1.2 HTP 47KW

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kafo
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2009, 21:46

1.2 HTP 47KW

Příspěvek od kafo »

nazdar chlapi
v pamäti zavad mam chybu vynechanie zapalovania 3. valca skrat na kostru
co to moze byt vadna zapalovacia cievka, sviecka alebo?
dik
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Cievka ale odmeraj aj kompresiu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo přehod zápalka 1 a 3, pojezdi a zeptej se vagu
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Jak píše Miloš. Přehod na jiný válec a hned uvidíš zda je vadná cívka...
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
kafo
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2009, 21:46

Příspěvek od kafo »

To je dobry napad s tymi cievkami a treba na to nejaky special nastroj alebo sa da ta cievka vysklbnut normalne rukou a neublizim jej ?
S kompresiou by to dufam nemalo byt, lebo to nema vela nabehane cca 39000
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dvoma šrubovákama vypíčíš po odpojení konekdotu


pokud nemáš kompresiometr tak aspon dej štverku zvedni pp kolo a toč pokud natoočíš tak zhruba tři stejné komprese vynechání by nemělo být kompresí
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 02 črc 2015, 10:25, celkem upraveno 1 x.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Miloši to je třípíst, takže tři komprese :D

Ale nic ve zlém, v tomhle vedru se tomu ani nedivim.
Elektronika auta a technika........
776 829390
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Martin.R píše:Miloši to je třípíst, takže tři komprese :D

Ale nic ve zlém, v tomhle vedru se tomu ani nedivim.
jo už jsem to opravil, ono to je spíš Hromada Technických Problémů

soused má htp II najeto dopadesáti 7 let od nova pořád jsem psal jak mu to fachčí a už přijel dvakrát na laně, nic jsem nezjistil chytlo to na drba napodruhé jsem najezdil 1OO km postupně za tři dny a nic
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

robil som taký motor s 54 000 km ktorý nemal kompresiu (LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

UchoTD píše:robil som taký motor s 54 000 km ktorý nemal kompresiu (LOL)
taky to ted dělám skočený rozvod, komprese žádná, ventily těsní :o toš su kokot?

měřím hlavu a křivá jak prase brousila se o o,4 mm mladá koc jela bez vody až nejela ;)
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Miloš pozri blok lebo ked sa uvari htp tak že je kriva hlava tak skoro vždy pohne aj blok.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hubo44 píše:Miloš pozri blok lebo ked sa uvari htp tak že je kriva hlava tak skoro vždy pohne aj blok.
já vím pozerat nebudu příští týden přijede zaškrabávač, ten si poradí ted je na dovolené
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

1.4 TSI (118kw turbo -kompresor) to same. 68tis a motor KO pisty a ventily to same :D to je to jejich slavne snizovani objemu :D
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jirka.p píše:1.4 TSI (118kw turbo -kompresor) to same. 68tis a motor KO pisty a ventily to same :D to je to jejich slavne snizovani objemu :D
za pár let ti to ani nepřijde kastle bude z uměliny s poloviční vahou a motory turbolitry ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“