maff off nefunguje

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08
Odpovědi: 0

maff off nefunguje

Příspěvek od tombola6 »

zdravím mam passat b5 1.9 tdi afn 81 kw 1998 rok mam vahu vzduchu magneti marelli a 5 pinový konektor na 4 a 5 pin som dal diodu bav 21 a oblepil izolačnou paskou aby dioda nevypadla no ale ide to ako v nudzovom režime viete mi poradiť či to mam dať na neaké iné piny alebo čo tam može byť zle dakujem moc krat
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mozes mat RJ motora ktora sa neda ojebat, pretoze hned zisti ze namerana hodnota je mimo rozsah v danom rezime prevadzky a zapise zavadu Senzor mnozstvy nasavaneho vzduchu nesmyselny signal. Nasledne si preberie nahradnu hodnotu pevne definovanu v datovom poli, zvycajne cca. 550mg/s. Vacsinou su RJ motora take co sa nechaju ojebavat, ale uz som mal aj take ktore som ti popisal.
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Dal si ju spravnou polaritou?
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tombola6 »

či som ju dal spravnou polaritou vobec netušim myslel som že to može ist hociako otočene
Bigtooth
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02 kvě 2014, 20:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigtooth »

Dioda musi byt v propustnem smeru...
Me maf off fungoval az s 2 diodama v seriovem zapojeni. S jednou to hazelo chybu o neverohodnem signalu a RJ si ji nahradila hodnotou nouzoveho rezimu. S dvema 1250mg na volnobeh, hodnota se snizuje s otackama kvuli napajeni z RJ ale podle logu je hodnota stale vyssi nez pozadavek takze by nemel byt problem. Nicmene mam asi starsi jednotku protoze je to AHF na ASV/AFN by to mohlo byt jinak.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Praveze zenrku musis zapojit v zavernom smere aby stabilizovala (LOL)
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

nie nie v priepustnom tu sa jedna o jej ubytok a preto je pouzita bav lebo ubytok je maly nepamatam presne ale asi 0.3 V pricom klasicoa usmernovacia ma bezne 0.7V tu je vsetko popisane http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... dve+koruny
Naposledy upravil(a) hiero dne 18 úno 2015, 13:48, celkem upraveno 1 x.
Tdi
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tak v tomto pripade sa jadna o tzv. saturacne napatie diody :kol1:
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Zdravim, pri MAF sa zapaja dioda v priepustnom smere, kde sa jedna o ubytok, ziadne "saturacne napatie". Pomylil si si pojem, pri zavernom smere preteka cez diodu (P-N priechod) saturacny zbytkovy prud.

Presne, ide o ten ubytok, potrebujeme nizky ubytok cca 0.31V. Niektore riadiace jednotky potrebuju o nieco vecsi ubytok na maf, cize sa tam zapajaju 2x. Vyskusaj a uvidis, ja mam 1x BAV21 a bez problemu.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“