Odvzdušnění ABS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Odvzdušnění ABS
Ahoj..ještě mám takový dotaz, někde jsem se dočetl, jestli je pravda že se ABS dá odvzdušnit, když na šterku šlápnu na brzdu? Což by ulehčilo práci, ale jestli je to pravda. děkuji
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
otas to je hovadina zkoušel jsem připadá mi to jak omílaná internetová kachnaOťasTDi píše:diagnostiku nemáš? pouštět v akčních členech pumpu abs a pak odvzdušňovat?
tady to je
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5956,d.bGg
jestli se ti chce udělej tam téma řešení postupy, obvzdušnění abs
nehádám se, jen se zeptám.... když tedy dáš brzdám čouda, že bubnuje pedál (píše se tu o štěrku trávě atd) prostě kluzký povrch,aby se abs seplo - o co v tom postupu jde? aby se rozjela abs pumpa? no a já si říkám, že než tohle,tak jí rozjet v akčních členech...ten postup v odkazu platí pouze pro esp...o tom není pochyb, ale mě by zajímalo, proč tedy auto záměrně flokovat...jak píšu - jen se ptám,nehádám se
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="OťasTDi" jen se zeptám....
někdy to zkus až budeš mít třeba padající pedál a pak si vzpomen na toto téma,
je zajímavé, že sem tam hodím pokec s borcem co dělá hoooodně brzdy a toto téma je pro něj tabu, vždy vše v pohodě odvzdušnil a padajíc pedál to se mu nikdy nestalo
jinak jsem ty odkazy jak odvzdušnit poslal moderátorovi reesha at to sem dá sem tam je to potřeba a je dobré vědět kde to hned najít
někdy to zkus až budeš mít třeba padající pedál a pak si vzpomen na toto téma,
je zajímavé, že sem tam hodím pokec s borcem co dělá hoooodně brzdy a toto téma je pro něj tabu, vždy vše v pohodě odvzdušnil a padajíc pedál to se mu nikdy nestalo
jinak jsem ty odkazy jak odvzdušnit poslal moderátorovi reesha at to sem dá sem tam je to potřeba a je dobré vědět kde to hned najít

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
si najdi rovnou louku, ráno, rosaOťasTDi píše:miloši tvé téma znám moc dobře, už je to pěkných pár let,co jsem ho četl a občas to tak i udělám,ale je mi vždy líto pneumatik a kotoučů...tak scháním šetrný ekvivalent

nedávno jsem zkusil u fábky a hondy tlakvací přítroj ate který se nasazuje na víčko tlakuje to jedna a dvě, na tu hondu jsem si musel ze silonu vyrit víčko dotěsnil jsem ho gumkou z filtru a přitáhl stužidlem,
v obou případech OK ale propadající se pedál po nastartování to neodstranilo,
borec mi říkal ža od té doby co má tento stroj nemá problémy http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5102,d.bGg mělo to i dálkové ovládání, nic kapalina tekla čistá dlouho a furt, povolovali jsme i trubky u čerpadla nic , stojí to 14,OOO kč a je to oničem,
vytáhneš nádobku ostřikovačů ze staré feldy, nebo fáčka, naleješ kapalinu a tlačí to 1,5 atm a stojí to O korun
Já jsem si před lety vyrobil jednoduchej přístroj na odvzdušňování brzd z vývěvy z P 205. Tu poháním malým elektromotorem. Do zavařovací sklenice se šroubovacím víkem jsem zabudoval dva náhubky. Na jeden nasadím hadičku z vývěvy a druhý hadičku na odvzdušňovací šroub. Povolím šroub, nechám vývěvu klapat a průběžně dolívám brzdovku do nádobky. Pohodová práce bez rizika zavzdušnění, zatím jsem bez problému odvzdušnil vše co jsem potřeboval. 

Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
tak ona stejně dobře funguje i odsávačka,ale vlastně na principu podtlaku...ale jak psal jarda....pokud se nevyprázdní celý ten systém,tak by ani takové problémy nastat neměly...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
otas třeba uživatel beli denně profi maká na autech a problémy o kterých hovoříme nezná,OťasTDi píše:,tak by ani takové problémy nastat neměly...
řekl bych že je tomu už deset let co jsem promakal výměnu desek tak , že jsem zaškrtil hadičku a tlačil pístek že vytekla kapalina odvzdušnovákem,
výsledek


je to na hovno no...já se zase trápil s octávií s ESP...výměna kotoučů + desek + kapaliny...vše šlo bez problémů a brzdovku jsem odvzdušňoval přesně podle toho návodu, co jsi dal odkaz...pak jsem se v autě projel a nevěděl jsem co dál dělat...dole byl pedál gumový,jednou zabíral nahoře,jednou dole,někdy pružil dole jakoby do gumy,jindy zase ne.říkám si něco musí být špatně, to musí být zavzdušněné...laboroval jsem a na nic jsem nepřišel...do té doby, než jsem se projel ve fungl novém yeti (najeto 56km) a tam se ten pedál choval naprosto stejně...tak mě to uklidnilo a myslím si, že to nějak způsobuje to ESP, protože u aut bez ESP jsem to nespozoroval - jinak sorry za plevelení vlákna
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice