Spotřeba Berlingo 1.9 D vs. Škoda Felicia 1.9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Spotřeba Berlingo 1.9 D vs. Škoda Felicia 1.9D
Ahoj lidi,mám prosbu,jakou spotřebu by mělo mít staré Berlingo (1998) klasický diesel.Měl jsem auto do práce Felicii pickupa (zlatej motor 1.9D), spotřeba někde kolem 5 litrů.Motor držák,ale auto už se rozpadalo,tak jsem šel do staršího Berlinga a to žere jak tank a to jezdím fakt s lehkou nohou na plynu.Možná budu muset udělat vstřiky.Ale ze spotřeby jsem fakt zoufalej.Díky za případné rady a zkušenosti.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Poslední dobou mě trápí to samý, pod 7l nejdu ani když jedu dálku a celou cestu stovkou. Když jsem jezdil s přívěsem a naloženej asi půl tunou tak byla spotřeba asi 12l na sto. Tobě to žere už od začátku hodně, nebo taky postupně? Kouří to když na to šlápneš? Jede to dobře nebo se to dusí? Jakou máš spotřebu?
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Odpovědi: 0
Ja si myslím, že spotreba hlavne na modeli 1998 (predpokladám čerpadlo bez elektroniky) by nemala byť ďaleko od 5l/100 km, tak mám aj ja na Megane...treba preveriť vstreky a čerpadlo a prípadne dať nastaviť čerpadlo...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW

Mel jsem 1,9 D 51kW rv.2003. Jezdil jsem za 6-6,3l/100 posledni 3 roky. Ale az od te doby, co me schnil stredni dil vyfuku a ja vykopnul ty zazracen EKO lahody. Do te doby nebyl problem po meste jezdit za 8l/100. Auto jezdilo v nasi rodine 11let a melo najeto 250 000. Prezil jsem v nem vetsi bouracku pak skoncilo na vrakaci.Ted jezdim 1,6Hdi,82kW a pod 6,5 se nedostanu.
to je dusledek EKO posuku z EU.

Ten motor ať je to stará XUD nebo DW8 musí jezdit max. kolem 6L, pokud ne, je tam něco špatně, těch dieselů jsem se něco nadělal...
Základ je mechanická stránky věci - OK ventilové vůle,těsné ventily,nevyšlahanej spodek = dobré tlaky
ten motor když je cajk chytá na první převalení, jak když začne zvonit budík
čerpadlo OK, seřízený, těsný (aby to nechcalo samozřejmě )
nastavenej předvstřik ale na na ucho, ale mašinou, zkoušel jsem to párkrát ladit na cit a bylo to uplně někde jinde něž mi to nastavil kámoš stroboskopem
udělaný vstřiky jsou samozřejmě důležitý taky, průchozí vzducháč a ne halda hlíny
když je to cajk, ani by mě nenapdlo to srovnávat s feldou...
Základ je mechanická stránky věci - OK ventilové vůle,těsné ventily,nevyšlahanej spodek = dobré tlaky
ten motor když je cajk chytá na první převalení, jak když začne zvonit budík
čerpadlo OK, seřízený, těsný (aby to nechcalo samozřejmě )
nastavenej předvstřik ale na na ucho, ale mašinou, zkoušel jsem to párkrát ladit na cit a bylo to uplně někde jinde něž mi to nastavil kámoš stroboskopem
udělaný vstřiky jsou samozřejmě důležitý taky, průchozí vzducháč a ne halda hlíny
když je to cajk, ani by mě nenapdlo to srovnávat s feldou...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0