to bylo jen 55kw.Dawe8788 píše:Co se týká toho kam se ten motor hodí tak do města to není kvůli spotřebě a na dálky taky ne kvůli výkonu.jeli jsme g6 ve čtyřech lidech na hory.jakmile přišel na dálnici v německu kopec tak jsme končili a tlačili nás kamióny😄
A spotřeba a kultivovanost jsou dvě věci,který si všichni chválí.
Dneska jsme jeli ve dvou s Caddy do Prahy, je to to silnější 77kw, taky 1,6 a jelo to pěkně docela, spotřeba 6, do prahy 1:20hod a zpět 1:15hod..
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 31 led 2015, 17:29, celkem upraveno 1 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
No neviem, avsak ti co ho maju po okoli, tak slusna spolahlivost...
Spotreba? OK, pojdu Octavia 2 (1.6 TDi 77 kW sedan, 1.9 TDi 77 kW combi a 2.0 TDi 103 kW combi) rovnaku trasu 2000 km, rovnako za sebou (obcasne zamienanie pozicii), zvacsa dialnice (priemerna cestovna rychlost cca 114 km/h). Ake budu spotreby na tych troch autach???
Ja odpoviem.
6,1 l/100 km.
Mam to odskusane, overene. Dokonca aj s Fabiou 1.4 TDi 59 kW. Vsetky auta sa vyrovnali spotrebou.
Mierny rozdiel bol u VW Golf Plus, 1.9 TDi 77 kW Bluemotion, kde bola spotreba nizsia o 0.3 l/100 km a u Passatu 2.0 TDi 103 kW CR DSG, variant to bolo za 6,4 l/100 km.
Takze asi ta spotreba bude umerna podavanemu vykonu, ktory je zavisly od cestovnej rychlosti koli zdolavaniu valiveho odporu pneu, odporu vzduchu, no a este stratovy vykon v pohone. Teda, ak pojdu tie auta rovnako, spotreba bude takmer identicka. Markatnejsi rozdiel bude pravdepodobne v mestkej prevadzke...
Spotreba? OK, pojdu Octavia 2 (1.6 TDi 77 kW sedan, 1.9 TDi 77 kW combi a 2.0 TDi 103 kW combi) rovnaku trasu 2000 km, rovnako za sebou (obcasne zamienanie pozicii), zvacsa dialnice (priemerna cestovna rychlost cca 114 km/h). Ake budu spotreby na tych troch autach???
Ja odpoviem.
6,1 l/100 km.
Mam to odskusane, overene. Dokonca aj s Fabiou 1.4 TDi 59 kW. Vsetky auta sa vyrovnali spotrebou.
Mierny rozdiel bol u VW Golf Plus, 1.9 TDi 77 kW Bluemotion, kde bola spotreba nizsia o 0.3 l/100 km a u Passatu 2.0 TDi 103 kW CR DSG, variant to bolo za 6,4 l/100 km.
Takze asi ta spotreba bude umerna podavanemu vykonu, ktory je zavisly od cestovnej rychlosti koli zdolavaniu valiveho odporu pneu, odporu vzduchu, no a este stratovy vykon v pohone. Teda, ak pojdu tie auta rovnako, spotreba bude takmer identicka. Markatnejsi rozdiel bude pravdepodobne v mestkej prevadzke...
Jazdím na aute s týmto motorom a musím povedať , že začiatky boli ťažké . Tie dlhé prevody , oneskorené reakcie na plyn to bolo strašné . Dal som chip a musím povedať že je to podstatný rozdiel k lepšiemu , ale treba zmeniť spôsob jazdy oproti doterajším motorom s dielne vw . Hlavne to treba držať v otáčkach . Čo sa týka spotreby tak je rovnaká ako pri 2.0CR
Moja primerka je 5,2 leto a 5,4 zima
Moja primerka je 5,2 leto a 5,4 zima
VW Golf Variant 1,6 TDI-CR
Seat ibiza 1,9 SDi
Seat ibiza 1,9 SDi
Chtělo by to zjistit tlak na railu případně stav vstřikovačůTomáš Tyle píše:Mám tento motor v Octavii. Egr měněn před měsícem při 73000 km. Před týdnem auto zničeho nic nenastartovalo, na počítači žádná závada, vyměněn pal. filtr, motor po dlouhém točení naskočil. Od té doby auto hůř startuje(musím dlouho točit) a dneska ráno po cca 15 hodinách stání už nenaskočilo. Jako by padala nafta. Nemáte tip, čím by to mohlo být?Ladas píše:spolehlivost? co 60tis městský provoz problém s EGR ke kterému je fajnový přístup a CR taky zrovna moc nevydrží
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
JJ, soused koupil fungl novej G6 s timhle motorem a vstřiky mu menili už 2 na kulanci mel 46000km, ted čeká kdy kleknou ty dva zbylí. Startovalo dyl a dýl až pak vubec, 20sekund motal teplej, naposlední jizdu do servisu už chyt jen čistic brzd.Ladas píše:Chtělo by to zjistit tlak na railu případně stav vstřikovačůTomáš Tyle píše:Mám tento motor v Octavii. Egr měněn před měsícem při 73000 km. Před týdnem auto zničeho nic nenastartovalo, na počítači žádná závada, vyměněn pal. filtr, motor po dlouhém točení naskočil. Od té doby auto hůř startuje(musím dlouho točit) a dneska ráno po cca 15 hodinách stání už nenaskočilo. Jako by padala nafta. Nemáte tip, čím by to mohlo být?Ladas píše:spolehlivost? co 60tis městský provoz problém s EGR ke kterému je fajnový přístup a CR taky zrovna moc nevydrží




oni nepotrebujou aby te motor vydrzel. Motory 1,9 tdi si udelali slusnou reputaci a tak ted uz jen motory ojebavat aby vydzely tak akorat a ty sis koupil novy auto a ne z bazaru 350 000 km na hrbu. Je to smutnyLewik777 píše:Tiez nechapem preco prestali vyrabat dost dobre motory 1.9tdi ako hej nehovorim ze problem s ojnicami sa nenasiel ale spotreba verzus ako je to zive je uplne paradne.
Tiez sa mi zda ze tie 1.6 nie su tak zive a ktovie ci vydrzia tolko km ako 1.9
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
