roman1648 píše:JJ, i pro BMW ale to moc v nabídkách prodejci dílů nemají
jak to tak sleduju, je tady milion zkušeností a názorů
Asi rok zpátky jsem řešil brzdy na Chrysleru 300M 3.5i, u nás to nikde neměli, když jo tak za nesmyslnej peníz...tak jsem to objednal z Anglie, za dva dny to došlo s TNT, nějakej totální NoName jen v bílý krabici , destičky toho výrobce jsem taky nikdy neviděl
brzdí to perfektně a drží..
No vidíš můj známý tohle auto prodal, protože tvrdil, že tohle auto nejde vůbec zastavit...
Ještě nedávno bych nedal dopustit na Brembo-Textar, ale dnes už si touto kombinací nejsem jist. Já z ní moc nadšený nejsem.
Nejdřív to pískalo, pak to začalo při vyšší rychlosti mlátit s celým autem, do toho se přidalo vrzání zadních brzd při couvání jako by bylo zadřený ložisko a nakonec to tak nějak brzdí normálně, ale že bych z toho byl odvázaný na to že to jsou 312/256.
Ate power disc a desky ceramics taky hrůza, asi to nejhorší co jsem kdy na autě měl. Asi mám na brzdy smůlu, protože kamarád je s Ate power disc a ceramics nadmíru spokojený.
Kdysi jsem jezdil kotouče Breco a desky Textar a bylo to super a před tím kotouče TRW a desky fri-tech a taky slušný, jen hodně špinily.
Už to prostě není co bejvalo.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo píše:Ještě nedávno bych nedal dopustit na Brembo-Textar, ale dnes už si touto kombinací nejsem jist. Já z ní moc nadšený nejsem.
Nejdřív to pískalo, pak to začalo při vyšší rychlosti mlátit s celým autem, do toho se přidalo vrzání zadních brzd při couvání jako by bylo zadřený ložisko a nakonec to tak nějak brzdí normálně, ale že bych z toho byl odvázaný na to že to jsou 312/256.
Ate power disc a desky ceramics taky hrůza, asi to nejhorší co jsem kdy na autě měl. Asi mám na brzdy smůlu, protože kamarád je s Ate power disc a ceramics nadmíru spokojený.
Kdysi jsem jezdil kotouče Breco a desky Textar a bylo to super a před tím kotouče TRW a desky fri-tech a taky slušný, jen hodně špinily.
Už to prostě není co bejvalo.
Hlavně si kluci uvědomte že ATE není výrobce, sice vyrábí brzdové systémy ale desky a kotouče ne. Takže co najdete v krabici, může být v případě levnějších typů klidne i Čína. Proto se stává že se zadní desky pro OII a OI rozpadnou po dvou letech..
Kluci ja mam na svojom GIV kotuče Brembo+deštičky brembo v predu aj vzadu a jak teraz prituhlo tak prvých 500metru brzdím jak ruská lokomotiva nenormálne tie brzdy zo začiatku pískaju potom už ne. rozmýšlam že desky vymením za Textar. Máte niekdo taku kombináciu? či mi to nebude robit to iste dík
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Já mám vpředu brembo kotouče a ATE desky a taky mi to zimě dělá bordel,sice to nepíská ale zvuk jak kdyby byly rezavý,ale po 2-3 zabrždění je to pak ok.
Jak to tady tak čtu, tak jsem se rozhodnul, že taky přispěju svojí troškou do mlýna...
Jelikož jsem prodejcem autodílů, a chci mít objektivní názor na brzdy, když se mě na to zákazní zeptá, tak jsem zkoušel kdeco..
Původně, když jsem poprvé měnil přední brzdy na OI, tak jsem dal komplet CIFAM a veliká spokojenost. Brzdy skoro nešli unavit. Bohužel po cca 10t km začali házet, tak šli dolů. Jenže se ale zjistilo, že nebyli zkroucené kotouče, ale házel náboj a ten vzal ten kotouč sebou... Takže další v pořadí byli ATE Powerdisk a Ate ceramic desky. Sice jsem se v minulosti zařekl, že ATE už nikdy, ale na věčné dotazy zákazníků jsem vyměknul a nandal je. A to byla jedna velká tragédie... Vím že brzdy chtějí v klidu zajet, ale na těhle bylo už bylo najeto pohodovou jízdou přes 2000 km, a pak jsem jednou octávku trošku provětral v místech která jsem měl hodně najetý, a málem jsem se posral a brzdil i očima a vším možným, protože tohle prostě jelo jak tramvaj... Hnus!!!! Sice jsem je tam pak nechal a dojezdil, ale ke konci se ještě tradičně na ATE zkroutili tak šli do.... Další pokus byli BREMBO MAX kotouče a k tomu Textar desky... To brzdilo celkem slušně, žádný vibrace atd., ale pří ostré jízdě cca 5-10 min byl znát rapidní pokles účinku, ale stačilo nechal vychladnout a zase pohoda...
Jinak bezkonkurenčně nejlepší brzdy, co jsem kdy měl byli EBC Brakes.. Měl jsem to na FIATu STILO 1.9 JTD16V vyladěným na 121kW a 366Nm, a schválně jsme to s jedním policajtem zkoušeli utavit fakt ostrou jízdou v na horských silničkách na úseku asi 70 km a to fakt nešlo. Po zastavení se od kol kouřilo, kotouče byli černofialové, ale auto brzdilo furt stejně. Navíc fakt málo ubývali a skoro vůbec nešpinili kola.. Ještě dodám že na předku byli keramické redstuff a vzadu greenstuff.. Bohužel tyhle desky jsou u nás už celkem blbě dostupný a cena je trošku jinde.. Zrovna včera jsem je dohledával na mojí AUDI A4 B6 1.9 TDI, a redstuff na předek vychází skoro na 4000 Kč. Jinak na zadek AUDI jsem dal před měsím kotouče Hella (Textar) a desky Zimmermann a brzdí opravdu pěkně.. Hodně je to znát na ručce, které před tím na suchém asfaltu nešla utrhnout a teď jde krásně...
Ještě mi napadá, že na BMW E46 330D 150kW jsem měl od předchozího majitele čerstvě namontovaný FERODO Thermo Quiet, to brzdilo taky kurevsky dobře!!! Ale taky to mělo 325mm kotouče, a jiný desky jsem vyzkoušet nestihnul, protože jsem pak auto prodával...
Co se týká referencí od zákazníků, tak 3 klucí s BMW E46 330xi si velice pochvalovali děrované Zimmermany s deskama Textar, slova chvály jsou i na komplety TRW... naopak spousty servisáků nadávají na ATE a nechtějí je!!!!
já teda nevím, všichni to furt svádí na házivost nábojů, ale když ten náboj háže, dám na něj kotouč, tak ten kotouč musí házet hned a ne až po 10 tis km. Prostě ty kotouče jsou z bláta,nemůžu si pomoct..
TRW má teď dokonce 3 letou záruku, ale na OI jsem je nedával ještě. Na OII TRW ve 280mm už X sad a nikdy žádný problém. Textar to samý. Co jsem mluvil se Sebem, tak že prodá Textaru několik desítek sad a neměl žádnou reklamaci. Za to u ATE občas jo, brembo taky..
Biimbo píše:já teda nevím, všichni to furt svádí na házivost nábojů, ale když ten náboj háže, dám na něj kotouč, tak ten kotouč musí házet hned a ne až po 10 tis km. Prostě ty kotouče jsou z bláta,nemůžu si pomoct..
TRW má teď dokonce 3 letou záruku, ale na OI jsem je nedával ještě. Na OII TRW ve 280mm už X sad a nikdy žádný problém. Textar to samý. Co jsem mluvil se Sebem, tak že prodá Textaru několik desítek sad a neměl žádnou reklamaci. Za to u ATE občas jo, brembo taky..
Bohužel s tím házením náboje nemáš pravdu. Když na házivý náboj, dáš nový kotouč, tak je pravda, házivost nezmizí, ale plovoucí třmen je schopný něco pohltit. Jenže jak kotouč hází, tak pravidelně ve stejném místě škrtá o destičku i když se nebrzdí a na kotouči tímto působením vzniknou v určitém místě plošky, tudíš se kotouč v daném místě nepatrně ztenčí. No a postupem času je to tak znát, že prostě ta změna tlouštky kotouče v jednom místě dělá oné vibrace při brždění... Snadno se to pozná, když se projede mikrometrem, tak úkáže místo, kde je tenčí, kdežto když je do vrtule, tak má všedu stejnou tloušťku, jen je zvlněný...
Luksbar píše:Já mám vpředu brembo kotouče a ATE desky a taky mi to zimě dělá bordel,sice to nepíská ale zvuk jak kdyby byly rezavý,ale po 2-3 zabrždění je to pak ok.
To stejný Brembo Textar co mám nyní. Taky mám při prvních bržděních pocit, že jedu desku bez obložení a brzdím kov na kov.
Na ty EBC jsem koukal, ale popravdě i když na ně mám z více míst jen dobré reference, tak dávat 4000,- jen za destičky mi příjde krapet ujetý. Nemám Porsche, ale jen VW. Kdybych měl auto jen na hraní a honění si ega, tak prosím, ale jezdím denně a to už člověk zvažuje co ano a co ne.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi