Odvzdušnění ABS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavlos86
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 15 pro 2014, 19:59
Odpovědi: 0

Odvzdušnění ABS

Příspěvek od pavlos86 »

Ahoj..ještě mám takový dotaz, někde jsem se dočetl, jestli je pravda že se ABS dá odvzdušnit, když na šterku šlápnu na brzdu? Což by ulehčilo práci, ale jestli je to pravda. děkuji
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jo de to natrávě štěrku ledu a sněhu, není to ale všemocné
TS
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 14 dub 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od TS »

vzhledem k ročnímu období a počasí a šetření gum doporučuju mokrou trávu, taky bych to potřeboval..:)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4939
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

diagnostiku nemáš? pouštět v akčních členech pumpu abs a pak odvzdušňovat?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:diagnostiku nemáš? pouštět v akčních členech pumpu abs a pak odvzdušňovat?
otas to je hovadina zkoušel jsem připadá mi to jak omílaná internetová kachna

tady to je
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5956,d.bGg

jestli se ti chce udělej tam téma řešení postupy, obvzdušnění abs
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4939
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

nehádám se, jen se zeptám.... když tedy dáš brzdám čouda, že bubnuje pedál (píše se tu o štěrku trávě atd) prostě kluzký povrch,aby se abs seplo - o co v tom postupu jde? aby se rozjela abs pumpa? no a já si říkám, že než tohle,tak jí rozjet v akčních členech...ten postup v odkazu platí pouze pro esp...o tom není pochyb, ale mě by zajímalo, proč tedy auto záměrně flokovat...jak píšu - jen se ptám,nehádám se
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="OťasTDi"] jen se zeptám...] otas, nevím na ten mazec jsem přišel před mnoha lety, nevěděl jsem si rady s pedálem po výměně desek u kokty,

asi před víc jak měsícem jeden borec sdělal zadní třmeny a nešlo odvzdušnit, zkoušel jsem právě pouštět abs přes akční členy a k ničemu to nevedlo,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="OťasTDi" jen se zeptám....

někdy to zkus až budeš mít třeba padající pedál a pak si vzpomen na toto téma,
je zajímavé, že sem tam hodím pokec s borcem co dělá hoooodně brzdy a toto téma je pro něj tabu, vždy vše v pohodě odvzdušnil a padajíc pedál to se mu nikdy nestalo

jinak jsem ty odkazy jak odvzdušnit poslal moderátorovi reesha at to sem dá sem tam je to potřeba a je dobré vědět kde to hned najít ;)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4939
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

miloši tvé téma znám moc dobře, už je to pěkných pár let,co jsem ho četl a občas to tak i udělám,ale je mi vždy líto pneumatik a kotoučů...tak scháním šetrný ekvivalent :D
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:miloši tvé téma znám moc dobře, už je to pěkných pár let,co jsem ho četl a občas to tak i udělám,ale je mi vždy líto pneumatik a kotoučů...tak scháním šetrný ekvivalent :D
si najdi rovnou louku, ráno, rosa ;)

nedávno jsem zkusil u fábky a hondy tlakvací přítroj ate který se nasazuje na víčko tlakuje to jedna a dvě, na tu hondu jsem si musel ze silonu vyrit víčko dotěsnil jsem ho gumkou z filtru a přitáhl stužidlem,

v obou případech OK ale propadající se pedál po nastartování to neodstranilo,

borec mi říkal ža od té doby co má tento stroj nemá problémy http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5102,d.bGg mělo to i dálkové ovládání, nic kapalina tekla čistá dlouho a furt, povolovali jsme i trubky u čerpadla nic , stojí to 14,OOO kč a je to oničem,


vytáhneš nádobku ostřikovačů ze staré feldy, nebo fáčka, naleješ kapalinu a tlačí to 1,5 atm a stojí to O korun
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Já jsem si před lety vyrobil jednoduchej přístroj na odvzdušňování brzd z vývěvy z P 205. Tu poháním malým elektromotorem. Do zavařovací sklenice se šroubovacím víkem jsem zabudoval dva náhubky. Na jeden nasadím hadičku z vývěvy a druhý hadičku na odvzdušňovací šroub. Povolím šroub, nechám vývěvu klapat a průběžně dolívám brzdovku do nádobky. Pohodová práce bez rizika zavzdušnění, zatím jsem bez problému odvzdušnil vše co jsem potřeboval. :)
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4939
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak ona stejně dobře funguje i odsávačka,ale vlastně na principu podtlaku...ale jak psal jarda....pokud se nevyprázdní celý ten systém,tak by ani takové problémy nastat neměly...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:,tak by ani takové problémy nastat neměly...
otas třeba uživatel beli denně profi maká na autech a problémy o kterých hovoříme nezná,

řekl bych že je tomu už deset let co jsem promakal výměnu desek tak , že jsem zaškrtil hadičku a tlačil pístek že vytekla kapalina odvzdušnovákem,

výsledek :? opět se propadal pedál po nastartování, :x
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4939
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

je to na hovno no...já se zase trápil s octávií s ESP...výměna kotoučů + desek + kapaliny...vše šlo bez problémů a brzdovku jsem odvzdušňoval přesně podle toho návodu, co jsi dal odkaz...pak jsem se v autě projel a nevěděl jsem co dál dělat...dole byl pedál gumový,jednou zabíral nahoře,jednou dole,někdy pružil dole jakoby do gumy,jindy zase ne.říkám si něco musí být špatně, to musí být zavzdušněné...laboroval jsem a na nic jsem nepřišel...do té doby, než jsem se projel ve fungl novém yeti (najeto 56km) a tam se ten pedál choval naprosto stejně...tak mě to uklidnilo a myslím si, že to nějak způsobuje to ESP, protože u aut bez ESP jsem to nespozoroval - jinak sorry za plevelení vlákna
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše: jinak sorry za plevelení vlákna
nechápu co zde plevelíš

já bych se rád dočet toho že brzdy se musí prověřit ještě před výměnou desek nebo kotoučů, to dělám pravidelně, než sdělám kolo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“