Hoškovice 6/2015 – Druhé místo BMW 335d DIESELPOWER

akce a srazy dieselpoweráků

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Hoškovice 6/2015 – Druhé místo BMW 335d DIESELPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Za krásného a příjemně teplého letního počasí pořádal AMS ČR letos v Hoškovicích již třetí sprintovací akci, jež měla poměrně slušnou účast čítající 92 závodníků.
V kategorii S7 (diesel nad 2250cm3) bylo obsazení relativně slabší, nicméně hned čtyři vozy z pěti byly různé modely BMW. Nejzajímavější byla pochopitelně bitva o první místo, která se ukázala být velmi těsnou. Šofér BMW 335D Dieselpower Jakub Stehlík v ní získal nakonec až druhé místo za prvním Josefem Škubalem s 535D. Ztráta na první místo nebyla zásadně velká a navíc se může pyšnit nejvyšší cílovou rychlostí v kategorii.

Gratulujeme, tým DIESELPOWER

Více zde:
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... 0161273761




Obrázek
Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Cože 335d pojela 535d? je tam přeci váhový rozdíl..
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@dawe2706: Mas rozhodne pravdu, nicmene autor vyse uvedeneho asi nebyl seznamen s neoddiskutovatelnym faktem, ze ta 535D aktivne vyuziva vstrikovani W/M, ktere je obzvlaste u preplnovanych vznetovych motoru znacne efektivni. A vezmeme-li v uvahu fakta tykajici se potencialu vstrikovani W/M v kontrastu s faktem, ze intercooler, ktery je v techto autech v serii pouzit tak neni rozhodne na takovy vykon dimenzovany, tak IC do jiste miry suplujici W/M system je vice nezli znacnym benefitem majici na konecny vysledek v ramci sprintu vice nezli majoritni podil.

Zel (nebo "bohudik") Jim neni ochoten k takovemuto pristupu k tuningu rekneme "nestaleho" (ve smyslu ne stale prubezneho) vykonu pristoupit takze je nezbytne z jeho soucasneho stavu jeho vozu se (vedomi si moznych rezerv) tesit a nezbyva mu nezli jen k dosazenym vysledkum gratulovat.

Takze za me, jakozto ucastnika teto akce, s uvedomenim si vsech okolnosti, mohu nad stribrnym mistem jenom radosti plesat a tleskat.

Nebot, az se konecne pustime do vyuzivani rezerv, ktere tento agregat muze poskytnout (nyni jsou priority provozovatele nastaveny spise s ohledem na bezny zivot a "tuningu" se venuje spis okrajove), tak nyni "zlatemu" ucatnikovi nebude zbyvat nic jineho, nezli se uchylit bud k nitru (protoze W/M uz proste nebude dostacovat) nebo zacit ladit u Dieselpoweru a pokusit se timto krokem nasledovat Jima.

...navic, s ohledem na Dawem velice trefne zmineneho vahoveho rozdilu a vzhledem k tomu, ze Dieselpower nebude nositelem veskereho know-how tykajiciho se HW uprav na Jimove auta tak mu to i tak asi v konecnem dusledku k prvnimu mistu nebude stacit. Rozhodne si vsak ale znacne (pokud bude pouzivat W/M) s Dieselpowerem polepsi ;)

... ale alespon to bude dalsi referencni vuz jezdici "pod vlajkou" firmy Dieselpower.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Akce/Srazy“