@dawe2706: Mas rozhodne pravdu, nicmene autor vyse uvedeneho asi nebyl seznamen s neoddiskutovatelnym faktem, ze ta 535D aktivne vyuziva vstrikovani W/M, ktere je obzvlaste u preplnovanych vznetovych motoru znacne efektivni. A vezmeme-li v uvahu fakta tykajici se potencialu vstrikovani W/M v kontrastu s faktem, ze intercooler, ktery je v techto autech v serii pouzit tak neni rozhodne na takovy vykon dimenzovany, tak IC do jiste miry suplujici W/M system je vice nezli znacnym benefitem majici na konecny vysledek v ramci sprintu vice nezli majoritni podil.
Zel (nebo "bohudik") Jim neni ochoten k takovemuto pristupu k tuningu rekneme "nestaleho" (ve smyslu ne stale prubezneho) vykonu pristoupit takze je nezbytne z jeho soucasneho stavu jeho vozu se (vedomi si moznych rezerv) tesit a nezbyva mu nezli jen k dosazenym vysledkum gratulovat.
Takze za me, jakozto ucastnika teto akce, s uvedomenim si vsech okolnosti, mohu nad stribrnym mistem jenom radosti plesat a tleskat.
Nebot, az se konecne pustime do vyuzivani rezerv, ktere tento agregat muze poskytnout (nyni jsou priority provozovatele nastaveny spise s ohledem na bezny zivot a "tuningu" se venuje spis okrajove), tak nyni "zlatemu" ucatnikovi nebude zbyvat nic jineho, nezli se uchylit bud k nitru (protoze W/M uz proste nebude dostacovat) nebo zacit ladit u Dieselpoweru a pokusit se timto krokem nasledovat Jima.
...navic, s ohledem na Dawem velice trefne zmineneho vahoveho rozdilu a vzhledem k tomu, ze Dieselpower nebude nositelem veskereho know-how tykajiciho se HW uprav na Jimove auta tak mu to i tak asi v konecnem dusledku k prvnimu mistu nebude stacit. Rozhodne si vsak ale znacne (pokud bude pouzivat W/M) s Dieselpowerem polepsi
... ale alespon to bude dalsi referencni vuz jezdici "pod vlajkou" firmy Dieselpower.