Tuareg 5.0 V10

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Tuareg 5.0 V10

Příspěvek od r-a-k »

Zdravim, známý pokukuje po Tuaregu 5.0 V10 který má najeto 220000km ale má plnou historii servisu, rv.2007. Jde mi o to jestli si nezadálá touto motorizecí na velký trable, nebo zdali už jsou tyto motoru bez problémů. Máte někdo zkušenosti nebo poznatky k tomuto motoru? Děkuji
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

nekupovat. problem spojky na nahony, prevodovky, turba , ....
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

vraj opadava nikasil z valcov na tomto motore.
e46 325 Xi
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1278
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Drahej servis a provoz člověk na to musí mít dělal jsem na tomhle motoru a autu hodně věcí i vyndaval motor kvůli turbu a další věci kardanky ložiska na kolech a další jinak hezké svezení ale při těch kilometrech počítat s tím že to bude něco stát
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Právě z toho mam taky obavy, přeci jen je to 10 Valve a je tam toho více než třeba na 3.0 TDI. Na ten servis by měl když chce tuhle motorizaci, ale aby tam nebyl přeci jen více než na silnici. I když je pravda že by to využíval na dovolené atd a druhý auto na couračky kolem komína. Ale nevím, jsem více k tomu skeptický než pozitivního názoru.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1278
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Nápln oleje dvanáct litrů a aby něco vydržel tak se tam musí dát kvalita dva vzducháče atd. prostě člověk na to musí mít ale jede to pěkně dělám servis asi pěti lidem co to mají ale ti nemaj problém s penězma
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

alreadys píše:Drahej servis a provoz člověk na to musí mít dělal jsem na tomhle motoru a autu hodně věcí i vyndaval motor kvůli turbu a další věci kardanky ložiska na kolech a další jinak hezké svezení ale při těch kilometrech počítat s tím že to bude něco stát
turbo se dá i bez vyndání motoru,sice blbě,ale jde to.Elsa říká ven motor,ale není třeba
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

alreadys píše:Drahej servis a provoz člověk na to musí mít dělal jsem na tomhle motoru a autu hodně věcí i vyndaval motor kvůli turbu a další věci kardanky ložiska na kolech a další jinak hezké svezení ale při těch kilometrech počítat s tím že to bude něco stát
To jsem taky říkal že už je to 220000 km, ale ten motor asi málo kdo utaha, jen ty věci okolo(turbo ložiska, poloosy, převodovka,atd) a když už by jsme se tam jeli podívat na něj tak kouknout zda za tu dobu provozu se na něm měnilo za díly podle servisky a podle toho se dá předvídat zda to vše bude odcházet až nyní.
eec
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 kvě 2008, 10:11
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od eec »

určite nebrat,a ak niekto za tym tahal ešte aj príves s dostihovími konmi tak to bude pekne rozhasené,ale ak ten znami vyhral v lotte a miluje adrenalín prečo nie?
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Mám kamaráda co ho má,260.000 km a krom nějakých silenbloků,hardyně na kardan nic.Ale jak někdo psal,servis je drahý.Moc oleje,2 luft filtr atd tad.prostě provoz drahý.Ale ten zátah-fascinující.
Já mám 3,0 TDi a max spokojenost-zatím.Mám jen 86000km
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Díky za názory. Je to asi tak že záleží kdo jak se k tomu choval a jestli se o něj staral. Taky záleží jak je to povedený kus. S tím dražším servisem je to samozřejmost:-) Tak když už si někdo pořizuje tuto motorizaci, tak je předpoklad že má i na servis, ale občas je to obráceně:-) Nejdříve machrujou koupi vozu a pak shánějí jetý destičky:-)) Děkuji Vám
Honza.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 05 pro 2014, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza. »

Take uvažuji o koupi V10... Ceny se lákavé a hlavně zajímavý motor, který jen tak nějaké auto nemá.
Máte prosím nekdo seriozní zkušenost s tímto motorem. Ne co kde nekdo dočetl nebo slišel... Spíše někdo kdo ho má nebo je servisuje.
Díky za názory.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

servisoval jsem ho a v podstatě nic hroznýho jen provozní věci a jednou se ve Vw zbytečně měnily čerpadla v nádržích závada byla jinde...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 10 lis 2009, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od benchi »

jura2 píše:vraj opadava nikasil z valcov na tomto motore.
Přesně tak, nakonec se musela udělat vložka a dát píst z transportera. Neprodávali na to díly...
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

klasika,kdo chce mít opičku,musí mít na banány :-).
"levných" super aut je dost,ale ten provoz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“