Kterého výrobce kotoučů a destiček by jste doporučili?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

No, takže to vypadá se půjdu do TRW komponentů. jezdím povětšinou s rodinou, takže závody se nekonají, doby kdy jsem honil Kadetta 1,8i co to šlo a brzdil na poslední možný hranici jsou pryč.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

[quote="Biimbo"]já teda nevím, všichni to furt svádí na házivost nábojů, ale když ten náboj háže, dám na něj kotouč, tak ten kotouč musí házet hned a ne až po 10 tis km. Prostě ty kotouče jsou z bláta,nemůžu si pomoct..

to sou řeči výrobců. Ty si nikdy zvlněný kotouč do soustruhu neupínal viď? Kdybys viděl jak to hází, tak bys o plošce nevypustil ani slovo..


Presne tak, jsou to jen keci a alibi vyrobcu :( , konkretne ten naboj je peknej kousek oceli, nedovedu si predstavit , ze by se na seriovy Oktavce se seriovym vykonem, ale i trochu ciple, by se ty naboje zkroutily brzdenim, to ani snad neni mozny. Schvalne jsem si 2 sady udajne zkroucenych naboju poridil , no a vysledek byl dle ocekavani, po dukladnem vycisteni (opiskovani) jsem nameril hazivost celni plochy (na ktery je kotouc) vuci brousenemu povrchu na lozisko do 0,01 mm :o Mereno jak rucne v prizmu tisicinovyma hodinkama, tak i na 3D souradnicovem mericim pristroji se stejnym vysledkem. Takze takovym recem napric ruznymi fory , ze to zpusobuje naboj, lozisko, nebo nejaky gumicky zasadne neverim a lituju chudaky kteri na to skoci, vymeni cely podvozek a kotouce se krouti vesele dal :( . Aby hazel naboj, tak by asi musel byt uz spatny z vyroby, nebo dostat opravdu poradnou ranu. A presne jak pise Biimbo, kdyby hazel naboj, tak ten kotouc to zkopiruje a bude hazet hned taky a o to vic, protoze je na delsim ramenu, a ne az za nejakych 2-3 tis km. To samy je lozisko, zmeril jsem jedno co uz hucelo jak pilinaky a vule do 0,05mm a to jeste v radialnim smeru coz ma na kotouc min vliv :? Za sebe muzu rict, ze dokud jsem mel na serii 280mm origo kotouce a desky tak jsem o brzdach temer 100tis km nevedel, nehazely, brzdily pekne. Potom jsem dal komplet TRW a po 3 tis kopaly jak kurvy, pak jsem koupil ATE a to samy, po 3-4 tis hazely :( , takze jsem jak kreten na jednech jezdil a druhy mel pretoceny doma na vymenu, po roce a X vymenach me to prestalo bavit a koupil jsem od Viciho sadu 312/256 a byl konecne klid :roll:
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ale pak musí být nutně chyba v těch kotoučích ne? Pokud ti "origa" držely a jiné se vlní jak dálnice v létě.

Dneska jsem jel v O1-280mm, kotouče Bosch a pedál kopal jak když je aktivní ABS :(
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

Přesně tak je to kvalitou kotoučů!!! Já s tím už laboruju snad 1rok nový náboje ložiska, píčoviny okolo podvozek 99% a X různých výrobců kotoučů. Ze začátku jsem tomu taky nechtěl věřit, ale teď už vím že to je prostě tou kvalitou. Taky jsme zkoušeli na soustruhu házivosti atd, jak píše výše CIN a došli jsme ke stejnému závěru.

No nic prostě zkouším: koupím kotouče a desky, když se to zvlní tak jdou na reklamaci a dostanu peníze a zkouším jinou značku.

Jinak co už jsem vyzkoušel: měl jsem snad 180.000km kotouče ATE powerdisk + destičky ATE a v pohodě (to jsem tenkrát koupil když začínali s powerdiskama ještě asi dobrá kvalita!) potom jsem koupil to samý a po 10tisícíh vlna -> stočit zase po 3000km vlna, koupil jsem lacinou sračku ABE +desky ABE 3000km vlna (nic jiného jsem nečekal od Poláků) potom jsem vzal stočit ATE kotouče a dal na to origo desky GALFER z prvovýroby a zatím dobrý. Když se zvlní tak mám připravený kombo TEXTAR a když už ani to nepomůže dávám 312mm.

Jinak kámoš Fabia tříhrnek 1,4tdi na autě kde jsem nikdy neslyšel že by se podělali kotouče dal ABE a zvlnil je snad po 2000km teď dal BOSCH a najeto už 5000km a v pohodě (bavíme se teda o ABE šhit).

Ještě vzpomínám na doby když tam byli ještě origo kotouče z výroby, já mladý nevyřáděný střelec brzdy klidně ze 160km/h na 0km/h na krev a kotouče žíznivý že když jsem se postavil ke kolu tak mi hořeli chlupy na nohou a prostě to nekoplo to kdybych udělal dneska tak je jdu rovnou měnit a házivost tam naměřím min 0,2mm
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

tak i ja prispeju spetkou do mlyna, mam octavii tdi pd 74kw a za 4 roky tam mam druhy kotouce... najeto cca. 160tkm. auto ma pres 200koni a brzdy seriove 280mm dostavaj kolikrat fakt kour a kotouce se mi nikdy nezkroutili !! NIKDY !! kotouce tam jsou ty nejobycejnejsi feroda tenkrat byla akce v kelly 2 kotouce s deskama a pulitrem brzdovky za 1200,- a mam je tam dodnes akorat desky feroda rychle ubyli tak od te doby davam desky ATE ;) kolikrat ty kotouce svitili jak se ohrali ale krivy kotouce proste ja osobne neznam. :D a zadek jsou kotouce ate a desky trw ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Ještě otázka jak dobře brzdí zadek. Ono ty čepy vcelku rychle zatuhnou a jestli to někdo za celý rok jedinkrát nerozebere aby to vyčistil a namazal, může být ten problém částečně i tady.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

tukydydes má komplet nový držáky a třmeny na zadku, komplet nový zadní kotouče a desky,obržděný na 1A po celý ploše do zrcadla. Na předku nový ložiska, náboje bez házivosti,nový komplet řízení, origo puky TT, spodní čepy,nový brzdiče.

Takže tady to nemůže být ničím jiným, než sračkovými kotouči nebo deskama co je moc pálí..
Jsem teď zvědav na ty podruhý stočený power disky,na který jsem mu v regálu vyštrachal starší jetý origo desky z OII. Zatím je to měsíc a bez vlny..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

favo píše:
Luksbar píše:Já mám vpředu brembo kotouče a ATE desky a taky mi to zimě dělá bordel,sice to nepíská ale zvuk jak kdyby byly rezavý,ale po 2-3 zabrždění je to pak ok.
To stejný Brembo Textar co mám nyní. Taky mám při prvních bržděních pocit, že jedu desku bez obložení a brzdím kov na kov.

Na ty EBC jsem koukal, ale popravdě i když na ně mám z více míst jen dobré reference, tak dávat 4000,- jen za destičky mi příjde krapet ujetý. Nemám Porsche, ale jen VW. Kdybych měl auto jen na hraní a honění si ega, tak prosím, ale jezdím denně a to už člověk zvažuje co ano a co ne.
No já mám Brembo max a desky textar a brzdí to jak má, zima nebo léto.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Brembo Max byla moje první volba, ale smáli se mi že už jsem jak puberťák co musí mít čárky na kotoučích který tam jsou k hovnu.
Řekl jsem si že seriovýma kotoučema od Bremba přece nic nepokazím a nafta pod kapotou nemá závodní ambice a navíc je auto moc těžký na předek na nějaký blbnutí jak za mlada a tak jsem šel do serie s tím, že Maxy můžu koupit potom.
Překvápko první přední kotouče stříbrný (nátěr) výroba Made in Poland a zadní černý výroby Made in Italy. No a zbytek už znáte.
Rychle už jezdím raději jen na rovinkách a jen občas, protože brzdám moc nevěřím.
Nejlepší na tom všem je že na Brembo Max jsem měl takovou cenu, že by mě vyšli levněji jak ty seriový. No snad příště.
Když už jsem byl s brzdama hodně zoufalý, tak jsem si řekl že je zničím abych měl důvod koupit nový.
Rozjel jsem to na 200 a dupnul na brzdu co to šlo, potom znovu a znovu a .....
Světe div se ono to brzdilo jak o život, žádný problém se neprojevil a od té chvíle mám celkem klid, ale popravdě nepokouším štěstí a moc je nenamáhám.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Ale na tom ASZ by jsi mel mit aspon 288x25 mm , jestli se nepletu. To uz je prece lepsi nez 280x22 :?

Ja osobne nyni mam nahozeny taky serie 288 a na tech 200 koniku to rozhodne nestaci, ale nekrouti se ani kdyz jim dam trochu do tela (desky i kotouce origo)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Ano série byla 288, ale jak jsem psal mám problémy s 312/256 :(
Vím že se tu řešily 280 mm, ale šlo o doporučení kombinace a tak jsem si řekl že tím že napíši svoje zkušenosti s většímy brzdami nic nepokazím.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak to jsi dobre udelal , kdybych mel jeste nekdy jezdit na mensich brzdach 280mm tak bych sel jen do origa. Na 312 jsem mel kotouce Zimmermann obyc hladky a desky Ferodo Premier + zadek 256 kotouce i desky origo a brzdilo to si myslim dost slusne. Ted jsem presel na Brembo 4pist 323mm a to je zas uplne jina liga, kotouce mam EBC drazkovany(dle stranek vyrobce 2 nejlepsi typ) a desky Brembo, na leto planuju Ferodo DS 2500, zadek 288x22 (puvodne origo predek RS 312x25) + desky origo v RS brzdicich a brzdi to fakt drsne, ale zaroven to lze pekne davkovat, ovsem ceny dilu jsou taky nekde jinde.

Na obycejnou Fabii 1,4 TDI jsem dal kotouce Ferodo a desky Ferodo Premier a brzdi to perfektne, najeto cca 20tis a vse OK

TO favo - ty zadni brzdy me taky pri couvani zlobily - vrzaly, stacilo vyndat pistky a pekne je olestit , potom novy gumicky a manzety a byl klid. Ty pistky mely takovej bilej povlak, jakoby okysly , asi z ty brzdovky, ale dolu to slo celkem pekne. Pokud by ti to vrzalo po pouziti rucky a vyse psane nepomohlo, tak jeste lze koupit pruzinky co pomahaji vratit tu paku na trmenu zpatky - 1K0 615 295 – levá strana 1K0 615 296 - pravá strana


Obrázek

Obrázek
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Než jsem dal zadní brzdy na auto, tak jsem je komplet rozebral, vyčistil a vše gumové vyměnil za nové od Frenkitu a složil.
Ty pružiny nemám, asi si je tedy pořídím.
HP chválím, sám jsem si je měl pořídit. Jezdil jsem je na dvou autech před tímto a naprostá spokojenost.
Koukám adaptér zadních brzd, takže větší kotouče ?

http://img8.rajce.idnes.cz/d0802/5/5165 ... .jpg?ver=2
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Opravdu jsi ty zadky nepodcenil a pekne je zrepasoval, to je fakt divny ze ti to muze vrzat :? , zkus ty pruzinky a uvidis, treba to bude lepsi. Jinak foto s adaptery neni moje, vypujcil jsem si ho z FB pro lepsi orientaci a pan ma RS a kotouc 280mm. Ja mam na zadku 288, adaptery nemam, jen drzaky z koncernu (puvodem pry snad Audi A/S 8 ) a pouze jsem je vymezil axialne, to axialni vypodlozeni + delsi srouby je pevnostni nerez. Tady par foto jak to mam ja

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

favo píše:Než jsem dal zadní brzdy na auto, tak jsem je komplet rozebral, vyčistil a vše gumové vyměnil za nové od Frenkitu a složil.
Ty pružiny nemám, asi si je tedy pořídím.
HP chválím, sám jsem si je měl pořídit. Jezdil jsem je na dvou autech před tímto a naprostá spokojenost.
Koukám adaptér zadních brzd, takže větší kotouče ?

http://img8.rajce.idnes.cz/d0802/5/5165 ... .jpg?ver=2
třeba ti to bude držet, ale tohle udělala prachovka od frenkitu po dvou letech když jsem měnil trženou prachovku na jedný OII. Od tý doby dávám jen TRW ale ještě jsem se v ničem kam jsem to dal nevrtal a je to jen rok,takže nevím jestli taky nespouchnou

Obrázek
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“