Zdravim, známý pokukuje po Tuaregu 5.0 V10 který má najeto 220000km ale má plnou historii servisu, rv.2007. Jde mi o to jestli si nezadálá touto motorizecí na velký trable, nebo zdali už jsou tyto motoru bez problémů. Máte někdo zkušenosti nebo poznatky k tomuto motoru? Děkuji
Drahej servis a provoz člověk na to musí mít dělal jsem na tomhle motoru a autu hodně věcí i vyndaval motor kvůli turbu a další věci kardanky ložiska na kolech a další jinak hezké svezení ale při těch kilometrech počítat s tím že to bude něco stát
Právě z toho mam taky obavy, přeci jen je to 10 Valve a je tam toho více než třeba na 3.0 TDI. Na ten servis by měl když chce tuhle motorizaci, ale aby tam nebyl přeci jen více než na silnici. I když je pravda že by to využíval na dovolené atd a druhý auto na couračky kolem komína. Ale nevím, jsem více k tomu skeptický než pozitivního názoru.
Nápln oleje dvanáct litrů a aby něco vydržel tak se tam musí dát kvalita dva vzducháče atd. prostě člověk na to musí mít ale jede to pěkně dělám servis asi pěti lidem co to mají ale ti nemaj problém s penězma
alreadys píše:Drahej servis a provoz člověk na to musí mít dělal jsem na tomhle motoru a autu hodně věcí i vyndaval motor kvůli turbu a další věci kardanky ložiska na kolech a další jinak hezké svezení ale při těch kilometrech počítat s tím že to bude něco stát
turbo se dá i bez vyndání motoru,sice blbě,ale jde to.Elsa říká ven motor,ale není třeba
alreadys píše:Drahej servis a provoz člověk na to musí mít dělal jsem na tomhle motoru a autu hodně věcí i vyndaval motor kvůli turbu a další věci kardanky ložiska na kolech a další jinak hezké svezení ale při těch kilometrech počítat s tím že to bude něco stát
To jsem taky říkal že už je to 220000 km, ale ten motor asi málo kdo utaha, jen ty věci okolo(turbo ložiska, poloosy, převodovka,atd) a když už by jsme se tam jeli podívat na něj tak kouknout zda za tu dobu provozu se na něm měnilo za díly podle servisky a podle toho se dá předvídat zda to vše bude odcházet až nyní.
určite nebrat,a ak niekto za tym tahal ešte aj príves s dostihovími konmi tak to bude pekne rozhasené,ale ak ten znami vyhral v lotte a miluje adrenalín prečo nie?
Mám kamaráda co ho má,260.000 km a krom nějakých silenbloků,hardyně na kardan nic.Ale jak někdo psal,servis je drahý.Moc oleje,2 luft filtr atd tad.prostě provoz drahý.Ale ten zátah-fascinující.
Já mám 3,0 TDi a max spokojenost-zatím.Mám jen 86000km
Díky za názory. Je to asi tak že záleží kdo jak se k tomu choval a jestli se o něj staral. Taky záleží jak je to povedený kus. S tím dražším servisem je to samozřejmost:-) Tak když už si někdo pořizuje tuto motorizaci, tak je předpoklad že má i na servis, ale občas je to obráceně:-) Nejdříve machrujou koupi vozu a pak shánějí jetý destičky:-)) Děkuji Vám
Take uvažuji o koupi V10... Ceny se lákavé a hlavně zajímavý motor, který jen tak nějaké auto nemá.
Máte prosím nekdo seriozní zkušenost s tímto motorem. Ne co kde nekdo dočetl nebo slišel... Spíše někdo kdo ho má nebo je servisuje.
Díky za názory.
servisoval jsem ho a v podstatě nic hroznýho jen provozní věci a jednou se ve Vw zbytečně měnily čerpadla v nádržích závada byla jinde...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!