Škrtící klapka AEE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Škrtící klapka AEE
Čau chlapi.
Chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás nemá zkušenosti z řešením tohoto problému. Při zapnutí zapalování se klapka rozjede do krajních hodnot a zastaví na poloze pro start. To proběhne v pořádku, ale v této poloze neutichne motorek v klapce. Prostě dokud je zapnutý klíček, klapka ,,hučí´´.
Zvláštní je, že s novou klapkou je to stejný ale pokud si dobře pamatuji, při zkoušení klapky z jiného vozu to po těch pár vteřinách co doběhla klapka do krajních poloh přestalo.
Klapka je tam teď nová, volnoběh nižší asi 700 otáček, úhel natočení na volnoběh dost vysoký, asi 13°. Napadá vás v čem by mohl být problém kromě závady i na nový klapce?
Může to způsobovat chyba v kabeláží, kostra?
Díky
Chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás nemá zkušenosti z řešením tohoto problému. Při zapnutí zapalování se klapka rozjede do krajních hodnot a zastaví na poloze pro start. To proběhne v pořádku, ale v této poloze neutichne motorek v klapce. Prostě dokud je zapnutý klíček, klapka ,,hučí´´.
Zvláštní je, že s novou klapkou je to stejný ale pokud si dobře pamatuji, při zkoušení klapky z jiného vozu to po těch pár vteřinách co doběhla klapka do krajních poloh přestalo.
Klapka je tam teď nová, volnoběh nižší asi 700 otáček, úhel natočení na volnoběh dost vysoký, asi 13°. Napadá vás v čem by mohl být problém kromě závady i na nový klapce?
Může to způsobovat chyba v kabeláží, kostra?
Díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
No to je právě otázka co správně má být, měl sem doma jednu feldu AEE, vrak pojízdnej a tam klapka tak píská při zapnutým klíčku, že to je až protivný. Na některé 1.3 MPI to udělá ten test krajních poloh a je pak klid. Ovšem problém bych hledal u tebe v jedné věci, zkontroluj paměť závad, pokud tam není žádná chyba, tak bych to neřešil, pokud si tam neudělal základní nastavení, nebo není tam uložena chyba o neprovedeném základním nastavení, tak by to chtělo udělat postup dle příručky.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Pamet zavad prazdna. Prolitnul jsem bloky merenych hodnot jestli nekde nevznika vetsi odchylka. Vse se zda byt v norme, mozna jen nevim po cem se divat. Rozhodne by se nechalo chytit toho uhlu otevreni klapky. 13° tam bylo myslim na volnobeh, coz je opravdu hodne. Navic volnobeh jen 700ot/min? Mozna vyresit ten snizenej volnobeh a klapka by zacla pracovat jak ma.
Jak rikas, neresim to. Chlapka jsem poslal domu protoze krome snizenyho volnobehu Felda beha jak znovuzrozena. Nicmene bych rad pochopil, co se tomu motoru deje
Jak rikas, neresim to. Chlapka jsem poslal domu protoze krome snizenyho volnobehu Felda beha jak znovuzrozena. Nicmene bych rad pochopil, co se tomu motoru deje

To "bzučení/pískání" servomotorku klapky není závada,ale vlastnost některých SW řídících jednotek.
Jedná se o nastavení budícího kmitočtu...
Jedná se o nastavení budícího kmitočtu...
VW Sharan II PD AUY 111kW/357Nm TDIfun technology
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related