zvětšení objemu motoru 1,9 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Když už se to tady tak teoreticky rozebírá, má cenu mít v hlavě ten "šroubovej" sací kanál? Musí mít přece při těhle průtokách (250kw) už hroznou ztrátu, ne? A na emise a účinnost spalování se tady zas tak nekouká.
To BH: kolik stojí nechat si udělat jinou hlavu ?
To BH: kolik stojí nechat si udělat jinou hlavu ?
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
Nevim jestli sem na konci,ale zda se mi ze ta doba prysla. Mam pocit ze to vubec nejede (to je samnozrejme relativní), ale na 1,9D to je hodne dobry, ale zda se mi to proste líný. Motor ale prevrtavat nebudu, koupim si proste auto, ktery na 200PS teprve zacina. Takhle trapit takhle malej naftovej motor se seriovejma komponentama na nejakejch nesmyslnejch 250PS je proste blbost. Navíc ta uprava bude stat ve finale tolik, ze když si koupim benzinovy auto co ty kone ma v zaladu, tak nez ten rozdíl projezdím, asi už budu v duchodu.devonrex píše:no právě....ale jednou prostě přijde doba, kdy zjistíš, že jsi s úpravami (větši turbo, IC, trysky apod.) na konci (to není můj případ) a chceš víc. Nebo proč s tím vlastně nezačít jako s první změnou v cestě za 250+ koňmi?![]()
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
S rozežraným benzínem bude do důchodu hóódně daleko.scream píše:Nevim jestli sem na konci,ale zda se mi ze ta doba prysla. Mam pocit ze to vubec nejede (to je samnozrejme relativní), ale na 1,9D to je hodne dobry, ale zda se mi to proste líný. Motor ale prevrtavat nebudu, koupim si proste auto, ktery na 200PS teprve zacina. Takhle trapit takhle malej naftovej motor se seriovejma komponentama na nejakejch nesmyslnejch 250PS je proste blbost. Navíc ta uprava bude stat ve finale tolik, ze když si koupim benzinovy auto co ty kone ma v zaladu, tak nez ten rozdíl projezdím, asi už budu v duchodu.devonrex píše:no právě....ale jednou prostě přijde doba, kdy zjistíš, že jsi s úpravami (větši turbo, IC, trysky apod.) na konci (to není můj případ) a chceš víc. Nebo proč s tím vlastně nezačít jako s první změnou v cestě za 250+ koňmi?![]()
for Marek...díky
for scream...ale já nehodlám jít do benzínu a o tom to je.
a opravdu nevím, zda implantovat do G IV nebo Leona dieselovej šestivál bude méně pracné (aby se tam vůbec vešel), efektivnější a lacinější než upravit stávající PD čtyřválec....zvlášť když asi v úvahu připadá jen motor 3,0 TDI (171 kW) od Audi 
for scream...ale já nehodlám jít do benzínu a o tom to je.
Bez kouře není legrace.
upravit povodnu alebo inu. Ak inu tak asi predaj barakvita píše:Když už se to tady tak teoreticky rozebírá, má cenu mít v hlavě ten "šroubovej" sací kanál? Musí mít přece při těhle průtokách (250kw) už hroznou ztrátu, ne? A na emise a účinnost spalování se tady zas tak nekouká.
To BH: kolik stojí nechat si udělat jinou hlavu ?
. a upravit profi asi tak od 15-40 zalezi co sa tam robiMAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
ten tam na 100% nestrcisdevonrex píše:for Marek...díky
for scream...ale já nehodlám jít do benzínu a o tom to je.a opravdu nevím, zda implantovat do G IV nebo Leona dieselovej šestivál bude méně pracné (aby se tam vůbec vešel), efektivnější a lacinější než upravit stávající PD čtyřválec....zvlášť když asi v úvahu připadá jen motor 3,0 TDI (171 kW) od Audi
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
je mi jasné, že 3,0 TDI se tam nevejde a dávat tam 2,5 TDI zase nemá výkonově smysl. Proto mne napadlo prostě zvědnou objem stávajícího čtyřválce, ale stejně jsem technický antitalent, takže nedokážu spočítat na kolik by se mělo zvětšit vrtání, aby to mělo celkem objem 2,3-2,5 l.
Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)
a co dál?
Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)
a co dál?
Bez kouře není legrace.
Ahoj nez se delat s takovyma silenostma tak si vem radeji BMW330D a mas po problemu a jeste k tomu je to kara jako prase. A pojede.devonrex píše:je mi jasné, že 3,0 TDI se tam nevejde a dávat tam 2,5 TDI zase nemá výkonově smysl. Proto mne napadlo prostě zvědnou objem stávajícího čtyřválce, ale stejně jsem technický antitalent, takže nedokážu spočítat na kolik by se mělo zvětšit vrtání, aby to mělo celkem objem 2,3-2,5 l.![]()
Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)
a co dál?
tak to teda ano myslim ze asi do 280 ps a aj to s inym turbom. a dalejsygrumil píše:Ahoj nez se delat s takovyma silenostma tak si vem radeji BMW330D a mas po problemu a jeste k tomu je to kara jako prase. A pojede.devonrex píše:je mi jasné, že 3,0 TDI se tam nevejde a dávat tam 2,5 TDI zase nemá výkonově smysl. Proto mne napadlo prostě zvědnou objem stávajícího čtyřválce, ale stejně jsem technický antitalent, takže nedokážu spočítat na kolik by se mělo zvětšit vrtání, aby to mělo celkem objem 2,3-2,5 l.![]()
Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)
a co dál?
? potom ti povykruca hlavu ako paragraf pokym to neupravis strycko. 240 ps je tak na ,aximum co s toho vykuchas a ma to 1600 kg rtakze zasa nic. relativne nespolahlivy motor na to co sa od toho ocakavalo.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
sygrumil píše:Ahoj nez se delat s takovyma silenostma tak si vem radeji BMW330D a mas po problemu a jeste k tomu je to kara jako prase. A pojede.devonrex píše:je mi jasné, že 3,0 TDI se tam nevejde a dávat tam 2,5 TDI zase nemá výkonově smysl. Proto mne napadlo prostě zvědnou objem stávajícího čtyřválce, ale stejně jsem technický antitalent, takže nedokážu spočítat na kolik by se mělo zvětšit vrtání, aby to mělo celkem objem 2,3-2,5 l.![]()
Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)
a co dál?
bratr má 330D a nic moc, jede líp jak můj golf, ale ne o moc (je těžký).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
devonrex píše:je mi jasné, že 3,0 TDI se tam nevejde a dávat tam 2,5 TDI zase nemá výkonově smysl. Proto mne napadlo prostě zvědnou objem stávajícího čtyřválce, ale stejně jsem technický antitalent, takže nedokážu spočítat na kolik by se mělo zvětšit vrtání, aby to mělo celkem objem 2,3-2,5 l.![]()
Udělám mezisoučet....1. úprava hlavy.......................15.- 40.000 Kč
2. kovaná klikovka..................80.- 100.000 Kč
3. kované písty s kroužky........ ??????????? Kč
4. výbrus hlavy........................ 10.000Kč (odhad)
a co dál?
kované písty? dle výrobce- 5-25tis kus.
a s tou klikou to nemusí být tak horký, nechali sme upravit na GII 1.8GT origo kliku (navaření a následné broušení čepů- následek- excentrické čepy- větší zdvih. samozřejmě se musí přizpůsobyt uložení kliky nebo hlava (aby se netrkali písty do hlavy nebo ventylů.
všechno de když se chce! chce to jen odhodlání jít do toho.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
to mluvil bh o nějaké úpravě hlavy a ventilů, tak jsem to dal pod bod 1). Bod 4) je samotný výbrus mimo tyto úpravy. Doufám, že se nějak nemýlím.
Jinak jsem koukal na časy z Mimoně a musela by to být sakra velká investice, aby se člověk dostal na bednu (tj. na 13,7 s). Takže až vykradu banku, nebo vyhraji ve sportce, vrhnu se na to.
Opět propočet.. zvětšení objemu motoru celkem ...........200.000Kč.
turbo z 3,0 TDI (nebo nějaký hybrid)...15.-20.000Kč
trysky Race (na PD)...........................20.000Kč
keramická spojka..............................20.000Kč
chip (nejlépe přepínání ze 2 módů).... 15.000Kč
chlazení IC a vzduchu do sání............ 10.000Kč (odhad)
a k tomu 350.000Kč na pořízení Leona 4x4 ARL , takže za ty prachy si opravdu lze koupit nějaký jetý BMW 330D, ale s tím se pod 14 s nedostanu.
Jinak jsem koukal na časy z Mimoně a musela by to být sakra velká investice, aby se člověk dostal na bednu (tj. na 13,7 s). Takže až vykradu banku, nebo vyhraji ve sportce, vrhnu se na to.
Opět propočet.. zvětšení objemu motoru celkem ...........200.000Kč.
turbo z 3,0 TDI (nebo nějaký hybrid)...15.-20.000Kč
trysky Race (na PD)...........................20.000Kč
keramická spojka..............................20.000Kč
chip (nejlépe přepínání ze 2 módů).... 15.000Kč
chlazení IC a vzduchu do sání............ 10.000Kč (odhad)
a k tomu 350.000Kč na pořízení Leona 4x4 ARL , takže za ty prachy si opravdu lze koupit nějaký jetý BMW 330D, ale s tím se pod 14 s nedostanu.

Bez kouře není legrace.