zvětšení objemu motoru 1,9 TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Když už se to tady tak teoreticky rozebírá, má cenu mít v hlavě ten "šroubovej" sací kanál? Musí mít přece při těhle průtokách (250kw) už hroznou ztrátu, ne? A na emise a účinnost spalování se tady zas tak nekouká.
To BH: kolik stojí nechat si udělat jinou hlavu ?
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

devonrex píše:no právě....ale jednou prostě přijde doba, kdy zjistíš, že jsi s úpravami (větši turbo, IC, trysky apod.) na konci (to není můj případ) a chceš víc. Nebo proč s tím vlastně nezačít jako s první změnou v cestě za 250+ koňmi? ;)
Nevim jestli sem na konci,ale zda se mi ze ta doba prysla. Mam pocit ze to vubec nejede (to je samnozrejme relativní), ale na 1,9D to je hodne dobry, ale zda se mi to proste líný. Motor ale prevrtavat nebudu, koupim si proste auto, ktery na 200PS teprve zacina. Takhle trapit takhle malej naftovej motor se seriovejma komponentama na nejakejch nesmyslnejch 250PS je proste blbost. Navíc ta uprava bude stat ve finale tolik, ze když si koupim benzinovy auto co ty kone ma v zaladu, tak nez ten rozdíl projezdím, asi už budu v duchodu.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

scream píše:
devonrex píše:no právě....ale jednou prostě přijde doba, kdy zjistíš, že jsi s úpravami (větši turbo, IC, trysky apod.) na konci (to není můj případ) a chceš víc. Nebo proč s tím vlastně nezačít jako s první změnou v cestě za 250+ koňmi? ;)
Nevim jestli sem na konci,ale zda se mi ze ta doba prysla. Mam pocit ze to vubec nejede (to je samnozrejme relativní), ale na 1,9D to je hodne dobry, ale zda se mi to proste líný. Motor ale prevrtavat nebudu, koupim si proste auto, ktery na 200PS teprve zacina. Takhle trapit takhle malej naftovej motor se seriovejma komponentama na nejakejch nesmyslnejch 250PS je proste blbost. Navíc ta uprava bude stat ve finale tolik, ze když si koupim benzinovy auto co ty kone ma v zaladu, tak nez ten rozdíl projezdím, asi už budu v duchodu.
S rozežraným benzínem bude do důchodu hóódně daleko. (noteeth)
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

for Marek...díky

for scream...ale já nehodlám jít do benzínu a o tom to je. :D a opravdu nevím, zda implantovat do G IV nebo Leona dieselovej šestivál bude méně pracné (aby se tam vůbec vešel), efektivnější a lacinější než upravit stávající PD čtyřválec....zvlášť když asi v úvahu připadá jen motor 3,0 TDI (171 kW) od Audi ;)
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

vita píše:Když už se to tady tak teoreticky rozebírá, má cenu mít v hlavě ten "šroubovej" sací kanál? Musí mít přece při těhle průtokách (250kw) už hroznou ztrátu, ne? A na emise a účinnost spalování se tady zas tak nekouká.
To BH: kolik stojí nechat si udělat jinou hlavu ?
upravit povodnu alebo inu. Ak inu tak asi predaj barak (LOL) . a upravit profi asi tak od 15-40 zalezi co sa tam robi
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

devonrex píše:for Marek...díky

for scream...ale já nehodlám jít do benzínu a o tom to je. :D a opravdu nevím, zda implantovat do G IV nebo Leona dieselovej šestivál bude méně pracné (aby se tam vůbec vešel), efektivnější a lacinější než upravit stávající PD čtyřválec....zvlášť když asi v úvahu připadá jen motor 3,0 TDI (171 kW) od Audi ;)
ten tam na 100% nestrcis
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

strčí ale před zadní nápravu :D :D :D
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

je mi jasné, že 3,0 TDI se tam nevejde a dávat tam 2,5 TDI zase nemá výkonově smysl. Proto mne napadlo prostě zvědnou objem stávajícího čtyřválce, ale stejně jsem technický antitalent, takže nedokážu spočítat na kolik by se mělo zvětšit vrtání, aby to mělo celkem objem 2,3-2,5 l. ;)

Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)

a co dál? (noteeth)
Bez kouře není legrace.
sygrumil
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 29 kvě 2007, 13:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od sygrumil »

devonrex píše:je mi jasné, že 3,0 TDI se tam nevejde a dávat tam 2,5 TDI zase nemá výkonově smysl. Proto mne napadlo prostě zvědnou objem stávajícího čtyřválce, ale stejně jsem technický antitalent, takže nedokážu spočítat na kolik by se mělo zvětšit vrtání, aby to mělo celkem objem 2,3-2,5 l. ;)

Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)

a co dál? (noteeth)
Ahoj nez se delat s takovyma silenostma tak si vem radeji BMW330D a mas po problemu a jeste k tomu je to kara jako prase. A pojede. :)
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

..jen nerozumím bodu 1. a 4. v prvním se píše úprava hlavy a ve čtvrtém výbrus. to by mohlo být všechno v bodu jedna, ne..? kdyžtak se omlouvám, přece jen je pokročilá hodina.. :)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

sygrumil píše:
devonrex píše:je mi jasné, že 3,0 TDI se tam nevejde a dávat tam 2,5 TDI zase nemá výkonově smysl. Proto mne napadlo prostě zvědnou objem stávajícího čtyřválce, ale stejně jsem technický antitalent, takže nedokážu spočítat na kolik by se mělo zvětšit vrtání, aby to mělo celkem objem 2,3-2,5 l. ;)

Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)

a co dál? (noteeth)
Ahoj nez se delat s takovyma silenostma tak si vem radeji BMW330D a mas po problemu a jeste k tomu je to kara jako prase. A pojede.
tak to teda ano myslim ze asi do 280 ps a aj to s inym turbom. a dalej
? potom ti povykruca hlavu ako paragraf pokym to neupravis strycko. 240 ps je tak na ,aximum co s toho vykuchas a ma to 1600 kg rtakze zasa nic. relativne nespolahlivy motor na to co sa od toho ocakavalo.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

sygrumil píše:
devonrex píše:je mi jasné, že 3,0 TDI se tam nevejde a dávat tam 2,5 TDI zase nemá výkonově smysl. Proto mne napadlo prostě zvědnou objem stávajícího čtyřválce, ale stejně jsem technický antitalent, takže nedokážu spočítat na kolik by se mělo zvětšit vrtání, aby to mělo celkem objem 2,3-2,5 l. ;)

Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)

a co dál? (noteeth)
Ahoj nez se delat s takovyma silenostma tak si vem radeji BMW330D a mas po problemu a jeste k tomu je to kara jako prase. A pojede. :)


bratr má 330D a nic moc, jede líp jak můj golf, ale ne o moc (je těžký).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

devonrex píše:je mi jasné, že 3,0 TDI se tam nevejde a dávat tam 2,5 TDI zase nemá výkonově smysl. Proto mne napadlo prostě zvědnou objem stávajícího čtyřválce, ale stejně jsem technický antitalent, takže nedokážu spočítat na kolik by se mělo zvětšit vrtání, aby to mělo celkem objem 2,3-2,5 l. ;)

Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)

a co dál? (noteeth)


kované písty? dle výrobce- 5-25tis kus.
a s tou klikou to nemusí být tak horký, nechali sme upravit na GII 1.8GT origo kliku (navaření a následné broušení čepů- následek- excentrické čepy- větší zdvih. samozřejmě se musí přizpůsobyt uložení kliky nebo hlava (aby se netrkali písty do hlavy nebo ventylů.
všechno de když se chce! chce to jen odhodlání jít do toho.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

to mluvil bh o nějaké úpravě hlavy a ventilů, tak jsem to dal pod bod 1). Bod 4) je samotný výbrus mimo tyto úpravy. Doufám, že se nějak nemýlím.

Jinak jsem koukal na časy z Mimoně a musela by to být sakra velká investice, aby se člověk dostal na bednu (tj. na 13,7 s). Takže až vykradu banku, nebo vyhraji ve sportce, vrhnu se na to.

Opět propočet.. zvětšení objemu motoru celkem ...........200.000Kč.
turbo z 3,0 TDI (nebo nějaký hybrid)...15.-20.000Kč
trysky Race (na PD)...........................20.000Kč
keramická spojka..............................20.000Kč
chip (nejlépe přepínání ze 2 módů).... 15.000Kč
chlazení IC a vzduchu do sání............ 10.000Kč (odhad)


a k tomu 350.000Kč na pořízení Leona 4x4 ARL , takže za ty prachy si opravdu lze koupit nějaký jetý BMW 330D, ale s tím se pod 14 s nedostanu. (LOL)
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

to bych spis poridil A3 1,8T
na 300koni se s tim dostanes, teda aspon myslim
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“