vybíjení baterie Octavie 1,9 r.v. 2004
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vybíjení baterie Octavie 1,9 r.v. 2004
Ahoj, mám problém s vybíjením Octavie 1,9 , po delší době se vybije baterie. Na autě byly vadné mikrospínače v zámcích ale pouze ty co spínají když se dveře otevřou přímo na vačce zámku. Takže si jednotka myslela že jsou dveře pořád zavřené. Jiné závady auto nemělo preventivně vyměněny oba zámky. Při měření proudu po zamčení odebírá auto proud 70mA. Po odpojení baterie a opětovném připojení odebírá auto po zamčení 29mA, Do té doby než zapnu zapalování, nemusím ani startovat a auto po vypnutí zapalování a uzamčení auta bere opět okolo 70mA. A to zase do té doby než odpojím a připojím baterii.
Komfort systém Labely: SVO\1C0-959-799.lbl
Rídící jednotka: 1C0 959 799 B
Dveřní:
Rídící jednotka: 1U4959801D
Díl: 3X Torsteuer.FS KLO 0202
Rídící jednotka: 1U4959802D
Díl: 3X Torsteuer.BF KLO 0202
Rídící jednotka: 1U0959811D
Díl: 3X Torsteuer.HL KLO 0202
Rídící jednotka: 1U0959812D
Díl: 3X Torsteuer.HR KLO 0202
Nesetkal jste se již stímto někdo. Děkuji za odpověď.
Komfort systém Labely: SVO\1C0-959-799.lbl
Rídící jednotka: 1C0 959 799 B
Dveřní:
Rídící jednotka: 1U4959801D
Díl: 3X Torsteuer.FS KLO 0202
Rídící jednotka: 1U4959802D
Díl: 3X Torsteuer.BF KLO 0202
Rídící jednotka: 1U0959811D
Díl: 3X Torsteuer.HL KLO 0202
Rídící jednotka: 1U0959812D
Díl: 3X Torsteuer.HR KLO 0202
Nesetkal jste se již stímto někdo. Děkuji za odpověď.
Myslím že Goja" od 2007 už bude mít asi jiný auto 
Ale 70mA je sice málo ,ale moje Octavia s original alarmem a dodělávaným (GSM mobil alarmem) žere po 10min od zamčení dálkou jen 15mA
Až se mi nechce věřit že 15mA stačí pro alarm + blikajíci LED , pro dobíjení záložní sirény , a navíc mému dobastlenému GSM dobíjení mobilu ?...ale už to několik let funguje.
Vždycky když LED blikne - vylítne spotřeba na strašných" 18mA
----------------------------------------
Ale co se mi stalo těd nedávno - zapoměl jsem u odstavený Octavie 1 měsíc Hex-Can diagnostiku v zásuvce.
A po měsíci když jsem k ní přišel měla nedavno koupená 75Ah SILVER Varta baterie jen 4V
Chudinka ... startuje sice OK ,ale asi jsem jí tak pěkně ublížil - zasulfitoval
A co víc - nevím proč? .. ale odešel mi i VAG kabel ... nelze se připojit
Rada zní - nenechávejte nic v diagniostický zásuvce!

Ale 70mA je sice málo ,ale moje Octavia s original alarmem a dodělávaným (GSM mobil alarmem) žere po 10min od zamčení dálkou jen 15mA
Až se mi nechce věřit že 15mA stačí pro alarm + blikajíci LED , pro dobíjení záložní sirény , a navíc mému dobastlenému GSM dobíjení mobilu ?...ale už to několik let funguje.
Vždycky když LED blikne - vylítne spotřeba na strašných" 18mA

----------------------------------------
Ale co se mi stalo těd nedávno - zapoměl jsem u odstavený Octavie 1 měsíc Hex-Can diagnostiku v zásuvce.
A po měsíci když jsem k ní přišel měla nedavno koupená 75Ah SILVER Varta baterie jen 4V

Chudinka ... startuje sice OK ,ale asi jsem jí tak pěkně ublížil - zasulfitoval

A co víc - nevím proč? .. ale odešel mi i VAG kabel ... nelze se připojit

Rada zní - nenechávejte nic v diagniostický zásuvce!
ja mam takyto isty problem na 2x Audi a3 v našej rodine .. odber je cca 70ma ale po odpojeni poistky na budiky to klesne na 15ma na audi a3 je na pozicii 15
piše že je to na budiky a automaticku prevodovku ale auta su manual .. a po vybrani poistky sa vymazu hodiny a pocitadlo km na budikoch.
takže neviem či je problem v budikoch ale funguju normalne takže netušim kde je problem..
nestretol sa s tym niekto??
piše že je to na budiky a automaticku prevodovku ale auta su manual .. a po vybrani poistky sa vymazu hodiny a pocitadlo km na budikoch.
takže neviem či je problem v budikoch ale funguju normalne takže netušim kde je problem..
nestretol sa s tym niekto??
,,budíky"
.. já si pametám ještě že som sa budil do školy natahovacím mechanickým budíkom
.. ale rozumím ti 
Podle mého do 90mA je to v pořádku ... každého auta je to jinak ,ale pokud si naměřil u obou aut stejné hodnoty - pak to asi bude Ok v normálu.
A tachometry - resp jejich hodiny že by brali 55mA (75-15=55) ?? ... asi je to možný.
Ampermetr neodpojuj ... a zkus to změřit za delší dobu - třeba za půl hodiny. Třeba odběr ještě o něco klesne.
Mě to bere u octavie po otevření dveří 3,5A , po zavření a zamknutí na dálku cca po 2minutách = 250mA , pak po další minutě jak kdy někdy 90mA , a někdy se to ustálí na 15-20mA



Podle mého do 90mA je to v pořádku ... každého auta je to jinak ,ale pokud si naměřil u obou aut stejné hodnoty - pak to asi bude Ok v normálu.
A tachometry - resp jejich hodiny že by brali 55mA (75-15=55) ?? ... asi je to možný.
Ampermetr neodpojuj ... a zkus to změřit za delší dobu - třeba za půl hodiny. Třeba odběr ještě o něco klesne.
Mě to bere u octavie po otevření dveří 3,5A , po zavření a zamknutí na dálku cca po 2minutách = 250mA , pak po další minutě jak kdy někdy 90mA , a někdy se to ustálí na 15-20mA
máš pravdu čím míň to žere ve stnd-by tím samozřejmě lépe , mojich 20mA je samozřejmě uspokojivější.
Nevím jestli tvé budíky maj nějaký problém?.... možná záložní baterie ? pokud tam nějaká je?
Ale pro tvůj klid 70mA je ještě relativně zanedbatelné už z toho důvodu že samotná baterie (zcela odpojená a odstavená) se sama do sebe vybíjí stejným , nebo i větším proudem ... podle jejiho stavu/stáří .. Starší baterie se přes usazený kal sama do sebe vybíjí jistě větším proudem.
A nová baterie odhaduju tak 100mA (sama do sebe) = tj asi jako 5ks informačních LED , nebo můj domácí alarm ve stnd-by..
A to je víc jak tvých 70mA
--------------------------------------------------
Pro zajímavost ODBOČÍM třeba takový domácí IR čidlo s relátkem na rozsvěcení osvětlení žere neuvěřitelných 3Watt (uvnitř je zenerka s odporem kvůli napájení elektroniky) = v přepočtu pokud bychom se bavili zpět o autě na 12V system = 250mA ve stnd-by tohoto IR čidla.
(Jinak od ČEZ 3W 24hod/365dní = cca 3x40Kč = cca 120 - 150Kč za elektřinu ročně).
Pokud bychom rozsvítili LED svítidlo 3W a svítilo trvale taky 24/365 = vyšlo by to na spotřebu na stejno s tím rozdílem že by ale neustále svítilo.
To jsem samozřejmě odbočil - ale je vidět ja zdánlivá úspora spínáním IR čidlem někdy klame
A už jen ROUTER který žere 10W = 300 - 400Kč ročně .. je docela děs když se to nasčítá!
Nevím jestli tvé budíky maj nějaký problém?.... možná záložní baterie ? pokud tam nějaká je?
Ale pro tvůj klid 70mA je ještě relativně zanedbatelné už z toho důvodu že samotná baterie (zcela odpojená a odstavená) se sama do sebe vybíjí stejným , nebo i větším proudem ... podle jejiho stavu/stáří .. Starší baterie se přes usazený kal sama do sebe vybíjí jistě větším proudem.
A nová baterie odhaduju tak 100mA (sama do sebe) = tj asi jako 5ks informačních LED , nebo můj domácí alarm ve stnd-by..
A to je víc jak tvých 70mA
--------------------------------------------------
Pro zajímavost ODBOČÍM třeba takový domácí IR čidlo s relátkem na rozsvěcení osvětlení žere neuvěřitelných 3Watt (uvnitř je zenerka s odporem kvůli napájení elektroniky) = v přepočtu pokud bychom se bavili zpět o autě na 12V system = 250mA ve stnd-by tohoto IR čidla.
(Jinak od ČEZ 3W 24hod/365dní = cca 3x40Kč = cca 120 - 150Kč za elektřinu ročně).
Pokud bychom rozsvítili LED svítidlo 3W a svítilo trvale taky 24/365 = vyšlo by to na spotřebu na stejno s tím rozdílem že by ale neustále svítilo.
To jsem samozřejmě odbočil - ale je vidět ja zdánlivá úspora spínáním IR čidlem někdy klame

A už jen ROUTER který žere 10W = 300 - 400Kč ročně .. je docela děs když se to nasčítá!