maff off nefunguje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
maff off nefunguje
zdravím mam passat b5 1.9 tdi afn 81 kw 1998 rok mam vahu vzduchu magneti marelli a 5 pinový konektor na 4 a 5 pin som dal diodu bav 21 a oblepil izolačnou paskou aby dioda nevypadla no ale ide to ako v nudzovom režime viete mi poradiť či to mam dať na neaké iné piny alebo čo tam može byť zle dakujem moc krat
Mozes mat RJ motora ktora sa neda ojebat, pretoze hned zisti ze namerana hodnota je mimo rozsah v danom rezime prevadzky a zapise zavadu Senzor mnozstvy nasavaneho vzduchu nesmyselny signal. Nasledne si preberie nahradnu hodnotu pevne definovanu v datovom poli, zvycajne cca. 550mg/s. Vacsinou su RJ motora take co sa nechaju ojebavat, ale uz som mal aj take ktore som ti popisal.
Dal si ju spravnou polaritou?
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
https://www.proto3d.cz/
Dioda musi byt v propustnem smeru...
Me maf off fungoval az s 2 diodama v seriovem zapojeni. S jednou to hazelo chybu o neverohodnem signalu a RJ si ji nahradila hodnotou nouzoveho rezimu. S dvema 1250mg na volnobeh, hodnota se snizuje s otackama kvuli napajeni z RJ ale podle logu je hodnota stale vyssi nez pozadavek takze by nemel byt problem. Nicmene mam asi starsi jednotku protoze je to AHF na ASV/AFN by to mohlo byt jinak.
Me maf off fungoval az s 2 diodama v seriovem zapojeni. S jednou to hazelo chybu o neverohodnem signalu a RJ si ji nahradila hodnotou nouzoveho rezimu. S dvema 1250mg na volnobeh, hodnota se snizuje s otackama kvuli napajeni z RJ ale podle logu je hodnota stale vyssi nez pozadavek takze by nemel byt problem. Nicmene mam asi starsi jednotku protoze je to AHF na ASV/AFN by to mohlo byt jinak.
nie nie v priepustnom tu sa jedna o jej ubytok a preto je pouzita bav lebo ubytok je maly nepamatam presne ale asi 0.3 V pricom klasicoa usmernovacia ma bezne 0.7V tu je vsetko popisane http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... dve+koruny
Naposledy upravil(a) hiero dne 18 úno 2015, 13:48, celkem upraveno 1 x.
Tdi
Zdravim, pri MAF sa zapaja dioda v priepustnom smere, kde sa jedna o ubytok, ziadne "saturacne napatie". Pomylil si si pojem, pri zavernom smere preteka cez diodu (P-N priechod) saturacny zbytkovy prud.
Presne, ide o ten ubytok, potrebujeme nizky ubytok cca 0.31V. Niektore riadiace jednotky potrebuju o nieco vecsi ubytok na maf, cize sa tam zapajaju 2x. Vyskusaj a uvidis, ja mam 1x BAV21 a bez problemu.
Presne, ide o ten ubytok, potrebujeme nizky ubytok cca 0.31V. Niektore riadiace jednotky potrebuju o nieco vecsi ubytok na maf, cize sa tam zapajaju 2x. Vyskusaj a uvidis, ja mam 1x BAV21 a bez problemu.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
https://www.proto3d.cz/