Mám nějaký asi z 80 let , po tátovi a už ten ho tenkrát kupoval starší z nějakýho státního podniku , ale udělal na něm repasi. Jenže se automechaničinou neživil , takže to víceméně odpočívalo v dílně , pak se na pár let úplně zastavil a život jsem mu vdechnul já když jsem se trošku začal vrtat v autech.
Je to klasický dvousloupák , dole propojený řetězem a ve sloupech je závitovnice po který jezdí bronzový matky.
Stalo se to , že za ty léta se ty matky natolik opotřebovali , že dneska jedna propadla a auto mi spadlo na zem , obrovský štěstí že bylo asi jen metr nad zemí a že jsem pod tím nebyl já nebo kamarád co tady semnou na tom dělá. Jenže jak to spadlo na jedný straně , tak to zničilo prahy od těch patek.
Jsem takový normální garážník , práci mám jinou ve který jsem od nevidim do nevidim a dílnu mám jen tak pro kamarády , známý a sebe víceméně jako končka , takže se ten hever u mě moc nenazvedá a v minulosti ani nenazvedal. Ještě navíc jsem ze závodů zvyklý dělat na kozičkách , takže spousty věcí dělám na zemi.
Dávám tomu péči mazáním a občasnou kontolou co tomu asi člověk může dát , ale do těch matek člověk nevidí a ani by mě to do dneška nenapadlo že by se tohle mohlo stát . . .

Takže jen takový malý upozornenění , protože mechaniků je tady mraky , garážníků jakbysmet a rozhodně každý doma nemá moderní zvedák.
Není už to vůbec sranda , mohl by z toho být solidní průšvih , takže kdyby jste někdo byl na vážkách nebo v nejistotě , tak se na tohle určitě zaměřte. Fakt mi dobře nebylo , když to ve vteřině bez jakýhokoliv předchozího upozornění spadne na zem jak kámen


