Najlepší olej pre BXE 1.9 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xxxl
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 23 pro 2014, 23:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Deggendorf, DE

Příspěvek od xxxl »

Vůbec se kvalita nehorší co? To je jako když se po náročným dnu nevykoupeš a druhej den zas. Přestáváš smrdět? No jasně! Úplná fialka z tebe je. To i já vim že je olej třeba měnit dřív a to se v tom hrabu jenom okrajově. (LOL)
Golf II GTI G60, mraky úprav, momentálně 197PS na brzdě, Vmax 247km/h
Golf IV 2.3 V5 4motion série do práce
xxxl
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 23 pro 2014, 23:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Deggendorf, DE

Příspěvek od xxxl »

Vůbec se kvalita nehorší co? To je jako když se po náročným dnu nevykoupeš a druhej den zas. Přestáváš smrdět? No jasně! Úplná fialka z tebe je. To i já vim že je olej třeba měnit dřív a to se v tom hrabu jenom okrajově. (LOL)
Golf II GTI G60, mraky úprav, momentálně 197PS na brzdě, Vmax 247km/h
Golf IV 2.3 V5 4motion série do práce
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

slovacek.milos píše:
cin píše:Tak tak , vymenit po 10 tis a olej aby mel normu VW na tvuj motor, udelas pro ten motor to nejlepsi co muzes :)
to by mě taky zajímalo jak se po 1O.OOO km zhorší kvalita oleje :?
byl u mne chlapik s prenosnou zkouseckou oleju, je to moturek s merenou zatezi a koleckem ktery se maci v testovanym oleji a na nej tlaci merenou silou zeleznej valecek, tu zkousecku jsem tam mel asi tri nedele, takze jsem udelal dost testiku, za jak dlouho se pri mereni vzdy stejnou silou kolecko zastavi zadrenim, castrol po 10ti prakticky ihned, texaco asi po 15 vterinach, sort a motul az po minute, samozrejmne testovaci sila tlaku na treni je asi 30ti nasobna toho co je v motoru. ale rozdily jsou asi videt ne? (mam to v dilne rozepsany jako tabulku, novy + jety oleje, testoval jsem jich asi 12 znacek, potom to sem opisu.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

to je ono

https://www.youtube.com/watch?v=DeSx5x2Nzf8


mimo jine cena oleje sort ja 10w40- 22eur, 5w30- 28eur, 5w40- 33eur, cena za kandak 5lt
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

xxxl píše:Vůbec se kvalita nehorší co? To je jako když se po náročným dnu nevykoupeš a druhej den zas. Přestáváš smrdět? No jasně! Úplná fialka z tebe je. To i já vim že je olej třeba měnit dřív a to se v tom hrabu jenom okrajově. (LOL)
to se mi stalo letos :o i mě to pobavilo stál jsem v jednom servisu v řadě a předemnou byl diler s oleji

šéf servisu mu říká ten váš olej už brát nebudeme když k němu přičuchnu má divný pach a je suchý diler zas nabízel jiný olej a oba si v celku rozuměli,


pravděpodobně na pracáku poslali sommeliery na špatná místa, no blbost každopádně kvete všude od toho je, (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="romanespana"][quote="slovacek.milos"]

rome dej do vyhledavače Mazivářské mýty jarda je z ústavu je inženýr a kandidát věd, má zkušenu a všechno ví

olej se bohužel musí prodávat přiměřeně se spotřebovaným palivem, proto je na světě stádo blbců poháněných internetovou teorií

long je pro mnohé lidi nemyslitelný a u tahačů kde je 12O.OOO km nepochopitelný,

ale díky tomu na čem bychom vydělávali ;)
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

slovacek.milos píše:
romanespana píše:
slovacek.milos píše:
rome dej do vyhledavače Mazivářské mýty jarda je z ústavu je inženýr a kandidát věd, má zkušenu a všechno ví

olej se bohužel musí prodávat přiměřeně se spotřebovaným palivem, proto je na světě stádo blbců poháněných internetovou teorií

long je pro mnohé lidi nemyslitelný a u tahačů kde je 12O.OOO km nepochopitelný,

ale díky tomu na čem bychom vydělávali ;)
Miloši,když budeš mět v osobáku 30litrů oleje taky můžeš měnit po 100000km.
OCTAVIA- ALH
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1428
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

jj, a nehledě na to že drtivá většina lidí co mají ropáka a hledají např. ten "nejlepší" olej nesednou ráno do auta a nejedou min. 100km v tahu ale převažují krátké trasy což např. znamená mraky startů, v zimě se olej nestihne ohřát, natož prohřát atd.
Miloš ty jako mechanik potřebuješ jako důkaz zkušebnu? S tou kvetoucí blbostí ať každej začne u sebe, než začneš srovnávat provozní režim osobáku s náklaďákem (LOL)
Člověk se pořád učí.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

To co oleji škodí jsou mechanický nečistoty z motoru.. ty olej degradujou. Olej kterej má najeto víc kilometrů má dokonce lepší mazací schopnosti (schopnost vytvořit olejový film) lepší než novej olej.. Proto se taky olej mění. Takže to že je lepší olej vyměnit po 10000km neni z toho důvodu že by ztrácel schopnost mazání ale z toho důvodu aby se dostaly ty "sračky" z motoru...
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

nevím co se na oleji mění nebo ne,ale po deseti t. slyším víc turbo,dávám
10W40,když jsem tam lil 5W40,začínalo to po dvanácti t.,motor asv.
takže asi tak nějak...
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

slovacek.milos píše:
cin píše:Tak tak , vymenit po 10 tis a olej aby mel normu VW na tvuj motor, udelas pro ten motor to nejlepsi co muzes :)
to by mě taky zajímalo jak se po 1O.OOO km zhorší kvalita oleje :?


No vzhledem k tomu , ze tech predepsanych 15tis je danych nejakym tovarnim predpisem, ktery vzesel nekde v laboratornich podminkach za naprosto idealnich podminek, taky bych rekl ze menit po 15 bezny auto je pro olej porce az do prdele. A ja vzhledem ke svymu provozu, kde mam stovky sudenych startu, popojizdeni, plazeni po meste, si myslim ze ten olej odrovnam urcite driv, nez nekdo kdo jezdi jen delsi streky po dalnici. Olej nejvic u naftaka degradujou saze a ty se nejvic do oleje dostavaji prave u studenych startu, nez se vsechny vule vymezi. Takze menim proste po 10 - 11 a neresim to. Ty prece jako profik moc dobre vis jak je PD haklivy na dobry mazani, vrsek obzvlast. A pri svym probehu cca 25tis rocne to neni az takova investice, i kdyz penize taky vydelavam rukama, porad to vyjde levneji nez resit sedrenou vacku (origo nova 11800,- bez DPH), hydra a dalsi blbosti. Jinak zadnou zkusebnou oleju nedisponuju, takze v % ti zhorseni 10 vs 15 nijak nevyjadrim :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šulda píše:blbostí ať každej začne u sebe, než začneš srovnávat provozní režim osobáku s náklaďákem (LOL)
máš motory pro osobní automobily odježděné s jednou doživotní náplní, bohužel by poškodili celý marketinkový byznys s oleji tak nejdou uvést na trh,

tam de furt o jedno vypálíš ropu a vyrobíš produkty a ty musíš blbcům prodat kam bys je jinak nalil, třeba ten olej :? žijeme ve spotřební společnosti kde mocní aby měli musí ovládnout stádo blbců

desítky let se ví že auto nepotřebuje olej, výfuk,ani naftu ani benzín, nijak nezamoří životní prostředí, bohužel se nehodí do doby ve které žijem, ;)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

No name olej který plní normu výrobce, neznamená že má stejný vlastnosti jako olej " značnový " který jí plní taky. Tu kuchyni s aditivy firmy nemají jen tak pro zábavu. Já mám třeba Mobil1 za stejný peníze jako jsou nejlevnější na netu, takže nemám potřebu shánět No name za ty samý peníze jinde.

Dřív jsem dával Aral 507.00 a auta ho celkem žrala, dolít na 15tis 1,5 litru bylo prý běžný, teď dávám Mobil a maximálně půl litru,víc tam nikdo nedoleje. A to nikam nedávám na horní rysku, u PD dycky 4 litry, takže se to ozve dřív, prý někdy kolem 10 tis. A i u mě to tak teď bylo..
Takže ne každá značka se přeplácí jen kvůli značce..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1428
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

slovacek.milos>> To už sem ale taháš úplně něco jinýho. Teď a tady ale jde o PD v naší době ;) Viděl jsem vršek několika PD s LL intervalem s péčí autorizovaných servisů v D a jak vypadala vačka, hydra, šály asi znáš, a to to jezdilo jen dlouhý štreky, + - 45tkm ročně. Btw kvalita oleje už záleží na každým kde co koupí, ta značka nehraje až tak velkou roli, je jich hodně dobrých ale i mezi nimy jsou slabší soudruzi jako např. hrnce magnatec (noteeth)
Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="šulda"]slovacek.milos>> Viděl jsem vršek několika PD s LL intervalem s péčí autorizovaných servisů v D a jak vypadala vačka,


ke mě zas jezdí II kokta BLS PD a audi BLB PD oběma leju laciný olej neodpovídající normě, jsou to šetřílci najeto kolem 4OO.OOOkm a ještě stím superturbem jezdí oba long

nemají problém, jen u BLB praskla napínací kladka pro pohon olejového čerpadla,

kdysi jsem psal tomu bude snad skoro deset let borec s II koktou PD prorazil vanu, a přinesli si olej M6AD bylo to v neděli, vanu jsem zalepil a olej nalil,

tu koktu s pražskou značkou někdy vidím u jedné chaty na mlýnkách, nic íc ale k tomu nevím, ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“