změna stáleho převodu - výroba rozet MOTO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
změna stáleho převodu - výroba rozet MOTO
ahoj všem
zjistil sem hodně velkej nedostatek na svojí kawa ZXR750J 74kw
s kámošem sme lítaly po serpentinách
a když jedu do vracečky tak musim řadit až na jedničku abych při výjezdu byl s motorem nad 7500otáček , když jedu na 2q tak v zatáče mě spadne motor pod 6000otáček a pak mám problém ,že když vyjiždim tak motor nemá výkon a mám prodlevu tak 2 vteřiny než začne tahat
tak mě napadlo vyrobit o zub menší kolečko dopředu (tedka 16 zubu )a o 2 zuby větší rozetu aby nebyly takový schody mezi kvaltama
nemá s tim někdo zkušenosti ? se změnou stálýho převodu a vyrobou kolečka a rozety případně jakej matroš použit a kde seženu nějaký normování (vzor) podle kterýho to vyrobit ? na moji babičku se to nevyrábí
a kolega co jezdí za mnou tak se mu dělá blbě (najiždím do zatáčky s utrhlým zadním kolem ) a na výjezdu ho nestíhám (fireblade 900RR)
tak díky za jakoukoliv radu . (na jinou moto nemám prachy a ta kawa mě prostě baví )
zjistil sem hodně velkej nedostatek na svojí kawa ZXR750J 74kw
s kámošem sme lítaly po serpentinách
a když jedu do vracečky tak musim řadit až na jedničku abych při výjezdu byl s motorem nad 7500otáček , když jedu na 2q tak v zatáče mě spadne motor pod 6000otáček a pak mám problém ,že když vyjiždim tak motor nemá výkon a mám prodlevu tak 2 vteřiny než začne tahat
tak mě napadlo vyrobit o zub menší kolečko dopředu (tedka 16 zubu )a o 2 zuby větší rozetu aby nebyly takový schody mezi kvaltama
nemá s tim někdo zkušenosti ? se změnou stálýho převodu a vyrobou kolečka a rozety případně jakej matroš použit a kde seženu nějaký normování (vzor) podle kterýho to vyrobit ? na moji babičku se to nevyrábí
a kolega co jezdí za mnou tak se mu dělá blbě (najiždím do zatáčky s utrhlým zadním kolem ) a na výjezdu ho nestíhám (fireblade 900RR)
tak díky za jakoukoliv radu . (na jinou moto nemám prachy a ta kawa mě prostě baví )
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

matroš seřenu jakej je potřeba ,vnitřek pastorku mi udělá tatík na drtátovce , povrchovku mi taky udělá (cementace)
to není problém , ale vim o tom hovno jak se to rozpočítává
a jakej motroč použít , ma motorkářích je milion teoretiků co každej tvrdí něco jinýho ...a praxe nikde
díky
to není problém , ale vim o tom hovno jak se to rozpočítává
a jakej motroč použít , ma motorkářích je milion teoretiků co každej tvrdí něco jinýho ...a praxe nikde
díky
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

taky jsem s tím laboroval, na tu rozetu to nemusí být kdoví co za materiál (měl jsem i hliníkovou) a kolečko dopředu nemá cenu vyrábět, to se dělá určitě za pár stovek. Ale stejně si moc nepomůžeš, zkus si to spočítat, ale podle mě by ta rozeta vyšla strašně veliká a maximálka včudu. V tomhle je čtyřválec naprdlačku, ten prostě spodek moc mít nebude. To je stejný jak u aut, lidi se ženou za max výkonem a pak zjistíš, že v utažených serpentinách s jednoválcovým endurem 50PS ti nestačí čtyřválec 100PS..|(a není to jezdcem..) Já bych to nechal, podle mě zbytečně vyhozený peníze,, 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Stačí vědět
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/1002 ... 91-92.html
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/1001 ... 91-92.html
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/1002 ... 91-92.html
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/1001 ... 91-92.html
Tel:776005385 Nový Bor
no ty bláho já to hledal jak chuj a nictitan0306 píše:Stačí vědět
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/1002 ... 91-92.html
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/1001 ... 91-92.html
mo ti děkuju !!!!
, tak tim pádem vyřešeno o výkendu udělám propočet a pak napíšu jak sem dopadl
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

výpočet je jednoduchej , jen potřebuješ vědět jakej máš řetěz , počet zubů krát rozteč a máš osový obvod z toho si vypočítaš osovej průměr odečteš průměr válečku a máš vnitřní průměr , výšku zubu máš na modulový frézebombastiq píše:matroš seřenu jakej je potřeba ,vnitřek pastorku mi udělá tatík na drtátovce , povrchovku mi taky udělá (cementace)
to není problém , ale vim o tom hovno jak se to rozpočítává
a jakej motroč použít , ma motorkářích je milion teoretiků co každej tvrdí něco jinýho ...a praxe nikde
díky
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
ozubený kola ( norma ) - počet zubů +2 krát modul a máš vnější průměr kola , výška zubu je dvakrát modul plus vůle , ale výšku to chce brát podle modulové frézy , pak tam máš ještě úhel styku běžně se používá 15 °nebo 20 ° , jenže v automobilních převodovkách je korygované ozubení kde tyto výpočty neplatí , třeba úhel styku je jen okolo 10° ( zuby jsou úzké ploché )
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
ten odkaz co jsem dal je gear commander ..
já řešil to ,že ve vracečce mi padaly otáčky na 2Q pod 6500
což při vyjezdu nemělo efektivitu motoru (plynem se nepostavila )
v tom commanderu si navoliš změnu stálýho převodu
zadáš průměr kola a víš kolik ti padnou otáčky na kvalt a v jaké rychlosti
třeba víš že v zatačce musíš jít na 2Q a na to abys ji projel musíš držet 8000ot , což je ti nahovno
tak povymněníš kolečka a víš že mužeš jet za 3Q 7500 ot
a uděláš větší vyjezdovou rychlost ..
já řešil to ,že ve vracečce mi padaly otáčky na 2Q pod 6500
což při vyjezdu nemělo efektivitu motoru (plynem se nepostavila )
v tom commanderu si navoliš změnu stálýho převodu
zadáš průměr kola a víš kolik ti padnou otáčky na kvalt a v jaké rychlosti

třeba víš že v zatačce musíš jít na 2Q a na to abys ji projel musíš držet 8000ot , což je ti nahovno
tak povymněníš kolečka a víš že mužeš jet za 3Q 7500 ot
a uděláš větší vyjezdovou rychlost ..
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
