Vliv hučícího ložiska na spotřebu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ty seš slepej nebo pitomej, bavíme se o výměně funkčních součástek v rámci hledání té vadné. Já bych tě chtěl viděl jak spokojeně odcházíš s notebookem v podpaží vyměněnej disk, paměti, DVD s odpovědí, že to asi něčím z toho bylo, protože se to už neseká. Tak ze sebe nědělej pitomce a srovnávej srovnatelné.
Problém s diagostnikou vadné součástky akceptuju na nápravě, kde asi za jízdy těžko koukneš nebo poslechneš.
Jo a divil by ses kolik věcí jde dneska opravit. 90% slavnejch plasem a LCD, který nejdou zapnout má jen problém s bouchlejma kondíkama ve zdroji. Sundat dekl, kouknout, multimetr. 10 minut pájení a hodina shánění správnejch kondenzátorů - ne kapacita, ale velikost, je tam málo místa. A jede se dál.
Problém s diagostnikou vadné součástky akceptuju na nápravě, kde asi za jízdy těžko koukneš nebo poslechneš.
Jo a divil by ses kolik věcí jde dneska opravit. 90% slavnejch plasem a LCD, který nejdou zapnout má jen problém s bouchlejma kondíkama ve zdroji. Sundat dekl, kouknout, multimetr. 10 minut pájení a hodina shánění správnejch kondenzátorů - ne kapacita, ale velikost, je tam málo místa. A jede se dál.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Co placas o zavitech to byl jeden z prikladu. Jo hochu, kdybych umel s elektronkama, tak si piskam. jenze to je rozdil mezi nama dvema. Ja vim kolik toho nevim, tobe se nesmi nic rict, protoze vis vsechno a kazdej motor si opravil uz nejmin tisickrat. Takze jedinej rozumnej vystup z tyhle diskuze je ten, ze te pozadam, abys mi napsal adresu servisu kde delas, abych tam nahodou nezajel.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Trochu to odlehčím, měli jsme kdysi elektronkovou televizi , kterou si otec opravoval sám. Měl na papíru napsáno, která elektronka je na co, a když něco nešlo, vyndal tu správnou elektronku a bylo opraveno. Než jsem zjistil, že má ten papírek, měl můj velký obdiv,Třeba když dávali knoflíkovou válku a já se nemohl dívat..
Když dneska otevřeš talevizi, jen tam jen nějaký tišták a obrazovka...S velkým ovladačem, větším než ten tišták.

Když dneska otevřeš talevizi, jen tam jen nějaký tišták a obrazovka...S velkým ovladačem, větším než ten tišták.
nepropadat panice...
Ty si uplne jak muj svagr ing. informatiky plnu hubu kecu ale obydve ruky leve. nechapem proc si nerobite auta samy a jezdite do servisult.kubosh píše:Co placas o zavitech to byl jeden z prikladu. Jo hochu, kdybych umel s elektronkama, tak si piskam. jenze to je rozdil mezi nama dvema. Ja vim kolik toho nevim, tobe se nesmi nic rict, protoze vis vsechno a kazdej motor si opravil uz nejmin tisickrat. Takze jedinej rozumnej vystup z tyhle diskuze je ten, ze te pozadam, abys mi napsal adresu servisu kde delas, abych tam nahodou nezajel.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Protože v naší výbavě chybí pořádně velký kladivo...
Jinak proč asi nefungují tlačítka na volantu na kolegově A6 C5? Ano vyměnit celý volant by asi pomohlo. Nebo zevrubné okouknutí a pár minut pájení.

Tahle zábava ekonomicky nevycházela (sral jsem se s tím 2h), takže nečekám, že by servis tuhle práci chtěl dělat, ale na A6 C4 prostě v té době motorky nebyly. Jako konstrukční pitomost se ukázalo použití silikonové trubičky, ktera měla vest skrz dutou osu a nahradit gumový kroužek, který netěsnil.- na obou koncích sklouzávala.


Jinak proč asi nefungují tlačítka na volantu na kolegově A6 C5? Ano vyměnit celý volant by asi pomohlo. Nebo zevrubné okouknutí a pár minut pájení.

Tahle zábava ekonomicky nevycházela (sral jsem se s tím 2h), takže nečekám, že by servis tuhle práci chtěl dělat, ale na A6 C4 prostě v té době motorky nebyly. Jako konstrukční pitomost se ukázalo použití silikonové trubičky, ktera měla vest skrz dutou osu a nahradit gumový kroužek, který netěsnil.- na obou koncích sklouzávala.


Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Mongo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 949
- Registrován: 16 dub 2007, 16:43
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
robim v autorizaku a verte mi nieje to med lizat.... Ak niekto robi vo VW vie o com hovorim... TPI a podobne blbosti... ODIS povie vymen Dvojspojku... zmontujes a ajhla... zrazu nejde mechatronika a ani jej zakladne nastavenia... a vysvetli zakaznikovi ze auto doslo do servisu v pohode na vymnu dvojspojky ale problem bol aj v mechatronike.... niektore veci v zivote niesu tak ako by sme si predstavovali....
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km