Kdo už zahájil sezónu moto/skútr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 750
- Registrován: 29 dub 2009, 18:25
- Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354
taky jsem už zahajil, než ji prodám....
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/45216 ... -1800R.php
.
.
.

.
.
.
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
stanekjozef@gmail.com
Zase trusis blbosti. V tych casoch boli Strakonice na svetovej spicy vo vyrobe motocyklov. Dokonca aj Japonci im platili za patenty. No ale potom prisli 80te roky a to sme uz riadne zaostali. Japonske a Talianske motorky vtedy raketovo vyleteli na spicu a zostali na nej dodnes. Hlavne Japonci. A co sa tyka toho Triumph asi pred rokom sme robili nejaku novsiu motorku asi r.v. 2004 trojvalec 900cm3, ale dojem na mna moc neurobila. Skor naopak, len debil spravi dobijanie tak ako to ma Triumph. To sa anglicaky vyznamenali, jak furt vsetko robia naschval naspak sveta.[/quote]
Tdi techu, radši tohle nekomentuj, nevíš o tom nic. Zaprvé dělal jsem v opravně motocyklů, opravoval jsem i posmívané J 90, které tehdy předběhly dobu, testy prototypů proběhly úspěšně, ale po omezení kvality materiálů a nemožnosti kupovat západní díly se z toho stal jen sráč./měl jsem tu čest o tom mluvit přímo s konstruktéry./V tejdejší době to byla ostuda, že jsme vyhrávali MS a Šestidenní, /což bylo sice krásné,/ ale obyvatelstvo z toho nic nemělo. Nabídka na "trhu" byla vyloženě směšná. Vše bylo podle primitivů ze SSSR, chtěli pořád tu zasranou kývačku, nic víc. Pak udělali bizona, který se neujal a slavnou Jawu Californian, která šla jen na vývoz. Občany a nadšence měla věrchuška na háku. A tvůj komemtář, že jsi viděl tříválce z roku 2004 je mimo mísu a je vidět, že o tom nic nevíš. A nepleť politiku do technických věcí způsobem jakým to děláš ty. Protože bylo mnoho našich konstruktérů , kterým ta komunistická pakáž jen házela klacky pod nohy a strakonickou Čízu uplně položila oznámením , že do rozvinutého socialismu pojedeme autem a ne motorkou..Komouši zde napáchali velké škody a připravili nás do budoucna o velice lukrativní vývozní artikl a ztrátu kontaktu se světovým vývojem. Čí je vina, že to takto dopadlo, bude jistě jak pořád tvrdíš určitě vina USA...
Tdi techu, radši tohle nekomentuj, nevíš o tom nic. Zaprvé dělal jsem v opravně motocyklů, opravoval jsem i posmívané J 90, které tehdy předběhly dobu, testy prototypů proběhly úspěšně, ale po omezení kvality materiálů a nemožnosti kupovat západní díly se z toho stal jen sráč./měl jsem tu čest o tom mluvit přímo s konstruktéry./V tejdejší době to byla ostuda, že jsme vyhrávali MS a Šestidenní, /což bylo sice krásné,/ ale obyvatelstvo z toho nic nemělo. Nabídka na "trhu" byla vyloženě směšná. Vše bylo podle primitivů ze SSSR, chtěli pořád tu zasranou kývačku, nic víc. Pak udělali bizona, který se neujal a slavnou Jawu Californian, která šla jen na vývoz. Občany a nadšence měla věrchuška na háku. A tvůj komemtář, že jsi viděl tříválce z roku 2004 je mimo mísu a je vidět, že o tom nic nevíš. A nepleť politiku do technických věcí způsobem jakým to děláš ty. Protože bylo mnoho našich konstruktérů , kterým ta komunistická pakáž jen házela klacky pod nohy a strakonickou Čízu uplně položila oznámením , že do rozvinutého socialismu pojedeme autem a ne motorkou..Komouši zde napáchali velké škody a připravili nás do budoucna o velice lukrativní vývozní artikl a ztrátu kontaktu se světovým vývojem. Čí je vina, že to takto dopadlo, bude jistě jak pořád tvrdíš určitě vina USA...
nepropadat panice...
To nevím a neznám. Mluvím o výrobcích z 60 tých - 70 tých let. , kdy mohu dobře posoudit tehdejší úroveň. Dělám u kámoše často, takže mám neustále přes sebou - BMW R 60/1964/, Norton 750 SS /1968/ , Triumpf Trident /1972/, H-D polostavba z modelu PanHead /1954/, Matchless G80 /1964/,Honda 400 enduro a Honda 350 enduro z 80. tých let, motocross stavba s motorem 500DT a rámem Metisse vyrobený na zakázku u nás v Jawě ze západních komponentů. Takže na to pořád čumím a tak mohu posuzovat tyto stroje s těmi, které byly tehdy na trhu..A mám v hlavě tehdejší touhy a to, s čím jsme tehdy jezdili ...J 350 vyřazená z armády byla špice, co se dalo tehdy za dostupný peníz sehnat. Ale byly to vraky, stejně zničené jako stroje z JZD nebo jiných soc. podniků..A to, na co pořád čumím, jsou čtyřtakty, i proto je dnes J 500 takové terno, i když tehdy to nikdo moc nechtěl.. Dává se za ní i 300000 kč po renovaci jen proto, že to byl čtyřtakt..V tehdejší době se nabízely veterány , např. H-D 1200 se sajdou ve slušném stavu za 500kč/osobně jsem na ní seděl, ale neměl jsem tolik peněz/, ale nikdo to moc nechtěl, chtěli jsme moderní motorky...A teď na ně čumím..Ta tehdejší uroveň v kap. cizině a námi je nesrovnatelná. To je prostě fakt..A stejně je převálcovali Japonci. Ale abych nekřivdil, byla možnost sehnat i Nortona ES 2 a Matchlesse, ale na to nebyly prachy a bylo jich málo..Vedle naší dílny byl krám, kde se mota prodávala, tak vím, že např. Červený Bizon 350 oilmaster stál 11500kč, Mustang 4090kč a J 90 původně 6-7000 kč , což poté při jejich výprodeji/nikdo je nechtěl/ 3700 kč..Mě osobně nabízel zákazník zánovní J 90 v záruce/ještě za původní cenu/ za mého /ojetého/ Mustanga, ale nechtěl jsem to. Ale jak jsem již psal, ten motocykl byl na vysoké úrovni , ale bohužel nenarodil se ve správné době ..Kolik ukopaných šaltpák, prokluzujících spojek, zadřených klik, neřadících převodovek atd.atd. by soukromý výrobce nikdy nedopustil vyrobit a pustit do prodeje. Prostě fakta jsou jasná , takový šikovný národ si tohle nezasloužil...
nepropadat panice...
Mám VFR 800Fi, GSX-R 750 99 majitel od nova, skůtra 125 4t, taky nějaká čína,motor Adams, vytáhne z kopce 110
Na té GSX-R jsem nejel od tý doby co jsem začal stavět barák ( 3 roky ), na VFR asi 5x
, prostě nebyl čas, na skůtru občas jezdím na dílnu a na pivo
letos to snad už bude s časem lepší,ale nevím no, na květen čekáme druhej přírůstek tak asi zase prd...

Na té GSX-R jsem nejel od tý doby co jsem začal stavět barák ( 3 roky ), na VFR asi 5x

letos to snad už bude s časem lepší,ale nevím no, na květen čekáme druhej přírůstek tak asi zase prd...
