2,0 TDI PD 103kw - ¨best practises¨ ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,0 TDI PD 103kw - ¨best practises¨ ?
Tak mám po hlavě motoru a turbu (praskla hlava -> voda do oleje, turbo KO)
chci se ale zeptat - krom toho, že má nalítáno 357 tisíc km, se o něj starám celkem slušně - nehonim ho studený (přes 2500otáček), turbo po rychlé jízdě dochlazuji, olej longlife sem ihned nahradil plnou syntetikou po15ti...
co ještě můžu dělat špatně ? - vím že u těchto motorů asi hlavy praskají a nedá se s tim nic moc dělat, ale máte ještě nějaké rady jak se o to co nejlépe starat ? myslim teda motorově... kromě pravidelných servisních prohlídek atd..
jeste necham proverit pohon cerpadla oleje...
			
			
									
									chci se ale zeptat - krom toho, že má nalítáno 357 tisíc km, se o něj starám celkem slušně - nehonim ho studený (přes 2500otáček), turbo po rychlé jízdě dochlazuji, olej longlife sem ihned nahradil plnou syntetikou po15ti...
co ještě můžu dělat špatně ? - vím že u těchto motorů asi hlavy praskají a nedá se s tim nic moc dělat, ale máte ještě nějaké rady jak se o to co nejlépe starat ? myslim teda motorově... kromě pravidelných servisních prohlídek atd..
jeste necham proverit pohon cerpadla oleje...
OOOO A4 avant 2,0 TDI  BLB-oun motor
						- 
				jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
doporučuju rovnou nechat předělat vyvažováky (pohon ol. čerpadla)
dělá to Sharik 4x4 http://www.vyvazovaky.cz/
			
			
									
									
						dělá to Sharik 4x4 http://www.vyvazovaky.cz/

 a dik Andre za tip - ke kontrole
 a dik Andre za tip - ke kontrole
 Prostě to po výměně/opravě vemu a udělám si výlet třeba několik stovek km. Dělám to kvůli tomu, abych potom při dalších jízdách už na to nemusel myslet
  Prostě to po výměně/opravě vemu a udělám si výlet třeba několik stovek km. Dělám to kvůli tomu, abych potom při dalších jízdách už na to nemusel myslet